Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan, hassu kysymys kai?

02.07.2008 |

Eilen taas alkoi kuukautiset ja niin kirpaisi! Tässä kuussa teimme joka toinen päivä lääkärin ohjeen mukaan ja se kyllä oli aika ajoin melko puuduttavaa. Ensi kuussa kokeilen taas tikuttelua, jos vaikka ne tärppäisi. Olen kokeillut endometrioosidiettiä, greippimehuja ties mitä, voikun joku auttaisi, pikkukakkonen olisi niin toivottu!

Eilen mieheni siis heitti kysymyksen, että onko mitään "vanhan kansan" poppakonsteja? Eihän se ota jos ei annakaan, siksi kysynkin tällaisen hassun kysymyksen!

Kiitos jo etukäteen! Jos ne saisi ainakin hymyilemään tähän väliin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siellä naiset neuvovat huuhtelemaan emättimen ruokasoodavesi-seoksella ennen yhdyntää. Emättimen limakalvon pinta kuulemma muuttuu koostumukseltaan jotenkin "tahmeammaksi" tms. jolloin siittiöillä mahdollisuus takertua paremmin, nesteet valuu hitaammin ulos jne. Kuulemma toimii! =)

Vierailija
2/2 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsettomuushoitoja antava/tekevä gyne on mulle kyllä antanut ohjeet että joka kolmas pv on paras, sitä usemmin jos on yhdynnässä niin siittiöt on liian nuoria. Joten puudutusta himan helpottamaan, jättäkää kaksi välipäivää ;)

Tämä nyt ei ollut vastaus sun kysymykseen, mutta kerroin nyt mitä ohjeita itse olen saanut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla