Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ilmottautuisi AV-miittinkiin? [nais ja miesvihaajat myös]

07.08.2016 |

Tänäkin iltana on ties kuinka monta keskustelua TULISENA.

Kovasti syyllistetään ja tehdään jotain ihan ihme omia olettamuksia.

Jos järjestän, vaikka Helsinkiin picknik av miittingin kuinka moni sinne edes tulisi?

Vai rajottuuko solvaaminen ja huonot perustelut vaan anonyymeihin.
Onko teistä osasta edes valmiita kohtaamaan mielipiteitä ja keskusteluja todellisuudessa?

Tässä virallinen kysely:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2630984/av_miittingin_virallinen_kysely
Vastaa, VAIN mikäli olet kiinnostunut

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos miittiin voisi pukeutua esim. jonkun teeman mukaisesti naamiaisasuun. Tällöin av:n henki toteutuisi, eli kaikkien osallistujien anonyymiys säilyisi. Tämä myös madaltaisi ujompien kynnystä osallistua miittiin.

Asuteema voisi olla vaikka julkkikset/av:lta tutut hahmot. Myös stereotypinen, parodioitu av-mamma voisi olla oiva naamiaisasu! Minä tahtoisin pukeutua idolikseni Chris O'Neilliksi 💓

Vierailija
42/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla. Jos tapaaminen on alkoton, niin otan 3 ja 5 vuotiaani mukaan. Muuten en tule.

Voidaan sopia että tapahtuma on alkoholiton.

Mä en siinä tapauksessa tule. Sen kerran kun kotoa pääsen, haluan ottaa pari bisseä.

Sulle vois sopia sellainen AA-piknikki jos et muuten kuin ryyppäämään kotoasi lähde.. 😒

Tulihan se sieltä! Odotinkin jo tämän suuntaista kommenttia 😍

Kyllä, tarvitsen tietenkin AA-kerhoa, olen kuitenkin juonut alkoholia viimeksi maaliskuussa, silloinkin AINAKIN KAKSI LASIA valkkaria. Ihan sun kunniakses taidankin vaihtaa ne pari bisseä pirtupulloon ni riittää muillekin. Paitsi ei sulle, sehän on selvä 😆

Salakuljetetaan omat pirtumme sinne..;) En minäkään ihan selvitepäin aatellu olla, jos sinne asti lähen..=)

Todellakin! Eikun etsimään "paras viinan salakuljetuskeino"- ketjua 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olisivat miitin ikärajat?

Mikäli miitistä tehtäisiin EI LAPSIA MUKAAN

Ikäraja olisi K18.

Jos enemmistö on sitä mieltä että miitistä halutaan sellainen sitten päädymme siihen.

Sekamiitistä ei tule mitään. Jos puolet läträä alkoholilla ja toisilla lapsia mukana.

Vierailija
44/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos miittiin voisi pukeutua esim. jonkun teeman mukaisesti naamiaisasuun. Tällöin av:n henki toteutuisi, eli kaikkien osallistujien anonyymiys säilyisi. Tämä myös madaltaisi ujompien kynnystä osallistua miittiin.

Asuteema voisi olla vaikka julkkikset/av:lta tutut hahmot. Myös stereotypinen, parodioitu av-mamma voisi olla oiva naamiaisasu! Minä tahtoisin pukeutua idolikseni Chris O'Neilliksi 💓

Idea on hyvä mielestäni. Mitä muut on mieltä?

Vierailija
45/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse tulemaan helsinkiin, joten en voi osallistua. 

Vierailija
46/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla. Jos tapaaminen on alkoton, niin otan 3 ja 5 vuotiaani mukaan. Muuten en tule.

Mä en siinä tapauksessa tule. Sen kerran kun kotoa pääsen, haluan ottaa pari bisseä.

Sulle vois sopia sellainen AA-piknikki jos et muuten kuin ryyppäämään kotoasi lähde.. 😒

Kyllä, tarvitsen tietenkin AA-kerhoa, olen kuitenkin juonut alkoholia viimeksi maaliskuussa, silloinkin AINAKIN KAKSI LASIA valkkaria. Ihan sun kunniakses taidankin vaihtaa ne pari bisseä pirtupulloon ni riittää muillekin. Paitsi ei sulle, sehän on selvä 😆

Itsepä sanoit, että "sen kerran kun kotoa pääsen".  Kuka sinut on sinne maaliskuussa kahlinnut?

Vierailija
47/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolll kuningas alkoholi mielessä heti av-mammoilla!! Tuun mukaan, jos tapahtumassa ei drinksuteta vaan porukka voi häipyy sen jälkee jatkoille johonni juottolaan. T. Uskovainen absolutisti kunnollinen av-mamma

Vierailija
48/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varmaan väliksi olis jos romanit on myös edustettuna? Minä ja serkkuni tultais mukaan

49/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin osallistua, mutta tulevana viikonloppuna en pääse

Vierailija
50/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Ylilaudalta, Hommafoorumilta, Murosta, MV:stä tai muilta palstoilta tulee miittiin kuokkavieraita?

Vierailija
51/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Ylilaudalta, Hommafoorumilta, Murosta, MV:stä tai muilta palstoilta tulee miittiin kuokkavieraita?

Niillehän ei voi yhtään mitään. Toivoisin silti, että tämä olisi tehty Vauvafoorumi / AV ihmisiä varten.

Vierailija
52/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä sanoit, että "sen kerran kun kotoa pääsen".  Kuka sinut on sinne maaliskuussa kahlinnut?

Voi kiesus mitä saivartelua. Huoh. Joo, kyllä mä pääsen kotoani, esim. tänään kävin uimassa. Lähinnä tarkoitin reissua yksin ja pois kotikaupungista. Ihan joka kk ei onnistu, kas kun lapset, työ, jne. Tajuatko? Anteeksi nyt jos haluan sillon juoda pari olutta. Jos se jonkun mielestä on "ryyppäämistä", niin onneksi olkoon 🍷

Vierailija
53/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mihkään lastentarhaan tule! Muksut jääkööt kotia.

Vierailija
54/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäis edes, mistä on kyse! Mikä on AV- ?

Vierailija
55/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamiaisasu olisi kyllä hyvä idea. Kaikille lakanat tai naamarit mukaan. Asun alta voisi sitten turvallisesti keskustella tai heittää sanan säilää ilman anonymiteetin menetystä ja "noloksi" AV-mammaksi paljastumista ;) Miittiin saattaisi tulla vaikkapa naapurin Riitta, lähikaupan Miia-kassaneiti, oma Salme-kummitäti tai työpaikan Jade, ilman että tuntisivat toisiaan miitissä ja siviilissä jokaisen sama salainen pahe pysyisi piilossa.

Vierailija
56/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSELY LUOTU UUTEEN KESKUSTELUUN. VASTATKAA MIKÄLI OLETTE KIINNOSTUNEITA:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2630984/av_miittingin_virallinen_kysely

Vierailija
57/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin ilmoittautua tuon tamponikorun koristelupisteen vetäjäksi. jokainen voisi tuoda omat tamponinsa, mutta voisin järjestää askartelupisteen pöydälle liimat, teipit, höyhenet, sulat, kulkuset, helmet, pitsit, kukat, tarrat, kiiltokuvat, koristenauhat ynnä muut tykötarpeet. Lopuksi voitaisiin äänestää keneltä syntyi kaunein koru.

Vierailija
58/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olisivat miitin ikärajat?

20v. Miehiltä 25.

Kannatetaan!

Limainen setämies

Vierailija
59/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ottaa omat lapsensa mukaan, niin kai minäkin voin tulla.

//Huom. En ole tosissani, paitsi jos joku haluaa minut sinne. Tuskin.

Vierailija
60/79 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, hiukan liian pitkä matka täältä Oulusta :D Olisin muuten voinut tulla päivystämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi