Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja käsitys parisuhteesta.

Vierailija
07.08.2016 |

Sai taas pettyä teihin miehiin. Suomalaisen miehen käsitys parisuhteesta on se, että nainen tekee kaiken ja naiselta saa vaatia mitä tahansa. Mikä ihme teissä miehissä on vikana?????

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää edes katso suomalaisiin miehiin päin. Olen löytänyt itseni ja nykyään katselen vain komeita ulkolaisia miehiä. Heidän kanssaan saan tuntea olevani nainen ja he osaavat ottaa minut naisena. <3

Vierailija
2/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä miehen kannattaa tehdä parisuhteessa jos haluaa säilyttää hyvät välit? Teki mitä vain saa kritiikkiä joten otan mieluummin kritiikin kivoista asioista kuin tehosiivouksen arvostelua ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä miehen kannattaa tehdä parisuhteessa jos haluaa säilyttää hyvät välit? Teki mitä vain saa kritiikkiä joten otan mieluummin kritiikin kivoista asioista kuin tehosiivouksen arvostelua ;)

no käytä aivojas?

Vierailija
4/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää edes katso suomalaisiin miehiin päin. Olen löytänyt itseni ja nykyään katselen vain komeita ulkolaisia miehiä. Heidän kanssaan saan tuntea olevani nainen ja he osaavat ottaa minut naisena. <3

Ulkomaalaisten kanssa seurustelevat ovat pääsääntöisesti heikohkoja catcheja itse, joten he eivät ole löytäneet itselleen laadukasta suomimiestä, joita muuten on pilvin pimein. Ei toki jokaiselle naiselle tietenkään.

Vierailija
5/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Monelle miehelle (esimerkiksi minulle) parisuhde on kahden toisiaan rakastavan aikuisen ihmisen mielihyvä- ja hemmottelusuhde.

En vain koskaan tue ymmärtämään tätä tapaa yleistää omat negatiiviset kokemukset kokonaista ihmisryhmää leimaavaksi perusteettomaksi uskomukseksi.

Vierailija
6/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisten kanssa seurustelevat ovat pääsääntöisesti heikohkoja catcheja itse, joten he eivät ole löytäneet itselleen laadukasta suomimiestä, joita muuten on pilvin pimein. Ei toki jokaiselle naiselle tietenkään.

Joopa joo. Maailmassa on miljardeja miehiä ja pari miljoona suomalaista on tietysti ne laadukkaimmat :D

Vierailija
7/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypäs aloittaja asiaa vaikka intialaisilta ja afgaaninaisilta, saattaa käsityksesi asioista hieman muuttua.

Vierailija
8/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastineeksi sängyssä suomalaiset naiset ottavat sitten takaisin päin eli eivät teen yhtään mitään. Eihän se sitä muuta rääkkiä tietenkään vastaa mutta sanonpahan vaan huomiona kun me miehet kuulemma ollaan sellaisia "paskoja".

Sellaiset parisuhteessa tekevät miehet eivät kelpaa kellekään naiselle, me ku ollaan "nössöjä". Mutta itsepähän naiset valintansa tekevät.

Vierailija
9/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypäs aloittaja asiaa vaikka intialaisilta ja afgaaninaisilta, saattaa käsityksesi asioista hieman muuttua.

Miten ne liittyy tähän? 

Vierailija
10/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yleistä. Olen kaunis, hoikka ja tyylikäs nainen, olisin voinut saada kenet vain. Mutta halusin ulkomaalaisen miehen :)

Vierailija
11/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Maailmassa on miljardeja miehiä ja pari miljoona suomalaista on tietysti ne laadukkaimmat :D

Luepa uudestaan ja mieti ennen vastausta.

Vierailija
12/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yleistä. Olen kaunis, hoikka ja tyylikäs nainen, olisin voinut saada kenet vain. Mutta halusin ulkomaalaisen miehen :)

Poikkeuksia on tietenkin. Siksi sanoin pääsääntöisesti, en että kaikki.

Vierailija
13/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei ole miesvihaa!

Vierailija
15/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me sut tunnetaan, olet se 120kg "naisellinen" nainen legginsseissä ja topissa ja kehitysmaatuliainen käsipuolessa.

