Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri soittaa aina 11-vuotiaalleen että hän muistaa lähteä harrastukseensa

Vierailija
07.08.2016 |

Mielestäni vähän outoa ettei tuon ikäinen itse osaa huolehtia harrastukseensa kulkemisesta ajallaan? Soittaa aina "no nyt voit rueta kaittamaan kenkiä jalkaan ja kävelemään pysäkille" vaikka harrastus on aina samaan aikaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nuorimmalla ollut jotenkin vaikea hahmottaa aikaa, ilmenee juuri noin että ei osaa arvoidan kuinka paljon pitää vaikka varata aikaa tavaroiden pakkaamiseen ja puketumiseen jotta ehtii bussiin. Ongelma poistui yläkouluiässä.

Vierailija
22/23 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta, minä soitan silloin tällöin 25-vuotiaalle, viisi vuotta itsenäisesti pärjäävälle tytölle, että muistaa vaikka lääkärin tms.

Jos tiedän, että hänellä on tosi aikainen herätys, saatan myös soittaa ja kysyä, että oothan hereillä.

Eikä meillä ole symbioosia tai epätervettä riippuvuussuhdetta. Tyttö sanoo että joo joo, mutta tietää, että äiskä välittää!

Mitä se haittaa?

Siis mitä? Mistä ihmeestä voit edes tietää aikuisen ihmisen menot ja heräämiset!? Ei hyvää päivää, olet kyllä pohjanoteeraus rasittavien hyysäreiden joukosta.

Uskomatonta, mutta monissa perheissä vanhemmat ja aikuiset lapset soittavat toisilleen, vaihtavat kuulumisia ja kertovat menoistaan. Se ei ole hyysäämiistä, jos soittaa vaan välittämistä ja huolehtimista. Normaalia välittämistä. Ymmärrätkö? Ihmiset välittävät toisistaan.

Niin, ja toisinpäinkin joskus: on lapsikin soittanut minulle, että ethän vaan nuku, kun minulla on ollut reissuun lähtö.

Kai me viestitetään tuolla tosiaan välittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11-vuotias on lapsi. Yleensäkin on ärsyttävää ja outoa, että joku työkaveri pohtii noin tarkkaan toisten tekemisìä. Mitä jos tekisit vaan niitä töitäs s***ana.

Niinpä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi