Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta aikuista syö yhdestä litran jäätelöstä?

Vierailija
02.07.2008 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kaksi, jotta minulle riittää enemmän.

Vierailija
2/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistaakseni jossain oli juttua että jopa kahdeksan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan kolme.

Vierailija
4/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaa katsottaessa, jos muita eväitä ei ole, paketti menee helposti kahdestaan. Jälkkäriksi hyvän aterian päälle, ehkä marjoja lisukkeena, voisin kuvitella 6-8:lle

Vierailija
6/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä litran jäätelö riittää vähintään viidelle.

Vierailija
7/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on jälkiruokana ison aterian jälkeen, se kuusi voi olla ok. Jos taas syöjät kehtaavat vetää navan killelleen (tuttu seura :), kolme voi tuhota litran paketin. Puolikkaan syöminen ison aterian jälkeen ei kyllä onnistu, ei ainakaan jokaiselta. Eli aika turvallinen tuo kolmasosa/lärvi. Todennäköisesti jää yli.

Vierailija
8/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin jätskiä menee vähemmän.

Vierailija
9/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiukka budjetti, joten en viitsi ostaa montaa ylimääräistä litraa jätskiä.

ap

Vierailija
10/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka huomaamattomasti ottaa lisää ja lisää.

Vierailija
11/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jakanut usein valmiiksi noin 1-2dl jälkiruokakulhoon. Koristeeksi voi laittaa marjoja, suklaata, hedelmiä, vohvelin tai mitä vaan makeaa.

Vierailija
12/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiit annokset on hyvä idea

Vierailija
13/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 keskikokoista annosta ja 8 pientä annosta. 15 aikuiselle riittää jälkiruuaksi ihan varmasti 3 litraa. Todennäköisesti siitä jää osa syömättä. Jos minä varaan vieraille jäätelöä (silloin, kun on muutakin tarjottavaa), panen tarjolle yhden litran aina kuutta henkeä kohti. Aina jäätelöstä on jäänyt vähän yli, vaikka mukana on ollut lapsiakin, jotka yleensä syövät jäätelöä enemmän kuin aikuiset.

Vierailija
14/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran jäätelön mitat on 18 X 9 cm eli neljäsosaan jaettuna siitä tulisi 4,5 cm siivu joka ei todellakaan ole tosi iso annos!

6 keskikokoista annosta ja 8 pientä annosta. 15 aikuiselle riittää jälkiruuaksi ihan varmasti 3 litraa. Todennäköisesti siitä jää osa syömättä. Jos minä varaan vieraille jäätelöä (silloin, kun on muutakin tarjottavaa), panen tarjolle yhden litran aina kuutta henkeä kohti. Aina jäätelöstä on jäänyt vähän yli, vaikka mukana on ollut lapsiakin, jotka yleensä syövät jäätelöä enemmän kuin aikuiset.

Vierailija
15/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti te mammat sitten vielä itkeskelette kilojanne ja raskausdiabeteksia...?? Ei ihme, että painot nuosee..

Litran jäätelö paketista tulee juuri niin monta annosta kun teet. Mun mielestä jälkiruuaksi litra riittää hyvin kahdeksalle ihmisille. Jos rahat olisi tiukalla niin tekisin valmiit annokset ja sanoisin, että olkaa hyvä!

Vierailija
16/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran jäätelön mitat on 18 X 9 cm eli neljäsosaan jaettuna siitä tulisi 4,5 cm siivu joka ei todellakaan ole tosi iso annos!

No on se, jälkiruoaksi vieraille. Parin tavallisen tuutin verran. Toki sen kotioloissa saa upotettua (puolikkaankin saa, mutta se on jo sitten ähkyn paikka), mutta iso se on.

Vierailija
17/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vaikka kaksi litraa jätskiä ahdettua sinne, eikä tule ähky. Eri asia teenkö niin ja miten usein =D

Vierailija
18/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä litran paketista riittää ainakin kuudelle aikuiselle. Meillä siitä syö 4 aikuista ja 3 lasta, osa menee vielä takaisin pakkaseenkin yleensä.

Vierailija
19/19 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä syö yhdeksän. Minulle 1-1,5cm siivu tekee jo tiukkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi