Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain? Olen kolmen keskosen äiti, yksi lapsistani ei selvinnyt.

Vierailija
02.07.2008 |

Olen alle 30 vuotias. Olen ollut raskaana kuusi kertaa ja odottanut seitsemää vauvaa, synnyttänyt kolme ja saanut pitää kaksi. Kokenut siis neljä keskenmenoa joista yksi oli osittainen keskenmeno, kaksosraskaus. Kaikki lapset siis syntyneet ennenaikaisina ja yksi heistä sektiolla. En voi saada enää enempää lapsia.

Terkut tutuille.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa "rankkuus" järjestykseen. Aina sitä vain ihmiset vertaavat että tuolla on noin ja noin, en voi valittaa. Tottakai jokainen voi valittaa, sikäli kun siitä nyt mitään hyötyä on. Niin on myös minun kohdalla, kyllä mäkin löydän niitä joita elämä on kohdellut myös mua rankemmin. Onhan mulla sentää vielä elossa kaksi lasta ja mies. Se on paljon se.

ap

Vierailija
22/24 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mä ainakaan vielä osaa sanoa onko meidän lapsilla oppimisvaikeuksia, mutta uskon suoralta kädeltä että varmasti keskosuus altistaa oppimisvaikeuksille. Tokikin, koska aivot ja keskushemosto ovat kehittymättömämmät syntyessään ja todennäköiset kehittyvät kohdunulkopuolella erilaisesti kuin kohdussa?

Myös c-pap happihoito saattaa vaikuttaa lapsen tulevaan kehitykseen, ainakin pitkäaisessa käytössä olleilla keskosilla. Näin olen kuullut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Vierailija
24/24 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset