Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te kauniit ja sirot naiset ajattelette

Vierailija
08.08.2016 |

kun näette romuluisen naisen? Ajatteletteko että tappaispa tuoki vaan itsensä, tuskin se tulee miestä saamaan tms?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä niin ajattelisin??

Vierailija
2/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuolla tavalla ne ihan varmasti ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele noin. En muutenkaan ole erityisen ilkeämielinen ihminen. Ilkeintä ehkä mitä ajattelen, voisi olla että onneksi olen itse pienempi.

Vierailija
4/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen, että sai geenilotossa huonot kortit sillä osiolla. Voi olla täyttä kultaa toisessa osiossa.

Jos siis ajattelen, tuskin niin kauheasti ajattelen asiaa.

Vierailija
5/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ajattele mitään.

Vierailija
6/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelen, että sai geenilotossa huonot kortit sillä osiolla. Voi olla täyttä kultaa toisessa osiossa.

Jos siis ajattelen, tuskin niin kauheasti ajattelen asiaa.

Ihminen, joka käyttää termejä kuten geenilotto, alfa ja beta tosissaan ei voi olla kovinkaan tosissaan otettava.

Vierailija
7/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä te kauniit ja romuluiset naiset ajattelette kun näette siron naisen?

Vierailija
8/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te kauniit ja romuluiset naiset ajattelette kun näette siron naisen?

Romuluinen nainen ei voi olla kaunis. Itse olen juuri sellainen, ja vaikka mulla "perusnätit" kasvot onkin, niin romuluinen olemukseni pilaa senkin vähäisen hyveen. Ap

Vierailija
9/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Olen onnekseni siitä onnellisessa asemassa ajattelumaailmani suhteen, etten ensimmäisenä ole jakamassa naisia miesten keskuudessa suosittuihin ja ei-suosittuihin.

Oma alemmuudentuntoni ja hyväksynnänhakuni ei liity ulkoiseen olemukseen vaan älylliseen paremmuuteen. Minulla on huonompi itseluottamus esim. nopeamman älyn omaavan henkilön seurassa, vaikka olisin ko. henkilöä kauniimpi ja hoikempi ja vaikka olen itsekin akateeminen. Jos henkilö olisi jopa homssuinen, ajattelisin hänen olevan niin älykäs ettei hän koe tarvetta olla pyntätty, toisin kuin minä. Tuntisin itseni tyhmemmäksi, minä tyhmä laitan naamaani, kun oikeasti merkitystä on vain sillä mitä on korviesi välissä. Mutta tämä alemmuudentuntokin on itselläni onneksi vähenemään päin.

Vierailija
10/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko siro/kaunis, mutta ylipainoisesta ihmisestä ajattelen hyväksyvästi, en katso pahalla. Liikaan syömiseen on joku syy, elämässä voi olla vaikeaa. Toivon tsemppiä. :)

Ja kauneutta on monenlaista ja sisin on se tärkein. Mieluummin vähän lihaa luiden ympärillä ja mukava luonne kuin toisia nenänvartta pitkin katseleva ihminen.

Vierailija
11/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään sen kummempaa. Yleensä en edes tajua, että olen muita ihmisiä lyhyempi/pienikokoisempi. Yleensä esim. joitakin valokuvia katsottaessa ihmettelen aina, että mitenkäs mä näytän noin pieneltä muihin verrattuna :D

Vierailija
12/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään. Miksi minun pitäisi?

Vierailija
13/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä ajatellaan just noin. Ap, onko sulla huono itsetunto? Oletko harkinnut terapiaa? 

Vierailija
14/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että kukaan meistä ei ole täydellinen. Kauniina en arvostele muiden ulkonäköä, huonoa käytöstä kyllä arvostelen.

Vierailija
15/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kateellinen, sillä moni heistä on onnellisessa parisuhteessa. Itse olen sinkku ja tapaan vain vääriä miehiä. Ehkä luonteessani on jotain vinoumaa.

Vierailija
16/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se olet sinä, 172 senttinen romuluinen. Oikeesti hei, tee itsetunnollesi jotain. Tuhlaat parhaat vuotesi murehtimalla olemattomia.

Vierailija
17/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se olet sinä, 172 senttinen romuluinen. Oikeesti hei, tee itsetunnollesi jotain. Tuhlaat parhaat vuotesi murehtimalla olemattomia.

Mistä tiesit pituuteni? Ap

Vierailija
18/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi olevani kaunis, vaikka siro olenkin. Minusta ne eivät ole välttämättä sama asia.

Romuluisten, uimarimaisten harteikkaiden naisten kohdalla ajattelen lähinnä, että mitenhän he kokevat oman olemuksensa ja seksikkyytensä. Joskus esimerkiksi sporttisen pariskunnan kohdalla sen naisen olemus saa minut näkemään heidän suhteensa jotenkin enemmän kaverillisena kuin miehen ja naisen välisenä eroottisena suhteena.

Itselläni olennainen osa itseni seksikkääksi ja naiselliseksi kokemista liittyy siroon kokooni. Tämähän on tietenkin myös parisuhdekohtainen asia. Tykkään miehekkäistä, isokokoisista miehistä ja mun miehet on sattuneet tykkäämään juuri pienikokoisista, siroista naisista. Ymmärrän toki, että esimerkiksi pitkät naiset tai sprttiset, isot naiset ovat seksikkäämpiä.

Nämä on vain yhden ihmisen ajatuksia sieltä pienen naisen pesrpektiivistä. En tarkoita loukata enkä varsinkaan väitä, olevani oikeassa jonkun toisen pariskunnan keskinäisen kemian suhteen.

Vierailija
19/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

what's with the "romuluinen" tänään. Hassu sanavalinta.

Vierailija
20/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Murehdin enemmän omaa ulkoista olemustani kuin toisten ja niin varmasti muutkin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi