Poikaystävä matki pilkaten itkuani kun tulin hautajaisista
Menetin hiljattain rakkaan isoisäni. Poikaystävä oli minun asunnollani koska hänen on helpompi käydä täältä kouluani. Kun tulin hautajaisista katsoin vanhoja kuvia joissa olen pikkutyttönä papan sylissä ja itkin. Tiedän että itkuni ei ole hiljaisimmasta päästä. Poikaystävä sanoi että "ole nyt jo vit** hiljaa" kun en pystynyt lopettamaan, hän alkoi kimeällä äänellä matkia itkuani ja sanoi että kuuntele, tältä sä kuulostat. Hän ei suostunut lähtemään kotiinsa niin menin sitten äitini luokse yöksi. En halua nähdä poikaystävää, pystyisittekö antamaan tuollaisen anteeksi?
Kommentit (45)
Ihmeellisiä johtopäätöksiä av-mammat vetävät yhden tapahtuman perusteella
Etköhän sä tiedä itsekin, miten tuo homma päättyy.
Miten niin ei suostunut lähtemään kämpästäsi?! Nyt vähän otetta elämään!
Jaa, tapahtuiko tämä ennen vai jälkeen kun poikakaverisi antoi kaverinsa murjoa kissaasi, vai sen tapauksen jälkeen kun hän ajoi tahallaan oravan yli?
Jos se ei suostu lähtemään kämpästäsi soita poliisi. Kyllä se lähtee.
Mitäpä itse olet mieltä? Jatkoa ajatellen, onko aviomies- tai isämateriaalia? Omalla kohdalla äijä olisi jo singahtanut mäkeen, lukot vaihdettu, minä surisin suruni rauhassa ja elämä jatkuisi. Kysymys ei ole enää anteeksiantamisesta, tuohan on jo luonnevikaisuutta. Ei mitään empatiataitoja, sosiaalisesti lahjaton, tuotahan saisi hävetä silmät päästään ainakin omissa piireissäni.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin anteeksi, jos poikaystävä pyytäisi anteeksi ja olisi aidosti pahoillaan.
Mä annan paljon anteeksi... olen antanut anteeksi jopa pettämisen kun kyseessä oli hetken hairahdus jota itki ja katui... mutta se että oma kumppani tukemisen ja läsnäelämisen sijaan alkaisi pilkkaamaan minua silloin kun olen juuri haudannut rakkaan perheenjäsenen, on osoitus jo sellaisesta tunnekylmyydestä ja luonnehäiriöstä että en todellakaan jatkaisi suhdetta.
Varmaa on että tuollaiselta ihmiseltä ei voi jatkossakaan odottaa minkäänlaista henkistä tukea silloin kun on vaikeaa. Kun oman "rakkaan" kokem suru ja menetys on pelkkä ärsytyksen aihe johon voi vieläpä reagoida kuin sadistinen kiusaaja, ei taatusti löydy empatiakykyä koko ihmisestä.
En koskaan enkä missään nimessä antaisi anteeksi äläkä anna sinäkään tuollainen paska on persoonallisuushäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa?! Annoit tyypin vaan jäädä kotiisi? Olisit soittanut poliisit viemään pois jos ei muuten lähde. Jätä se sika ja mieti nyt vähän mitä sun kannattaa sietää ennen kuin rupeat parisuhteeseen. Tuollainen alistuminen ei tosiaankaan ole tervettä ja poikakaverisi on kusipää.
Pilkkaa sua sun omassa kämpässä ja suostu lähtemään. Ei tosiaan ole tervettä olla tuollainen matto. Käyttää sua täysin hyväkseen. Soittaisit poliisit poistamaan asunnosta.
Miksi se käy sun koulua eikä omaansa?
En pystyisi. Asia on sentään rakkaan ihmisen kuolemasta ja poikaystävä vaan nauraa? Tuossa tilanteessa pitäisi laittaa poika kaveri pihalle ja sanoa esim. Näin:Isoisäni kuoli,sinä nauroit pilkallisesti,Loukkasit minua järjettömän paljon! En todellakaan ikinä anna sinulle tätä anteeksi! On kyse isoisäni kuolemasta!!! Ymmärrätkö sinä? (Sitten paiskaat oven hänen nenän edestä kiinni)
Kengän kuva perseeseen. Miksi hemmetissä tuommoista psykopaattia katselisit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se käy sun koulua eikä omaansa?
Jos olis edes pienen pientä sisälukutaitoa niin ei tarvitsisi yhtä typoa/ajatusvirhettä ihmetellä noin kamalasti.
AP:lle tsemppiä ja toivon että löydät tulevaisuudessa miehen joka suuren surun hetkellä tukee sinua eikä pilkkaa.
Olen pahoillani rakkaan isoisäsi poismenosta. En suostuisi seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla on noin olematon empatiankyky. Syitä siihen voi olla monia, mutta en ottaisi sitä omaksi ongelmakseni, vaan löytäisin parempaa seuraa.
Onko poikaystäsi empaattinen, hellä ja rakastava? Jos on, hän tuskin reagoisi suruusi noin tunteettomasti. Törpöltä vaikuttaa, etsi parempi.
Ei ole normaalia käytöstä eivätkä miehet ole yleisesti noin empatiakyvyttömiä. Poikaystävälläsi on persoonallisuushäiriö. Jopa 10 v poikani olisi osannut lohduttaa sinua hautajaisten jälkeen.
M42
AP, paska kuuluu pönttöön. Huonon miehen voisi osoittaa ulos ulko-ovesta, mutta sinun kannattaisi ohjata tuo hemmo vessan ovelle.
Onko poikkis hyvännäköinen?