Poikaystävä matki pilkaten itkuani kun tulin hautajaisista
Menetin hiljattain rakkaan isoisäni. Poikaystävä oli minun asunnollani koska hänen on helpompi käydä täältä kouluani. Kun tulin hautajaisista katsoin vanhoja kuvia joissa olen pikkutyttönä papan sylissä ja itkin. Tiedän että itkuni ei ole hiljaisimmasta päästä. Poikaystävä sanoi että "ole nyt jo vit** hiljaa" kun en pystynyt lopettamaan, hän alkoi kimeällä äänellä matkia itkuani ja sanoi että kuuntele, tältä sä kuulostat. Hän ei suostunut lähtemään kotiinsa niin menin sitten äitini luokse yöksi. En halua nähdä poikaystävää, pystyisittekö antamaan tuollaisen anteeksi?
Kommentit (45)
Jos poikaystäväsi (nyt jo toivottavasti ex-) ei ole asunnossasi kirjoilla, voit soittaa poliisin poistamaan hänet sieltä, mikäli ei vapaaehtoisesti toiveestasi lähde.
Toivottavasti saattte lapsia. Suomi voittaa!
Hui saakeli, ihan meinaa tulla kylmät väreet. Tuossa tilanteessa mies paljasti kyllä olennaisen puolen itsestään, eikä se näytä kauniilta. =(
No miksi se on taas niin vakavaa? Kyllä siinä ulinassakin joku kohtuus täytyy olla! Pappa oli kuitenkin vanha ja oli hänen vuoronsa lähteä.
Joku tolkku pitäisi olla ihmisillä siinä suremisessakin. Voi tuntea haikeutta ja ikävää, mutta ei tuollainen ulinakaan ihan tervettä ole!
Juuri näin! Ei synny miesvihaa tällaisen poikkeuksellisen urpon takia. Itse en tällaisia tunne, vaan kilttejä ja empaattisia miehiä. Toivottavasti ap hankkiutuu eroon tästä mädästä omenasta.