Paras huumoritekstivaatekappale
Mikä on vetänyt suun hymyyn? Repesin nauruun, kun kattoin netistä Huutokauppakeisarin fanituotteiden mustia boxereita, joissa oli teksti:
"Sulla on varmasti tavaralle joku hinta"
:D
Kommentit (26)
Näin nuorella pitkätukkaisella partahipillä paidan, jonka rinnassa luki "Jeesus tulee" ja selässä "Jeesus menee."
Joskus muinoin näin teekkaripojan, jonka haalareissa luki strategisessa kohdassa Sukujutut. Nauratti ja jäi mieleen. Myöhemmin selvisi että Sukujutut on jokin oikea tietokoneohjelma.
Näin kaupassa Rovaniemellä nuoren naisen, jolla oli paita "Good girls go to the heaven, bad girls go to the Lappland" :)
Vierailija kirjoitti:
Näin nuorella pitkätukkaisella partahipillä paidan, jonka rinnassa luki "Jeesus tulee" ja selässä "Jeesus menee."
:-D Tää oli kiva!
Jossain paidassa oli Koffin logo ja edessä kirjaimet fuc. Ja eilen näin jollain paidassa Niken logon ja teksti "just did it".
Vierailija kirjoitti:
Suvakkihuora. Naurattaa aina!
Terhi?
Madonnalla oli joskus paita, jonka etupuolella luki "mother", takapuolella "f*cker".
Takavuosien abipaita, Lapin kullan logo ja tekstinä "abin kulta".
Näin stadissa metrossa n. 35-vuotiaan melko pullean mamumiehen, arabi. iranilainen tms. Miehellä oli t-paita, jossa luki isolla "Football is my girlfriend".
Mä näin jollain naisella paidan, jossa oli kettu. Ketun vieressä oli teksti For Fox's sake.
Harmaatukkaisella vanhalla miehellä t-paidassa teksti "Ei elämästä selviä hengissä" sai suupielet hymyyn :)
Ainoastaan kerran olen nähnyt niin osuvan paidan että oli pakko ostaa. Miehelleni paita, jossa lukee "Ymmärsin melkein täysin kaiken".
Ns. period panties on jo ihan oma luokkansa, harmi kun niitä "aitoja" ei ole kuin jenkeissä. Ei jäisi miehelle epäselväksi että nyt on shark week :D
Äiti-ihmisellä paita missä lukee "äiti on nyt vähän väsynyt" :D
Kerrostalomme B-rapussa asuvalla naapurillamme oli pipo, jossa luki "B-rapun talkkari" huvitti kun tuli vastaan...
Oon kans hihitelly yksille boxereille, joissa oli siittiönkuvia ja teksti "swimming team"
Mä niin haluaisin tietää että mistä Kouvolasta, Forssasta, Alavudelta tai Uuraisilta nää ihmiset on joita nää naurattaa.
Näin naisen, jonka paidassa luki "Vanh kärttyne äm". Tuollaisen voisin ostaa kaikille kavereilleni synttärilahjaksi. Raumalla varmaan myydään?