Mies sanoi: "sä kelpaat mulle"
Aika ahistavaa. Tuostahan voi lukea rivien välistä, että en ole sen mielestä mitenkään erityinen mutta käyn paremman puutteessa. Ärsyttää
Kommentit (27)
Omassa päässäni on tosiaan ääni joka sanoo, että olen ruma ja läski ja mies tarvitsee paremman. Miksiköhän mun päässä in sellainen ääni
Ehkäpä hän tarkoitti sitä, että vain sinä kelpaat hänelle. Ei vain osannut sanoa sitä sillä tavalla, ettei monitulkintaisuus olisi mahdollista.
Kelpaat? Miehellä ei aivot ihan toimi😂 ... liian itseriittoista.
Noin munkin mies mulle sanoo ja voin todeta et aivan samalta tuntuu kuin susta! ja sen huomaa meidän parisuhteesta, kyl mies tykkää ku passataan ja on oma henk.koht. kodinhoitaja. seksiäkin se sai aina kun halus mut nyt ei enää kun on osannut tappaa mun kaikki seksihalut..Ja sillä on kova tarve kytätä vieraita naisia ja kaiken maailman videoita. ei kannata jäädä suhteeseen jos ei tunnu siltä että sua arvostetan just sellaisena kuin oot. Mulla on mutkikkaampi tilanne tällähetkellä niin en voi vaan ottaa ja lähteä joten kämppiksinä elellään...
Vierailija kirjoitti:
Omassa päässäni on tosiaan ääni joka sanoo, että olen ruma ja läski ja mies tarvitsee paremman. Miksiköhän mun päässä in sellainen ääni
Sun ongelma on siis se että sä et kelpaa itsellesi.
Mies oli kuunnellut Juha Tapiota ja uskoi sanovansa lyyrisesti sulle jotakin kaunista. Veikkaisin.
Mua aina ihmetyttää se miten naiset ylipäätänsä luulee että miehet voisi saada sen naisen jota ne pitää ihannenaisenaan.
Voin kertoa teille että se on otettava minkä voi saada.
Vain nämä Leonardo Dicapriot voivat valita sen naisen josta rehellisesti tykkäävät eniten.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ihmetyttää se miten naiset ylipäätänsä luulee että miehet voisi saada sen naisen jota ne pitää ihannenaisenaan.
Vain nämä Leonardo Dicapriot voivat valita sen naisen josta rehellisesti tykkäävät eniten.
True dat
Tokaisi vain yhtäkkiä ruokapöydässä: "Sä kelpaat mulle, nainen."
Vai liittyikö asiaan jotakin sinun lohduttelua, jossa valitat omaa riittämättömyyttäsi tai muuta? Ja sitten otit nuo sanat pois asiayhteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet kuvittelee, että naiset ei tee kompromisseja kumppanin valinnassa...
Mun mielestä tuo käytös että nainen kyselee mieheltänsä että onko kaikista kaunein on vähän sama kuin kääntäisi puukkoa haavassa.
Muistuttaisin, että naisten neuvo kun mies ei löydä itselleen naista on että mies alentaisi rimaa, kun mies vihdoin alentaa rimaa niin miksi nainen vielä muistuttaa miestä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miehet ei kuvittele näin. Juuri siksi miehet ei kysele että onko hän kaikista komein mies, koska hän tietää että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärimies nai sairaanhoitajanaisen. Kumpihan siinä on tehnyt kompromissin? Miksi tuo esimerkkini on sukupuoliltaan aina näin päin?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, jos Suomessa erotaan, kun valintakriteerinä on kelpaaminen kun ei filmitähteä saa 😂
Esimerkiksi minä en kelpaa haluamalleni miehelle. Antaisin mitä vain, että kelpaisin. Sinä kelpaat. Siinä on ero. Ajattele se niin.
Hienoa että kelpaat miehellesi. Kaikki naiset eivät kelpaa omilleen..
Ihanaa, ettei lausahdus sisältänyt reunaehtoja, kuten "Kelpaat mulle, kunhan laihdutat viisi kiloa", eikä myöskään rajoitteita "Kelpaat mulle muuten, mutta sun tapa pureskella kynsiä on aika ällö".
Kelpaatko itsellesi? Miehellesi kelpaat. Jos epäilet että lause sisälsi viestiä rivien välissä, niin KYSY mieheltä että mitä tarkoitti sanoessaan noin, äläkä spekuloi vauvapalstalla.
<3
Tuskin tarkoitti ihan sitä mitä negatiivisesti käännät mielessäsi.
Toki on myös parisuhteita jossa naislääkäri on nainut mieshoitajan. Ja kohta joku vetää esiin jonkun molon koko-kortin joten sanon jo siihenkin että ei liittyne nyt lainkaan siihen. Jotkut edelleen rakastuvat ihmiseen kokonaisuutena ja persoonaan ja ihmiseen itseensä. Ei kukkaroon eikä kalukukkaroonkaan tai muuhum ulkoiseen status-seikkaan tms.
Kannattaa olla lukematta rivien välistä asioita, jotka ovat vain omassa päässäsi.