Vierailija
16/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin harva nainen haluaa ennen yhteenmuuttoa keskustella kuinka yhteinen koti ja sen asiat hoidetaan? Voisi avartaa näkemyksiä paljon.

Vierailija
17/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset miehet ovat fiksumpia ja muutenkin ihanampia. Tule tänne lahden toiselle puolelle!

Vierailija
18/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme vai mokkeen kanssa 15 vuotta kestäneessä liitossa. Suhteemme on edennyt peruskaavalla, tutustuminen ja seurustelu yhteenmuutto, molemmat opiskelemaan, välillä toinen töissä ja toinen opiskelijana, molemmat töissä ja sitten pari lasta on syntynyt... Kuten olen vaimokkeellekkin sanonut, noin 1 vuoden yhdessäolon jälkeen alkanuutta nalkutusta on kestänyt aina näihin päiviin saakka. Tämä on minun käsitykseni (olen sanonut myös vaimolle, eikä hän ole kovin jyrkästi erimieltä): Nalkutuksen määrään ei vaikuta minun tekemiseni juuri mitenkään. On ollut aikoja, etten ole tehnyt kotona oikeastaan mitää (kaikki energia töihin) ja silloin on nalkutettu. On ollut aikoja, että vaimo ei ole tehnyt kotona mitää ja minä olen hoitanut kaiken (siis ihan oikeasti kaiken) ja aivan yhtälailla on vaimo nalkuttanut. Mitä tulee noihin omiin menoihin, niin minä en harrasta mitään (lenkillä käyn, jos kotitöiltäni ja lasten hoidolta ehdin) vaimolla on kaksi harrastusta ja tekee useita kertoja vuodessa ns. tyttöjen reissuja lähikapakkohin tai esim. helsinkiin keikalle tms.

Ainut asia mikä vaimon nalkuttamiseen vaikuttaa on hänen oma väsymys/stressitilansa ja vaimo on pääpirteissään kanssani samaa mieltä... M36

Vierailija
19/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa vaimentaa tuota nalkutusta on nalkuttaa itse takaisin. Joo joo kyllä mää välillä unohtelen niitä tavaroita minne sattuu, mutta vaimo kulta tuleppas katsomaan tänne ja tänne ja tuonne ja kenenköhän tavarat nämä tässä ovat. Teen joskus piruuttani puoliksi tosissani ja puoliksi leikilläni sellaista, että kun tiedä vaimon tulevan kotiin töistä väsyneenä, niin soitan hänelle hänen ollessaan melkein kotona, että haeppa kaupasta sitä ja tätä ja tota ja sitten kun hän viimein pääsee kotiin niin odotan häntä esiliina päällä ja huudan ja raivoan kaikesta (mahdollisismman pienistä ja mitättömistä asioista) joita hän on jättänyt tekmättä. Tämä avartaa kummasti vaimo kullan käsitystä...

Vierailija
20/21 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa vaimentaa tuota nalkutusta on nalkuttaa itse takaisin. Joo joo kyllä mää välillä unohtelen niitä tavaroita minne sattuu, mutta vaimo kulta tuleppas katsomaan tänne ja tänne ja tuonne ja kenenköhän tavarat nämä tässä ovat. Teen joskus piruuttani puoliksi tosissani ja puoliksi leikilläni sellaista, että kun tiedä vaimon tulevan kotiin töistä väsyneenä, niin soitan hänelle hänen ollessaan melkein kotona, että haeppa kaupasta sitä ja tätä ja tota ja sitten kun hän viimein pääsee kotiin niin odotan häntä esiliina päällä ja huudan ja raivoan kaikesta (mahdollisismman pienistä ja mitättömistä asioista) joita hän on jättänyt tekmättä. Tämä avartaa kummasti vaimo kullan käsitystä...

Kirjoitin siis tuon yllä olevan viestin. En väitä, etteikö osa miehistä olisi laiskoja, mutta mielestäni naiset (oma mukaan lukien) syyllistyvät siihen, että he katsovat yhteisen kodin olevan heidän valtakuntansa, jossa he voivat määrtä miten siellä ollaan. Sitten jos nainen sanoo, että teeppäs tuo ja jos mies ei tee niin se on jumalauta sota. Täysin siitä välittämättä vaikka mies hoitaisi vastineeksi vaikka ja mitä, mutta perkele kun kuningas käskee valtakunnassaan niin silloin on alamaisten toteltava. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi