AV-Miittingin VIRALLINEN AIKATAULU KYSELY ( Tapahtuma K18 LAPSETON JA TIETOA TAPAHTUMASTA)
Kyselyn perusteella 86.6% halusi miittingistä K18 JA LAPSETTOMAN:
Tämä on siis virallinen päätös.
Seuraavaksi tietoa tapahtumasta ja tapahtuma aika kysely:
TÄMÄ KYSELY TULEE OLEMAAN SEURAAVAAT 2-PÄIVÄÄ ja tämän jälkeen päivä on lukossa.
- Naamiaisasu sallittu. Erillisteemaa ei ole.
(Tällöin av:n henki toteutuisi, eli
kaikkien osallistujien anonyymiys säilyisi.
Tämä myös madaltaisi ujompien kynnystä osallistua miittiin)
- Naamiaisasu EI OLE pakollinen. Voit tulla omana itsenäsi jos siltä tuntuu
- Miittinki järjetetään ulkona kaisaniemen puistossa ( Mikäli säät vaan sen sallivat )
- Lähtö Ateneumin pääovien tuntumasta klo 17.00 . Tämä on tapaamispaikka josta lyhyt matka puistoon.
TAPAHTUMA AIKA MUUTETTU UNOTAKAA KLO 13.00. PÄIVÄ ON TÄRKEIN!
Kun aikataulukysely on saatu päätökseen julkaisen vielä virallisen ketjun aiheesta.
Kommentit (46)
Ei sinne kukaan tule. Ei ihmiset kehtaa mennä mihinkään tuollaisiin tapahtumiin.
Ei kumpikaan päivä noin aikaisin! Ota huomioon, että osalla saattaa olla satoja kilometrejä matkaa. Joku klo 16. olis paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan päivä noin aikaisin! Ota huomioon, että osalla saattaa olla satoja kilometrejä matkaa. Joku klo 16. olis paljon parempi.
Näissä tulee aina joille ei kelpaa. Kaikkia ei voi miellyttää.
Tapahtumaan saa osallistua myöhemminkin tai tulla mukaan kesken
Voin antaa yhteystiedon mistä minut tavoittaa tapahtumapäivänä.
KELLO 17.00 -> AIKATAULUMUUTETTU
Mä passaan. Olisin paikalla paaaaljon myöhemmin. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Mä passaan. Olisin paikalla paaaaljon myöhemmin. Harmi.
Aikataulu muutettu klo 17.00 ETEENPÄIN. Päivä on tärkein
En osallistu muuten kuin tulen tapaamispaikalle väijymään miltä näyttää aito AV-mamma
Oonko mä ainoa, jolla ois pokkaa osallistua tähän miittiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainoa, jolla ois pokkaa osallistua tähän miittiin? :D
Et. Minä sheriffi osallistun myös
Onhan näitä tapaamisia vuosien varrella ollut.
Rohkeesti mukaan vaan. Jälkipyykkiä voi tulla, muttamyös elinikäisiä ystävyyssuhteita on solmittu. Se on kultaakin arvokkaampaa.
Hotsittas osallistua, mutta huonolta näyttää töiden takia.
Minä oikeasti olisin hyvinkin kiinnostunut ja rohkea tulemaan, mutta välimatka. Matkustan satoja kilometrejä junalla, yövyn hotellissa ja seuraavana päivänä taas junalla kotiin. Liian kallista.
Aaveelaisia on kuitenkin varmasti suuri osa myös muualta Suomesta. Miksei kokoonnuta vaikka Jyväskylässä? Reilua kaikkia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko julkinen naamioituminen luvallista?
Kukin saa pukeutua oman mieltymyksen mukaan ja harkinnan. Jokainen aikuinen osaa itse päättää.
ExoPol kirjoitti:
Minä oikeasti olisin hyvinkin kiinnostunut ja rohkea tulemaan, mutta välimatka. Matkustan satoja kilometrejä junalla, yövyn hotellissa ja seuraavana päivänä taas junalla kotiin. Liian kallista.
Aaveelaisia on kuitenkin varmasti suuri osa myös muualta Suomesta. Miksei kokoonnuta vaikka Jyväskylässä? Reilua kaikkia kohtaan.
Voitte tehdä kimppakyyti ja muita kyselyitä mikäli haluatte. Tai järjestää halutessa oman miittinne. Tämä miitti tulee silti olemaan helsingissä.
aikamoistameininkiä kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
Voitte tehdä kimppakyyti ja muita kyselyitä mikäli haluatte. Tai järjestää halutessa oman miittinne. Tämä miitti tulee silti olemaan helsingissä.
Juu, minä jättäydyn pois. Ei mitenkään ilolla ja yhteisymmärryksessä suunniteltu miitti, joten passaan jo tässä vaiheessa tämän tappelun..=)
Tampere olis keskellä Suomea ja ehdottomasti parempi paikka.
Heh tää tulee joko olemaan täys menestys tai täydellinen katastrofi.Kenen idea sitten lienee niin osan ottoni jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Heh tää tulee joko olemaan täys menestys tai täydellinen katastrofi.Kenen idea sitten lienee niin osan ottoni jo nyt.
No ainakin joku yrittää sentään järjestää. Tuskin mitään katastroofia tulee. Normi miittinki. Minulle käy kumpikin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin joku yrittää sentään järjestää. Tuskin mitään katastroofia tulee. Normi miittinki. Minulle käy kumpikin päivä.
Hyvä homma. Huomiseen iltaan vielä aikaa äänestää mikäli kiinnostaa sitten päivä on lukossa.
Onko julkinen naamioituminen luvallista?