Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ilmottautuisi AV-miittinkiin? [nais ja miesvihaajat myös]

07.08.2016 |

Tänäkin iltana on ties kuinka monta keskustelua TULISENA.

Kovasti syyllistetään ja tehdään jotain ihan ihme omia olettamuksia.

Jos järjestän, vaikka Helsinkiin picknik av miittingin kuinka moni sinne edes tulisi?

Vai rajottuuko solvaaminen ja huonot perustelut vaan anonyymeihin.
Onko teistä osasta edes valmiita kohtaamaan mielipiteitä ja keskusteluja todellisuudessa?

Tässä virallinen kysely:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2630984/av_miittingin_virallinen_kysely
Vastaa, VAIN mikäli olet kiinnostunut

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulisin mielelläni, mutten halua miittiä, jossa on riitelyä, sovauksia ja mamu-väittelyitä. Tykkään av:lla vallitsevasta huumorista, kepeistä ja joskus syvällisistäkin keskusteluista. Paljon on tällä palstalla fiksujakin ihmisiä. Eli tulisi miittiin, jos se olisi tunnelmaltaan rento, kesäinen ja muut huomioon ottava. Erilaiset mielipiteet sallitaan ja niistä voi puhua asiallisesti tappelematta.

Vierailija
22/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tulisin ihan mielelläni, jos a) minulla olisi aikaa b) asuisin lähempänä c) en arastelisi uusia ihmisiä (= käytännön järjestelyt ja alkumuodollisuudet olisi jotenkin hoidettu ja tapaamisessa olisi pelkkää aiheesta keskustelua eikä sen kummempaa verkostoitumista).

Mitään verkostoitumista ei todellakaan olisi luvassa. Normaalia keskustelua

A- ja b-kohdat estävät silti. Lupaan osallistua sitten kun elämäntilanne on erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulisin mielelläni, mutten halua miittiä, jossa on riitelyä, sovauksia ja mamu-väittelyitä. Tykkään av:lla vallitsevasta huumorista, kepeistä ja joskus syvällisistäkin keskusteluista. Paljon on tällä palstalla fiksujakin ihmisiä. Eli tulisi miittiin, jos se olisi tunnelmaltaan rento, kesäinen ja muut huomioon ottava. Erilaiset mielipiteet sallitaan ja niistä voi puhua asiallisesti tappelematta.

Rennolla tunnelmalla tottakai. Tappelijat ei ole tervetulleita

Vierailija
24/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla. Jos tapaaminen on alkoton, niin otan 3 ja 5 vuotiaani mukaan. Muuten en tule.

Voidaan sopia että tapahtuma on alkoholiton.

Eipä päästy pitkälle ketjussa kun olet jo toiselle antanut luvan tulla viinipullon kanssa ja toiselle että tilaisuus on alkoholiton. Olet huono järjestäjä. Kaikille mielinkielin.

Vierailija
25/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla. Jos tapaaminen on alkoton, niin otan 3 ja 5 vuotiaani mukaan. Muuten en tule.

Mä en siinä tapauksessa tule. Sen kerran kun kotoa pääsen, haluan ottaa pari bisseä.

Sulle vois sopia sellainen AA-piknikki jos et muuten kuin ryyppäämään kotoasi lähde.. 😒

Vierailija
26/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo alholittomat lapsiperhemiitingit voisi olla erikseen. Av-miitissä puhutaan _aikuisten asioista_ ja luvassa on hauskoja kisailuja kuten av-tietovisa, kyykkyvatkauksen sm-kisa, tamponikorujen askartelua, ohikulkijoiden tyylin livekommentointia, provoiluhetkiä, "arvostele mun piknik-eväät" -osio, bongaa Jussi Lampi/Tomi Metsäketo/Roope Salminen/Laukku-Leena/jne. Miitin musavieraana mammoille esiintyisi tangoprinssi Reino Nordin tai Jarkko Ahola. Ehdottakaa muitakin av-henkisiä ohjelmanumeroita! :)

Vierailija
27/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla, jos joku lupaa antaa mulle pillua.

- AV:n isomunaisin mies

Vierailija
28/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo

Vierailija kirjoitti:

Eipä päästy pitkälle ketjussa kun olet jo toiselle antanut luvan tulla viinipullon kanssa ja toiselle että tilaisuus on alkoholiton. Olet huono järjestäjä. Kaikille mielinkielin.

Tämähän on pelkkä KYSELY.

Kartoitetaan onko kiinnostusta ja minkälaiselle. Jos ja kun viralliset tiedot tulee päätös tehdään.

Lisäksi jos olet joskus ollut tapahtumissa jotka ovat "alkoholittomia" niitä tuodaan aina

Vierailija
29/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin hyvinkin piipahtaa.

Voisi olla hauskaa romuttaa edes yhden ihmisen mielikuva stereotyyppisestä

"av-mammasta".

Tässä taas itsekehulla varustettu av-mamma selittämässä, kuinka hän itse on niin paljon parempi kuin muut, eikä ollenkaan stereotyyppinen. Oi että, kun hän astuu kuvaan, niin muut oikein huokaavat kateudesta ja häpeävät omaa av-mammuuttaan.

Harmi, ettei hän kuitenkaan uskalla mihinkään tapaamiseen, jossa saattaisi joutua romuttamaan oman mielikuvansa.

Vierailija
30/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo alholittomat lapsiperhemiitingit voisi olla erikseen. Av-miitissä puhutaan _aikuisten asioista_ ja luvassa on hauskoja kisailuja kuten av-tietovisa, kyykkyvatkauksen sm-kisa, tamponikorujen askartelua, ohikulkijoiden tyylin livekommentointia, provoiluhetkiä, "arvostele mun piknik-eväät" -osio, bongaa Jussi Lampi/Tomi Metsäketo/Roope Salminen/Laukku-Leena/jne. Miitin musavieraana mammoille esiintyisi tangoprinssi Reino Nordin tai Jarkko Ahola. Ehdottakaa muitakin av-henkisiä ohjelmanumeroita! :)

"Arvaa montako grammaa jauhelihaa on häämenussani?" -visailu

Vierailija
31/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskohan rähinä?tai ruumiita😠

Vierailija
32/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla tavataan!

Vierailija
33/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitinkiin voisin tullakin, ihan hyvin. 

Matka vaan turhan pitkä täältä pohjosesta, joten siitä vois jäädä kiinni..=)

Vierailija
34/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en siinä tapauksessa tule. Sen kerran kun kotoa pääsen, haluan ottaa pari bisseä.

Sulle vois sopia sellainen AA-piknikki jos et muuten kuin ryyppäämään kotoasi lähde.. 😒

Tulihan se sieltä! Odotinkin jo tämän suuntaista kommenttia 😍

Kyllä, tarvitsen tietenkin AA-kerhoa, olen kuitenkin juonut alkoholia viimeksi maaliskuussa, silloinkin AINAKIN KAKSI LASIA valkkaria. Ihan sun kunniakses taidankin vaihtaa ne pari bisseä pirtupulloon ni riittää muillekin. Paitsi ei sulle, sehän on selvä 😆

Vierailija
35/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Kalevauva.fi pitäisi saada av-miittiin esiintymään!

Vierailija
36/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olisivat miitin ikärajat?

Vierailija
37/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä! Odotinkin jo tämän suuntaista kommenttia 😍

Kyllä, tarvitsen tietenkin AA-kerhoa, olen kuitenkin juonut alkoholia viimeksi maaliskuussa, silloinkin AINAKIN KAKSI LASIA valkkaria. Ihan sun kunniakses taidankin vaihtaa ne pari bisseä pirtupulloon ni riittää muillekin. Paitsi ei sulle, sehän on selvä 😆

Salakuljetetaan omat pirtumme sinne..;) En minäkään ihan selvitepäin aatellu olla, jos sinne asti lähen..=)

Vierailija
38/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin johonkin puskan taakse kurkkimaan.

Vierailija
39/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies 21+1v tjsp. tulee myös?

Vierailija
40/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olisivat miitin ikärajat?

20v. Miehiltä 25.