Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ilmottautuisi AV-miittinkiin? [nais ja miesvihaajat myös]

07.08.2016 |

Tänäkin iltana on ties kuinka monta keskustelua TULISENA.

Kovasti syyllistetään ja tehdään jotain ihan ihme omia olettamuksia.

Jos järjestän, vaikka Helsinkiin picknik av miittingin kuinka moni sinne edes tulisi?

Vai rajottuuko solvaaminen ja huonot perustelut vaan anonyymeihin.
Onko teistä osasta edes valmiita kohtaamaan mielipiteitä ja keskusteluja todellisuudessa?

Tässä virallinen kysely:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2630984/av_miittingin_virallinen_kysely
Vastaa, VAIN mikäli olet kiinnostunut

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Höh, hiukan liian pitkä matka täältä Oulusta :D Olisin muuten voinut tulla päivystämään.

KYLLÄ ME KYYDITYKSET JÄRJESTETÄÄN!!! ;D

Ei vaan jos tämän nyt saan järjestymään niin jonkunlaista "kirjallista" raporttia on luvassa

Vierailija
62/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Höh, hiukan liian pitkä matka täältä Oulusta :D Olisin muuten voinut tulla päivystämään.

Ei vaan jos tämän nyt saan järjestymään niin jonkunlaista "kirjallista" raporttia on luvassa

Ei sinne ketään nyt muutenkaan tule. Samanlainen tapahtuma kun se yleislakko jossa oli jotain 100k nimeä ja paikalla oli 8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Minäkin olen Oulusta. Käyn kuitenkin varsin usein Helsingissä, joten jos miitti sattuu sopivalle päivälle voisin hyvinkin osallistua. Ja voisihan Oulussa olla myös ns. varjomiitti :D T. av-henkistä ohjelmaa ja anonyymiyttä suojaavaa naamiaisasua ehdottanut

Vierailija
64/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ottaa avecin mukaan?

Vierailija
65/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ottaa avecin mukaan?

Tähän voin jo vastatat suoraan tältä kädeltä, että voit.

Vierailija
66/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laittaa sitten oman kylän kansallispuvun, eiks jeh?

Vierailija
67/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Ei sinne ketään nyt muutenkaan tule. Samanlainen tapahtuma kun se yleislakko jossa oli jotain 100k nimeä ja paikalla oli 8.

Ei tällaista asennetta!

Kääk, tavallaan haluaisin pitää itseni "pimennossa", sillä olen aika rajusti muokannut yksityskohtia elämästäni / itsestäni :D Jos keksin syyn vierailla veljen luona, niin piipahdan miitissä niin ohimennen, ettei kukaan hoksaa mua ;-)

Vierailija
68/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla. Jos tapaaminen on alkoton, niin otan 3 ja 5 vuotiaani mukaan. Muuten en tule.

Voidaan sopia että tapahtuma on alkoholiton.

Mä en siinä tapauksessa tule. Sen kerran kun kotoa pääsen, haluan ottaa pari bisseä.

Sulle vois sopia sellainen AA-piknikki jos et muuten kuin ryyppäämään kotoasi lähde.. 😒

Tulihan se sieltä! Odotinkin jo tämän suuntaista kommenttia 😍

Kyllä, tarvitsen tietenkin AA-kerhoa, olen kuitenkin juonut alkoholia viimeksi maaliskuussa, silloinkin AINAKIN KAKSI LASIA valkkaria. Ihan sun kunniakses taidankin vaihtaa ne pari bisseä pirtupulloon ni riittää muillekin. Paitsi ei sulle, sehän on selvä 😆

Itsepä sanoit, että "sen kerran kun kotoa pääsen".  Kuka sinut on sinne maaliskuussa kahlinnut?

Voi kiesus mitä saivartelua. Huoh. Joo, kyllä mä pääsen kotoani, esim. tänään kävin uimassa. Lähinnä tarkoitin reissua yksin ja pois kotikaupungista. Ihan joka kk ei onnistu, kas kun lapset, työ, jne. Tajuatko? Anteeksi nyt jos haluan sillon juoda pari olutta. Jos se jonkun mielestä on "ryyppäämistä", niin onneksi olkoon 🍷

Kuulostat tosikolta. Varmaan trollaat täällä säännöllisesti, mutta sinuun itseesi kohdistettu pieni vitsi ottaa koville.

Vierailija
69/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulisin :) kannatan joko systeemiä, että kaikki tulevat omana itsenään ja anonyymiteetti säilyy, kun ihmiset eivät kerro ketä ovat, tai vaihtoehtoisesti jotain naamiaisasua, jos ihmiset haluavat esiintyä mahdollisella nimimerkillään.

En kannata tiukkoja ikärajoja (kuka niitä pystyisi edes valvomaan?), vaan kaikki toisivat itsensä tai lapsiaan sen mukaan, miten nämä kestävät aikuisten juttuja järkyttymättä. Uskoisin esim. 14-vuotiaan olevan tarpeeksi kypsä osallistumaan.

Vierailija
70/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulisin :) kannatan joko systeemiä, että kaikki tulevat omana itsenään ja anonyymiteetti säilyy, kun ihmiset eivät kerro ketä ovat, tai vaihtoehtoisesti jotain naamiaisasua, jos ihmiset haluavat esiintyä mahdollisella nimimerkillään.

En kannata tiukkoja ikärajoja (kuka niitä pystyisi edes valvomaan?), vaan kaikki toisivat itsensä tai lapsiaan sen mukaan, miten nämä kestävät aikuisten juttuja järkyttymättä. Uskoisin esim. 14-vuotiaan olevan tarpeeksi kypsä osallistumaan.

Kyselyy näyttää siltä, että tapahtuma tulisi olemaan VIRALLISESTI K18 ja lapseton. Tulen tekemään päivä ja aikataulu kyselyn erikseen. Kahta tapahtumaa minä en ala organisoimaan ikävä kyllä.

Olen sitä mieltä että naamiaisasu teema olisi hyvä anonyymin huomioon ottava. Mikäli haluat tulla omana itsenäsi se on ihan fine.

Vierailija
71/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisku_ kirjoitti:

Tulisin johonkin puskan taakse kurkkimaan.

Niinhän siinä kävisi, että tori olisi tyhjä ja kauhia kuhina puskissa.

Vierailija
72/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Ei tällaista asennetta!

Kääk, tavallaan haluaisin pitää itseni "pimennossa", sillä olen aika rajusti muokannut yksityskohtia elämästäni / itsestäni :D Jos keksin syyn vierailla veljen luona, niin piipahdan miitissä niin ohimennen, ettei kukaan hoksaa mua ;-)

Ei vaan tulet joku naamiaisasu päällä tai sitten ilman mitään. Ei tapahtuma vaadi mitään identiteetin kertomista todellakaan.

Vierailija
73/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Ei tällaista asennetta!

Ei vaan tulet joku naamiaisasu päällä tai sitten ilman mitään. Ei tapahtuma vaadi mitään identiteetin kertomista todellakaan.

Hmm, noi naamiaiset kuulostas kyl kivalta! Missä meinasit järkätä? Puistossa, baarissa, tms?

Vierailija
74/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään naamiaisia. En mä ainakaan lähde junalla tulemaan kamelipuvussa tms. Äh.

Vierailija
75/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyläävän mieskuskin pitää päästä paikalle autolla eli ei sisätiloihin.

Vierailija
76/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kokoontuu marjametsään ja rikkaat illalliselle Kämpiin.

Vierailija
77/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät kokoontuu marjametsään ja rikkaat illalliselle Kämpiin.

Pettäjänaiset voisi liueta siitä helposti hotellin puolelle.

Vierailija
78/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Ei tällaista asennetta!

Hmm, noi naamiaiset kuulostas kyl kivalta! Missä meinasit järkätä? Puistossa, baarissa, tms?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2631051/av_miittingin_virallinen_aikatau…

Vierailija
79/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan