Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23v mies ja 28v nainen - voiko vakava suhde onnistua?

Vierailija
07.08.2016 |

Olen tavannut puoli vuotta sitten itseäni 5v nuoremman miehen. Olemme olleet kavereita ja kyläilleet välillä. Keskustelut ovat ajan saatossa syventyneet, henkinen yhteys löytyy, tiedämme toisistamme jo melko paljon. Yhdessä on hyvä olla, vaikka emme tekisi muuta kuin istuisimme. Huumorintaju ja toiveet elämälle käyvät yksiin. Mietin joskus, että siinäpä on ihana mies jollekin, on sitoutuvaa tyyppiä ja vastuullinen, ajattelevainen. Arvomaailma on hänellä kohdillaan. Tuntuu kuin hän olisi henkisesti ikäänsä kypsempi. Itse taas olen melko herkkä, hiukan tyttömäinen, kokeneempi kuin hän mutta nuori sielu. Koen että kypsyysasteemme kohtaa. Viikonloppuna mies ilmoitti, että tunteita minua kohtaan on ja ne ovat aidot. Hän sanoi ettei ikäeromme haittaa ja antaa minulle nyt aikaa miettiä, voisimmeko olla yhdessä. Välillämme on enemmän hyvää yhteyttä, huumoria, syvyyttä kuin hurjaa seksuaalista vetovoimaa. Emme ole koskaan edes halanneet. Voiko vakava suhde onnistua näillä eväillä, kun ikäeroa on 5v ja minä naisena olen se vanhempi osapuoli tässä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei? Eihän tuo ikäero ole paljon mitään tuossa iässä, jos mies olisi sinua vanhempi et edes miettisi koko kysymystä.

Vierailija
2/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olet valmis elättämään hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistua. Veljeni on melkein 6 vuotta vaimoaan nuorempi, veli oli 24 kun alkoivat seurustella.

Vierailija
4/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden päästä ei kukaan ikäeroanne edes huomaa. Ei sitä rakkautta kannata niin paljon painottaa, jos teillä muuten menee hyvin yhdessä.

Vierailija
5/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa ikäerossa nyt on. Me oltiin miehen kanssa 20 ja 26, mutta toisin päin.

Vierailija
6/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi onnistua. 

Vierailija
7/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen kestävyys riippuu luullakseni enemmän muista asioista kuin ikäerosta. Olin 21, kun aloin seurustella vaimon kanssa ja hän oli 27. Ainakin tähän asti on mennyt kivasti. Täytin juuri 60.

Vierailija
8/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miehellä 4 vuotta ikäeroa, hän on 24 ja mä 28 ja ollaan oltu yhdessä viisi vuotta. :)

Vierailija
9/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotiaana aloin seurustella 22-vuotiaan miehen kanssa. Suhde kesti vajaat kolme vuotta ja alussa ikä ei tullut edes puheeksi. Ehdittiinnasua yhdessäkin ja muuttaa toiselle paikkakunnalle, jolla itse edelleenkin asun.

Viiden vuoden ikäero ei ole mikään iso juttu. Isäni sisko tapasi 34-vuotiaana miehensä, joka oli tuolloin 25-vuotias. Muistan kuinka sukulaiset ihmettelivät tuota ikäeroa. He ovat edelleenkin yhdessä. Isäni sisko on ollut jo muutaman vuoden eläkkeellä ja miehensä jää eläkkeelle myös parin vuoden sisällä.

Vierailija
10/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki ja jos tilanne olisi toisinpäin e. nainsena olisit miestä tuon viitisen vuotta nuorempi, niin AV-palsta olsi varmaan harvoja paikkoja, jossa joku saattaisi huomauttaa ikäerosta...  

Vierailija
11/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi. Tiedän yhden parin jossa nainen on varmaan lähempänä (jos ei jo yli) 40v ja mies 23v. :D

Vierailija
12/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa teidän tapauksessa mietityttää, mitä itse haet. Jos puoleen vuoteen ette ole edes halanneet, niin tarkoittaako sitä, ettet tunne mitään kummempaa vetovoimaa miestä kohtaan? Ainakaan itse en osaisi ajatella suhdetta, jossa vetovoimaa ei ole.

Ikäero tuossa tapauksessa on paljon pienempi asia kuin vetovoiman puute.

Vierailija
13/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei? Tietysti se, että välillänne ei ole kunnolla seksuaalista vetovoimaa, arveluttaisi minua.

Vierailija
14/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on 8 vuotta nuorempi kuin vaimonsa. Suhde alkoi veljeni ollessa 19-vuotias.

Onnellisilta näyttävät vuosien jälkeenkin.

Mulla oli aluksi ennakkoluuloja ja äitikin nieleskeli, mutta eipä ole meidän asia sekaantua aikuisten ihmisten parisuhteeseen.

Vierailija
15/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta tuntuu. Aika luonnoton suhde. Eiko normaalit ihmissuhteet ole enaa muodissa vai mista on kyse? 

Karrikoiden voisi sanoa, etta toinen on syntynyt ennen Talvisotaa ja toinen sen jalkeen.

Vierailija
16/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon, mutta vastaan pelkkään otsikkoon: Voi ja tunnen muutaman vanhan parin, joilla on ikäeroa 5-7 v niin, että nainen on vanhempi. 

Vierailija
17/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että professori, presidentti Tarja Halosen puoliso Pertti Arajärvi on puolisoaan viisi vuotta nuorempi. - Pitäsikö tässä nyt ajatella, että Tarja Halonen on kyllä aika puuma naiseksi kun on ottanut noin nuoren pojan miehekseen. Mitenkähän on voinut sellaista mennä tekemään.  

Vierailija
18/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuttavuutenne ole puolessa vuodessa edennyt edes halailuun? Onko jompi kumpi ollut tällä välin varattu, oletteko jollain tavoin uskonnollisia vai eikö molemminpuolista kiinnostusta vain ole?

Vierailija
19/19 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuttavuutenne ole puolessa vuodessa edennyt edes halailuun? Onko jompi kumpi ollut tällä välin varattu, oletteko jollain tavoin uskonnollisia vai eikö molemminpuolista kiinnostusta vain ole?

Toinen on ollut varattuna tässä välissä eikä ole tullut arvioitua toisiamme siksi "sillä silmällä". Tilanne on sittemmin muuttunut.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi