Onko sinulla instagramissa seuraajia?
Onko kaikki tuttujasi vai onko myös tuntemattomia seuraajia?
Kommentit (26)
16 seuraajaa. Tuttuja puolet, vaikka en ole edes omalla nimellä instassa.
Parisataa seuraajaa, suurin osa tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet saanut noin monta? Haluaisin liittyä instaan, mutta jos en saakkaan yhtään seuraajaa...
Ei ole. En käytä instagramia koska puottaa kuvien laadun ja mieluummin lataan facebookkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet saanut noin monta? Haluaisin liittyä instaan, mutta jos en saakkaan yhtään seuraajaa...
Tissi ja peppukuvia niin johan alkaa tulemaan
1300 seuraajaa, suurin osa tuntemattomia. Sain ne pari vuotta aikaisemmin kun jaksoin vielä panostaa instagramiin. Seuraajien saamiseksi pitää olla itse aktiivinen, mutta tärkeintä on laittaa hyviä kuvia.
Mä liityin instaan seuratakseni paria tyyppiä. Sitten löysinkin monta hyvää seurattavaa ja hetken päästä mua alkoi hävettämään olla siellä vain stalkkerina, joten aloin lisäämään kuvia.
Mua ei haittaa vaikkei mulla on kuin 16 seuraajaa. Otan kuvia vanhalla iPhonella enkä pahemmin muokkaa niitä. Lähinnä itseä varten nykyään otan niitä ns. päiväkirjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat hyviä kuvia ainakin kymmenen ja lisäät niihin hyvät hashtagit (älä liioittele niiden kanssa, 3-5 riittää), alat sitten seurata joitakin kiinnostavia isoja ja pieniä tilejä, kommentoit silloin tällöin. Kyllä niitä seuraajia alkaa pikku hiljaa tippua sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ainoatakaan kuvaa itsestäni tai perheestäni tai kotieläimistäni. Kuvaan harrastuksiani, matkojani, mielenkiintoisia tapahtumia. Hyvillä hashtageilla saa kyllä seuraajia, ja kun yrittää pitää kuvien laadun hyvänä ja aiheen mielenkiintoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat hyviä kuvia ainakin kymmenen ja lisäät niihin hyvät hashtagit (älä liioittele niiden kanssa, 3-5 riittää), alat sitten seurata joitakin kiinnostavia isoja ja pieniä tilejä, kommentoit silloin tällöin. Kyllä niitä seuraajia alkaa pikku hiljaa tippua sullekin.
Vielä, on tärkeää että sulla on jo alusta asti kiinnostavia ja kauniita kuvia tililläsi, koska kukaan ei seuraa tiliä jossa on kaksi suttuista kuvaa. Ja tietysti lisäilet kuvia, mutta muista että laatu korvaa määrän.
Ei ole kovin montaa seuraajaa kun en ole hyväksynyt kuin tuttuja seuraajiksi.
Itsekään en seuraa kuin tuttuja.
yli 1500 seuraajaa, kaikki tuntemattomia. Tai ehkä 6 tuttua taitaa seurata tuota tiliäni. Postailen sinne selfieitä erilaisista lookeistani. Ei mitään tissiherukuvia yms.
Voiko kommentteja poistaa? Onko tullut ilkeitä kommentteja? Milloin tulee käyttöön se uudistus, että kommentoinnin voi estää kokonaan?
Noin 140 seuraajaa, tunnen noista itse ehkä noin 30.
Onko totta, että nimi kannattaa laittaa tyyliin katariina=katarina tai eveliina=evelina?
Seuraajia n. 2500 tunnen/tiedän niistä tyyliin 30:)
2 eri instatiliä. Toisessa 3 seuraajaa ja toisessa 6 =D
Ei ole eikä tule. En edes postaa sinne kuvia, minä vaan seuraan muita tilejä.