Mies palasi Weekend-festareilta...
33-vuotias mieheni oli viikonlopun ystävänsä kanssa Weekend-festareilla Helsingissä. Itse en lähtenyt mukaan, koska festarit eivät ole itselleni mieleinen juttu.
Noh, olin täällä kotona siivoillut ja laittanut ruuankin valmiiksi miestä varten. Ilahduttaakseni häntä.
Mies tulee lopulta kotiin, on todella väsynyt (luonnollisesti, kun hyppii kaksi päivää teinien seassa). Mutta kummallista oli, että hän oli myös äärimmäisen suivaantuneen oloinen, häntä ärsytti jo selvästi pelkkä näkemiseni kun menin häntä halaamaan ulko-ovelle.
Nyt on tiuskahdellut joka asiasta. Yhdessä vaiheessa tiuskahti, että "mitä oot vailla..," kun satuin katsomaan häntä ilmeisesti hänen mielestään liian pitkään. Todella poissaoleva, ei jaksa puhua, ei halua puhua, ei ollut kiinnostunut kuulumisistani...
En nyt tajua. Mitä siellä festareilla on tapahtunut, kun pitää noin käyttäytyä. Kun kysyin, että mikä on niin hän tuumasi, ettei jaksa nyt kälkätystäni, ole hiljaa.
Tukki vielä korvansa tehosteeksi. Ja mies on kuitenkin 33. Onko nyt tapahtunut jotain taantumista vai mikä hemmetti on?
Kommentit (35)
Niin ja alkoholia nauttinut kohtuudella. Voin jopa uskoa, koska laitteli eilen ihan selkeitä viestejä illan aikana. Mutta tää on nyt mystinen juttu.
Jospa joku teini on haukkunut sitä vanhaksi ja nyt harmittaa? Wkndissä on todella nuorta porukkaa, keski-ikä varmaan 20. Yli 3kymppinen on wanhus siellä.
- morkkis (vaikka kännissä siellä heilunut, huudellut tms ja siitä nyt morkkis)
- krapula, aivan tavallinen krapula ja väsymys voi saada ihmisen todella hermostuneeksi ja ärtyneeksi, odota tasoittuuko tilanne pian
- huumausaineista johtuva ''krapula'', riippuen tietysti siitä mitä on vetänyt jos on vetänyt
- pettäminen
Mulle ainakin hyvä keikka saattaa tehdä sen, että arki ja oma elämä tuntuu hetken tosi lattealta, miettii vaan sitä huikeaa elämystä, kuuntelee biisejä vähän eri lailla kuin ennen. Ja siihen festareiden jälkeen vielä väsymys päälle, varsinkin jos on parikin päivää juonut. Ei välttämättä tarvitse mistään tuon kummemmasta olla kyse.
anniskelualueilla on kyllä sellasta 20-40v porukkaa, tietysti suurin osa 20-25v
Yksinkertaisesti vaan ahdisti palata kotiin ja arkeen huippumageilta festareilta jotka oli aika hemmetin kaukana omasta normiarjesta. Älä ota loukkauksena, menee pian ohi :D
Se kaatoi yhden pikkuskidin potkulaudalla ja pelkää, että jää kiinni.
Krapulainen, väsynyt, sosiaalisesti väsynyt. Ei ihme jos vähän tiskiin. Ei se silti ole ok, mutta ymmärrän fiiliksen.
Miksi tätä keskustelua on alapeukutettu?
Ja miksi yli 30v. miehet käyttäytyvät kakaran tavoin...
Huoh, ihmiskunta.
Mun 30v mies on joskus "piloillaan" sanonu, et hänen pari kaveriaan menee juurikin sen takia weekendiin et siellä on tiiviisti niin paljon nuorempaa ja nätimpää kateltavaa.
Miehet...
Itse asiassa kysyin jo, että löytykö sieltä seuraa, tuliko tutustuttua uusiin ihmisiin, niin tuumasi vaan, että ei siellä kerenny kenenkään kanssa jutella ku oli sellasta krebausta.
Minusta kaikki nuo kommentitkin, mitä on suustaan päästänyt, vaikuttaa jotenkin taantuneilta.
Krebaus on ollut illan sana. :D