Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttöystävälläni olikin blogi, ahdistaa

Vierailija
07.08.2016 |

Siellä on kaikki exät, huuhaa-jutut, bikinikuvat, ostoslistat, duckface -poseeraukset ja matkaunelmat. Ei kertonut minulle.

Tuntuu kuin minut oltaisiin revitty johonkin epätodelliseen uneen, jossa olen yksi pelinappula josta kirjoitella maailmalle tekstiä jota muut kommentoi. En halua olla osana jotain big brother -kokeilua, en olisi uskonut hänen olevan edes noin tuollainen. Oloni tuntuu petetyltä, se riittää, kääntäkööt elämässään uuden sivun ilman minua uhrinaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kandeis aina googlettaa eka.

Vierailija
2/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi raukkaa.

Vierailija
4/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. :( sellaisia "big brother-sutturoita" on nykyään liiaksikin asti, jotka ei muusta välitä kuin pinnallisista asioista ja äo valitettavan useasti yhtä pinnallista... Toivottavasti löydät vielä sen oikean! :)

Vierailija
5/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis seurustelemaan bloggaajan kanssa. Turn-off.

Vierailija
6/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyis seurustelemaan bloggaajan kanssa. Turn-off.

Entä jos blogi olisi yhteiskuntapainotteinen tai filosofinen? Ei kaikki bloggaa lifestyle/muoti/matkustus-jutuista.

Vierailija
7/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ihan nimesi ja naamasi laittanut nettiin? Aikamoista.

Vierailija
8/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä perustelu minusta pistää poikki. Kuulostaa siltä, että blogin sisältö on sellainen, jossa ei paljon kumppanin toiveita kunnioiteta, jos siellä exät on ruodittuna ja heruttelukuvia blogi täynnä.

Itselläni on blogi, mutta en juuri puhu parisuhteestani siellä, en ainakaan mitään negatiivista miehestäni sano. En myöskään julkaise kuvia miehestäni enkä paljoa itsestänikään. Kodistamme olen kyllä kirjoittanut ja kuvia laittanut, mieheni luvalla tietenkin.

Matkoistamme myös kerron siten, että pyrin tekstin ja kuvien voimin kertomaan matkakohteesta. En tee mitään bikiniesittely hotellin uima-altaalla-postauksia, koska en ole sellaisia kiinnostunut muidenkaan matkapostauksista lukemaan. Suurimmaksi osaksi minusta nykyisten suosittujen muoti- ja lifestylebloggaajien matkapostaukset ovat aivan kuraa. Ihan liikaa itsensä ja aterioidensa esittelyä ja hyvin vähän jos ollenkaan oikeita matkakohteiden esittelyjä. Itse pyrin tekemään postaukset toisella tavalla, mutta siksi varmaan blogini ei olekaan suosittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä