Naiset, miksi nuoret miehet ovat mielestänne niin sexyjä?
Kommentit (35)
Kyllä miehen pitää olla mies eikä mikään poika. Alle kolmekymppisiä en ole katsellut ikinä, en edes silloin kun olin itse parikymppinen. Nykyään katse suuntautuu 40+-ikäisiin miehiin.
N35
Ei se ole ikäkysymys, mutta timmi olemus, hoidetut hiukset (jos niitä on, kaljukin passaa) ja hyvät hampaat on plussaa. Nuoremmilla tuo usein natsaa luonnostaan.
Oikeesti, naisten enemmistö tykkää vanhemmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, naisten enemmistö tykkää vanhemmista miehistä.
Ei pidä paikkaansa jos puhutaan reilusti vanhemmista. Pari-kolme vuotta on ok.
Jos tuo väitteesi pitäisi paikkaansa , olisi ison ikäeron pariskuntia huomattavasti enemmän.
Ei kannata vedota joihinkin superrikkaisiin tai julkkiksiin vaan puhutaan nyt ihan tavallisista ihmisistä.
Kerropa sinä montako pariskuntaa tunnet ( edes jotenkuten) joissa mies on 15-30 v vanhempi!
Moni parikymppinenkin kaljuuntuu.
Alle 25 vuotiaat eivät kiinnosta mutta 25-35 vuotiaat on ihan jees. Itse olen 40. Syy on ihan sama kun jo edelliset maininnut.
Niiden kropat on jotain niin nam. N27 jolla 20-v fuckbuddy
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole rypistyneitä, kaljuuntuneita, harmaantuneita, plösähtäneitä ja iho on edelleen kiinteä, eikä löystynyt ja paksuuntunut kuten vanhoilla miehillä.
N25
Mikä vika kaljussa? Eikö esim tämä ole komea mies?
.Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole rypistyneitä, kaljuuntuneita, harmaantuneita, plösähtäneitä ja iho on edelleen kiinteä, eikä löystynyt ja paksuuntunut kuten vanhoilla miehillä.
N25Mikä vika kaljussa? Eikö esim tämä ole komea mies?
.
Vanha, kalju ja parrakas mies ei ole koskaan komea.
Vai niin,tuota mua haittaa jo se että mun mies ajaa partansa ja näyttää aivan teiniltä siis liian nuorelta,enkä pysty koskettamaan häntä ennenkuin parta on kasvanut tarpeeksi pitkäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Vanha, kalju ja parrakas mies ei ole koskaan komea.
Kyllä mä vaan veikkaan että tollakin tyypillä naisia riittää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Minusta aika taviksen näköinen. Ei missään nimessä ruma, mutten nyt sanoisi komeaksikaan.
Nuorten miesten seksikkyys liittyy monesti tietynlaiseen freesiyteen ja elämänasenteeseen. He ovat parhaimmillaan iloisia, kokeilunhaluisia, rentoja, ja kroppakin on yleensä hoikka kasvupyrähdyksen jäljiltä. Toki on olemassa sellaisiakin nuorukaisia, jotka ovat itsekeskeisiä kakaroita, ja heissä ei ole mitään seksikästä vaikka vartalo olisi kuin Adoniksella. Niin ikään myös vanhemmat miehet voivat olla hyvinkin seksikkäitä, mutta jossain vaiheessa miehillä alkaa keskimäärin olla enemmän kaljamahaa, kyynisyyttä ja paikoilleen jämähtäneisyyttä, joten mieskauneutta ihastelevilla on yleensä enemmän katseltavaa nuorempien parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Vanha, kalju ja parrakas mies ei ole koskaan komea.
Kyllä mä vaan veikkaan että tollakin tyypillä naisia riittää. :)
Ihan sama. Ruma se silti on. Ehkä jos luopuis parrastaan, niin saattais näyttää ihmiseltä.
Mua ei poikaset kiinnosta. Pitää olla elämänkokemusta. Oon huomannut, että kun itse vanhenen, myös miesmakuni vanhenee. Mutta roikkoperseet ja kaljamahat ei kiinnosta, kyllä miehen pitää huolehtia itsestään, aivan kuten mäkin pidän kroppani kunnossa.
En ole N25 enkä osaa juuri sinun haukkumisista sanoa mutta oli tuo heti näin aamusta niin hyvä vitsi että tuskin tälle päivälle parempaa tulee.
Naiset eivät edes osaa haukkua miehiä niin lahjakkaasti kuin miehet ainakin tällä palstalla haukkuvat naisia.
Ja kyllä sitä livenäkin joskus pääsee todistamaan.
Voi sitä röhönaurun ja pilkan määrää mikä silloin miesjoukossa vallitsee.