Femme lesbo (kaapissa ) pääkaupunkiseudlla
Olen jo kolmenkympin puolessa välissä oleva naisihminen. Femme. Nyt viime aikoina vahvasti tullut olo, että en enää pysty suhteisiin miehen kanssa. Ongelmana on se, että että en tiedä mistä etsiä kaltaisiani naisia eli femme lesboja. Tavallista, työssäkäyvää , normaalia, rakastettavaa , hauskaa naista. Tuntuu, että yökerhoista ei löydy . En ole kyllä kauheasti näitä paikkoja skannannutkaan koska en muutenkaan käy juuri juhlimassa.
Haaveilen valoisasta kaksiosta, yhteisestä kodista Punavuoressa. Matkustetaan yhdessä. Käydä elokuvissa. Kävellään käsikädessä. Kiihkeää seksiä. (Ongelma on myös se, että tykkään ehkä hieman kinkymmästä seksistä ja pelkään kertoa tätä tuolla tuntemattomille ... )
En tiedä kuuluuko tämä aloitus tänne palstalle. Ajattelin , että täällä niitä tavallisia ihania naisia saattaisi lymyillä. Ehkä vinkkejä mistä voisi etsiä ? Tai sitten laitan tänne sähköpostini, saa ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu :)
Joka tapauksessa, olenko yksin? Vaihdetaan ajatuksia ! :)
Kommentit (16)
Tinder, ei sieltä tutut sua löydä kun laitat nainen etsii naista :)
Olen samanlainen, asun tosin Hämeessä (ja olen vähän nuorempi, 31), joten täällä on vielä hankalampaa löytää kumppania... Aina jos Tinderissä tai OkCupidissa löytää jonkun kivan, hän asuu vähintään 60 kilometrin päässä, yleensä joko Helsingissä tai Tampereella. Huoh.
Oletko käynyt dtm:ssä? Kyllä siellä muitakin käy kuin rekkalesboja. Kasvotusten kontakti on aina parempi kuin joku Tinder. Äläkä helkkarissa laita tänne sähköpostiasi, saat tukuittain viestejä äijiltä, jotka esittävät naista ja haaveilevat kolmen kimppaan pääsystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen, asun tosin Hämeessä (ja olen vähän nuorempi, 31), joten täällä on vielä hankalampaa löytää kumppania... Aina jos Tinderissä tai OkCupidissa löytää jonkun kivan, hän asuu vähintään 60 kilometrin päässä, yleensä joko Helsingissä tai Tampereella. Huoh.
Hei, miksi tuollainen etäisyys on ongelma? Itse nuorena miehenä tapailin tyttöjä sadan kilometrin säteeltä täältä Tampereelta. Julkiset kulkevat, nykyään on Onnibussikin halvempana vaihtoehtona.
Kaikkea onnea ja menestystä kumppanin hakuun!
T. M34.
Qruiserissa on ihan tavallisia lesbonaisia, niitä kaipaamiasi femmejäkin. Toki on myös niitä pelkän seksiseuran vonkaajia ja joitain ihan muuten vaan epämääräisiä tyyppejä, mutta ei läheskään niin paljon kuin tinderissä saati jossain suoli24:ssä sun muilla yleisillä treffipalstoilla. Itsekin olen sieltä joskus joitain tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, miksi tuollainen etäisyys on ongelma? Itse nuorena miehenä tapailin tyttöjä sadan kilometrin säteeltä täältä Tampereelta. Julkiset kulkevat, nykyään on Onnibussikin halvempana vaihtoehtona.
T. M34.
No eihän se niin pitkä etäisyys sinänsä ole, etteikö tapaaminen onnistuisi, mutta useimmat tuntuvat kuitenkin etsivän jotain muuta kuin etäsuhdetta (koska eihän tässä tilanteessa käytännössä voisi tavata kuin viikonloppuisin, jollei jompikumpi pysty muuttamaan). Joten tunnen olevani valmiiksi vähän huono vaihtoehto sellaiselle, joka voisi löytää puolison kotikaupungistaankin... Tulipa taas paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M34.
No eihän se niin pitkä etäisyys sinänsä ole, etteikö tapaaminen onnistuisi, mutta useimmat tuntuvat kuitenkin etsivän jotain muuta kuin etäsuhdetta (koska eihän tässä tilanteessa käytännössä voisi tavata kuin viikonloppuisin, jollei jompikumpi pysty muuttamaan). Joten tunnen olevani valmiiksi vähän huono vaihtoehto sellaiselle, joka voisi löytää puolison kotikaupungistaankin... Tulipa taas paha mieli.
Pää pystyyn, ei ollut tarkoitus tuottaa pahaa mieltä. :)
Minä en usko, että kellään on ehdottomia kriteereitä puolison löytämisestä juuri kotikaupungista. Sinä voit olla maailman suurin kultakimpale vaikka jollekulle rovaniemeläiselle sinkkunaiselle. Ei siinä etäisyydet merkitse! :)
T. M34
Mun mielestä dtm:ssä on paljonkin femmeja. Kokeile myös Herculeksen naisteniltoja, sielläkäy kuulemma väkeä laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Qruiserissa on ihan tavallisia lesbonaisia, niitä kaipaamiasi femmejäkin. Toki on myös niitä pelkän seksiseuran vonkaajia ja joitain ihan muuten vaan epämääräisiä tyyppejä, mutta ei läheskään niin paljon kuin tinderissä saati jossain suoli24:ssä sun muilla yleisillä treffipalstoilla. Itsekin olen sieltä joskus joitain tavannut.
Ei ole kovin montaa hyvännäköistä femmeä tullut vastaan. Ne joita löytää on liian nuoria, alle parikymppisiä tai sitten sellaisia jotka eivät ole kirjautuneet aikoihin, joten turha laittaa edes viestiä :(
Kesällä on hiljaisempaa. Kokeile baareja syksyllä.
Sitä butchien swarmia, kun skeneen ilmestyy uusi femme.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa (ainakin Helsingissä), femmeja on enemmän nykyään
Kiitos kaikille vastaajille ! Tuli muutama hyvä vinkki myös ! Ei kai tässä muu auta kuin vaikkapa luoda profiili nettiin. Mielelläni jatkaisin tätä keskustelua kuitenkin. Onko täällä muita samassa elämäntilanteessa olevia ?
Laittakaa kuvia! :)
T: Setä joka haluaa nähdä kauniiden naisten lesboseksiä.
Vierailija kirjoitti:
surullista!
Oletko kokeillut Qruiseria?