Mies sanoi: "sä kelpaat mulle"
Aika ahistavaa. Tuostahan voi lukea rivien välistä, että en ole sen mielestä mitenkään erityinen mutta käyn paremman puutteessa. Ärsyttää
Kommentit (27)
Noinhan se on suurimmassa osassa liittoja ja ainakin vähintään toisen kohdalla, paitsi näissä alfa-missi-pareissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika ahistavaa. Tuostahan voi lukea rivien välistä, että en ole sen mielestä mitenkään erityinen mutta käyn paremman puutteessa. Ärsyttää
Kyllä sä MULLE (korkealta painotetusti) kelpaat.
Aika paljon riippuu kontekstista missä tuo on sanottu, mutta kun meillä sanotaan "sä kelpaat mulle" tai vastaavaa, oletuksena on, että lause jatkuu "...tuollaisena kuin olet."
Tätä on kuultu keskusteluissa useasti viime kuukausina, kun molemmat on vuorotellen ja välillä yhtä aikaakin tuskailleet tyytymättömyyttään omaan kehoonsa, naamaansa, hiustenkasvuunsa ja milloin mihinkin.
Meillä se on tarkoitettu positiiviseksi ja myös otetaan positiivisesti. Lähtökohtana on ajatus siitä, että olen sinut aikoinani valinnut ja kelpaat edelleen sellaisena kuin olet, vaikka ulkonäkösi onkin muuttunut matkan varrella enemmän tai vähemmän. Ja siitä, että onko muilla niin väliäkään, kunhan kelpaa juuri sille omalle rakkaalleen ja itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ihmetyttää se miten naiset ylipäätänsä luulee että miehet voisi saada sen naisen jota ne pitää ihannenaisenaan.
Voin kertoa teille että se on otettava minkä voi saada.
Vain nämä Leonardo Dicapriot voivat valita sen naisen josta rehellisesti tykkäävät eniten.
Ja miehet kuvittelee, että naiset ei tee kompromisseja kumppanin valinnassa...
Lääkärimies nai sairaanhoitajanaisen. Kumpihan siinä on tehnyt kompromissin? Miksi tuo esimerkkini on sukupuoliltaan aina näin päin?
Todennäköisesti molemmat.
Tässä on jotain hämmentävän epäloogista. Naiset tutkitusti yleensä ottaen pärjäävät paljon miehiä paremmin ilman parisuhdetta.
Jos joku mies päättää ettei halua koettaa saattaa geenejään olemassa olevin keinoin seuraavaan sukupolveen, joka monen kohdalla tarkoittaa solmia parisuhdetta, se tuskin harmittaa laajaa joukkoja naispuolisia lajitovereita ihan perusbiologiasta johtuen. Miehille “pääsy” lisääntymisen piiriin on sen sijaan huomattavasti vaikeammin kiivettävä muuri.
Toisin sanoen poistatte itsenne vapaaehtoisesti geenipoolista, ja kaikesta päätellen hyvästä syystä. Luulen että kaikki ovat tyytyväisiä. Absurdiksihan juttu menee siinä kohden että oletatte sen olevan tragedia naissukupuolelle.
Vielä typerämpää on tulla -suurimmaksi osaksi parisuhteessa oleville- äideille lällättelemään siitä mitä he menettävät.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä ärsyttää sinua koska tämä tarkoittaa sinusta että SINÄ ET KELPAA SILLE ?
Haloo, tuskin nyt ihan oikeasti uskot että olet MAAPALLON IHANIN JA KAUNEIN JA MUKAVIN JA RIKKAIN JA SEKSIKKÄIN JA ANTELIAN JA PARAS NAINEN kenelläkkään tällä maaapallolla ????
Naiset harrastaa hypergamiaa ja et voi sitä kiistää millään yksittäistapauksella.