Mitä mieltä olette Kimin ja Mintun virallisesta hääkuvasta?
Kommentit (289)
Tää Kimin edellinen hääkuva on ihan kauhee.
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kuvat-muistatko-kimi-rai…
Molemmat näyttää krapulaisilta, hiukset on sekaisin kuin olisivat lenkkipolulta tulleet ja ilmeet jäykkiä.
Jenni ei katso kameraan eikä Kimiin vaan tarkastelee pihan rikkaruohoja. No huonosti siinä sitten kävikin.
Vierailija kirjoitti:
Tää Kimin edellinen hääkuva on ihan kauhee.
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kuvat-muistatko-kimi-rai…
Molemmat näyttää krapulaisilta, hiukset on sekaisin kuin olisivat lenkkipolulta tulleet ja ilmeet jäykkiä.
Jenni ei katso kameraan eikä Kimiin vaan tarkastelee pihan rikkaruohoja. No huonosti siinä sitten kävikin.
Aijaa musta toi on kiva hääkuva. Parin näköinen. :)
Missä on parin läheisyys? Vastavihitty rakastunut (?) nuoripari ja morsian pönöttää metrin päässä, käsi tietenkin omituisesti aseteltuna, että sormus näkyy. Joo, enkä oo kade, ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin kumpikin karttaisi toista eikä haluaisi koskea. Kimin käsi ei koska Mintun selkää ja Mintunkin käsi on jotenkin vähän sinne päin... Omien tuttujen hääkuvissa pari on yleensä aina katsonut toisiinsa ja muuten osoittanut lämpöä ja läheisyyttä, mutta tässä molemmat katsoo jotenkin "liikaa" kameraan. Mutta kai tää on vaan joku lehdistö kuva?
Tai sitten eivät oikeasti voi sietää toisiaan... :D
Minusta siis kehonkieli on sitä luokkaa, että kokevat toisensa etoviksi.
Edustuskuva. Tuskinpa edustusvaimo kuitenkaan, Kimi vaikuttaa aidolta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kivampi kuva kuin odotin, mutta Kimin käsi vähän pilaa... pitelisi toisesta oikeasti kiinni.
Emmäviitti
Hääpuku ei todellakaan tuo mintun parhaita puolia esiin, ei ollenkaan.
Minttu ei näytä yhtään itseltään kuvassa, mekko kyllä minusta kaunis vaikka joidenkin mielestä muka liian paljastava. Vaikka itse ajattelen että kyllä sitä lottovoiton jälkeenkin haluaisin töitä tehdä niin nyt taas helvetillisen maanantain töissä kestäneenä mietin että olispa se mukava jos vaan olisi vähän vähemmän kunnianhimoa elämässä että riittäisi blogin pitäminen ja äitinä olo niinkuin näille urheilustarbojen puolisoille. Tietenkin ulkonäköpaineet olisi kovemmat, mutta kaippa sitä jaksaisi siellä salillakin käydä tiuhemmin kun ei polttaisi itseään loppuun ensin töissä...
Puku on aivan floppi. Tässä nähdään, että rahalla ei voi ostaa tyyliä. Morsiammellä lättänä takapuoli jonka puku saa vielä näyttämään kuin jatkuisi puoleen väliin reisiä.
Olikohan tämä puku varalla ja oikealle oli tapahtunut jotain? Hankittu häthätään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään mielipidettä. En välitä julkkiksista tai heidän häistä. En tunne heitä henkilökohtaisesti niin mun mielipideillä ei ole väliä
Kiva että tunkesit kuitenkin kommentoimaan, vaikka ei se ketään kiinnostakaan.
Kuva ei ole onnistunut,teennäinen ja jäykkä .Hääpari on hyvännäköinen, Mintun puvulta odotin enemmän, morsiamella hieman liikaa meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mammat ne on niin rakkaudellista väkeä. Tiedättekö, kun kateus, viha jne. tunnetila valtaa teidät, se muuttaa myös hormonitoimintaa epäedulliseen suuntaa. Pitkäaikainen vihamielisyys vaikuttaa varmasti terveyttä heikentävästi.
Itse yritän olla aina positiivinen. En tiedä, johtuuko juuri siitä, mutta olen huipputerve ja olen myös mallin mitoissa, bmi noin 19, vyötärö noin 60 cm ja lantio noin 90, rinnoissakin löytyy ja pitkäkin olen, mikä sitten varmaan kertoo enemmänkin äitini hyvästä ruokavaliosta ja tietty pitkistä geeneistäni jo vuosisatojen takaa.
Tiesitkö sinä, että arvostelemalla ja nimittelemällä ihmisiä halventavasti mummoiksi saattaa terveytesi huonontua. Surukseni huomaan, että sinun aivotoimintasi on jo hiipunut, koita nyt tsempata, ettei mene samaa kyytiä rinnat, joiden mitta nyt valitettavasti jäi arvoitukseksi, lantio ja vyötärö.
Kiitos tämän ketjun, nyt minäkin tiedän mikä on hover hand. Urban dictionarysta tarkistin :)
Kimillä on se mitä kutsun "muumiohymyksi". Se on yleensä muumioilla, jotka ovat kuolleita. Suu ei ole kiinni, mutta ei oikein aukikaan vaan hampaat vähän inhasti pilkistävät sieltä. Hrrr..
Lisäksi eikö hän voi koskea Minttu-rakkaan selkään vai mikä tuo käden asento on. Kosketan rouvaani sormenpäillä?
Minttu-rakas on liian appelsiini.
Vierailija kirjoitti:
Kuvasta olisi tullut ihan kiva, jos Mintun pää olisi olisi lähempänä Kimiä ja seisonut ryhdikkäämmin. Tuo etäisyys näyttää hassulta, kun selkä on notkolla ja pää etäällä. Tietenkin Mintun piti esitellä kallista sormusta ja kaulakorua. Täysin harkittu asento Mintulta, ei näytä tippaakaan spontaanilta. Luulisi, että kuvaaja olisi käskenyt parin lähentyä.
Minä luulen, että kuvaaja on yrittänyt tuolla asettelulla peittää parin pituuseroa. Ilmeisesti kuvauspaikalla ei ollut kuoppaa, jossa Minttu olisi voinut kuvauksen aikana seisoa, kuten Katie aikoinaan Tom Cruisen vierellä.
Oikeastaan olisi voinut odottaa "toinen käsivarsi kohotettuna takaraivolle"-poseerausta.