Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että vihaan tätä "hienoa suomalaista hiuslaatua"! periytyi vielä tyttärillekin..

Vierailija
07.08.2016 |

aamulla pesee ja illalla on likainen. pyörällä ajaessa menee rumaan klimppiin. roikkuu päätä myöten ja hapsottaa latvoista. näytän joltain hiton hipiltä! ja sama ongelma on periytynyt 8v ja 6 tyttärille ,jatkuvasti on tukat klimpissä ja näyttää siltä kuin lapset eivät ikinä kävisi suihkussa!

minulla on pitkät hiukset, lapaluiden alle. en tahtoisi leikata mutta pakko kai se on että näyttää ihmiseltä :(

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa hiukan:

-Hiusten värjääminen (ei hennaaminen), karkeuttaa hiusta vähän

- kerroksellinen leikkaus (suora lättää)

- hiuspuuteri

Itsekään en voi pitää pitkää pesuväliä, koska hikoilen päästä todella runsaasti. Jotkuthan ei hikoile päästä ollenkaan, niin en usko että tajuavat, mistä kyse.

Vierailija
22/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens!

Tässä vielä kerran yleinen , toimiva, konsti jolla saa aika monen  hiiriliuruhiukset  paksuiksi.

Ensin hoitoaine ,suomihiuksille sopiva Linna hoitoaine päähän kosteisiin hiuksiin. Hierot päänahkaa hellästii ja annat vaikuttaa vaikka suihkussa peseytyessä.

Huuhtelet hieman ja sen jälkeen Linna shampoolla pesu.

Kuivatat mieluiten ilman fööniä jos aikaa on ja ---vola! Upeat paksut hiukset.

Älä missään nimessä leikkaa pitkiä hiuksia!

Kananpersetukkia on suominaisilla tarpeeksi ja vaikka ne ovat "helppohoitoisia ja siistejä" ne eivät ole naisellisia (sori mut noin se on).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä ap:n tukka kuuluu suomalaiseen geeniperimään siinä missä pottunokkaisuuskin. ja sellaista ihmeainetta ei olekkaan, joka taikoisi lättänästä hiirenhännästä ilmavat hulmukutrit!  ainut ratkaisu on leikkauttaminen lyhyeksi. tai rastat :D

Vierailija
24/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi permanentti?

Vierailija
25/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samat geenithän ne jälkikasvullekin tulee, joten miksi menit niitä tekemään? Nyt tyttäresikin joutuvat kärsimään samasta vaivasta, mistä itsekin. Voit itsekkyys!

Vierailija
26/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama neuvo täältäkin. Totutat päänahan harvempiin pesukertoihin.

Kesällä pesen pölyn pois päivittäin haalealla vedellä, shampoota joka toinen päivä ja hoitoaine pelkästään latvoihin.

Talvella kastelen/pesen päänahan vain joka toinen päivä. Eli joka toinen päivä käyn hiukset kiinni suihkussa. Toki joutuu tekemään poikkeuksia, jos on hikoillut.

Pesen ja huuhtelen hiukset pää alaspäin. Hoitoaine vain latvoihin! Puristelen kuivaksi pyyhkeellä pääalaspäin ja ravautan (siis sellainen heilautusliike) hiukset muutaman kerran irti päänahasta. Annan kuivua föönaamatta.

Ja mieto shampoo. Mulle tulee päänahkaa sellainen outo talma kaikista superhoitavista, vaikka kuinka huuhtelen hyvin pois. Markettishampoista toimii parhaiten head&shoulders, vaikkei mulla hilsettä olekaan.

Vierailija
27/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaaleat raidat karhentaa hiusta. Leikkasin polkan, nyt on helppo kihartaa joka aamu suoristusraudalla. Kunnon muotoilutuotteet auttaa ohuisiin hiuksiin. Hiuspuuteri on pop, tosin ei pitkiin hiuksiin juurikaan auta. Turha pitää pitkää tukkaa, jos sitä ei saa laitettua ja se on ruma.

Vierailija
28/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASTAT! näyttää ohuessa tukassa hyvältä ja antaa vähän "volyymiä". hoito on helpooa, tarvitaan vain huovutusneula

Vierailija
29/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut palashampoota (saippuapohjaista l. sulfaatitonta)? Mulla se tukan liruisuus ja lasimaisuus loppui siihen, pois en vaihda.

Vierailija
30/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo puhtaaseen tukkaan. Moniväriraitoja kampaajalta. Mukaan blondausta karhennukseen. Raitojen ei tarvitse olla räikeästi eri väriä. Isolla ilmakihartimella joka aamu kiiltoa ja haluttua taipuisuutta. Silikonihoitoaineet pois. Mulla liukas liinatukka, mutta näillä toimii paremmin.

Vierailija
31/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et vaan osaa laittaa hiuksiasi. Suurin osa ajattelee, että tukka on kaunis, paksu ja taipuisa sadevedellä pestynä. Ja paskat. Hiukset vaativat myös hoitoa, käsittelyjä jne näyttääkseen hyvältä. Leikkaa, värjää, käytä muotoilutuotteita, käytä suorisutus tms rautoja jne. Siten siihen tukkaan volyymiä tulee.

Vierailija
32/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuullostaa liialta pesemiseltä ja sun hiuslaadulle sopimattomalta shampoolta. Vaihda vähemmän hoitavaan ja jätä vapaapäivinä peseminen suosiolla, ei hiuksia tarvii joka päivä (aamuin illoin) pestä, jos ei kovasti ole urheillut. Välillä pelkällä vedelläkin pesu niin, että hierot päänahan haalean veden alla, helpottaa ja pidentää sitä shampoopesun väliä päivällä parilla.

Hah, kun näkisit tän mun pään kahden päivän pesemättömyyden jälkeen. Siinä ei haaleat vedet auta.

Anna päänahalle aikaa tottua tilanteeseen, ei tapahdu yhdessä yössä tuohon pesemättömyyteen tottuminen

Muutama vuosi sitten kokeilin tätä menetelmää. Yli puoli vuotta pesin tukkani uskollisesti kaksi kertaa viikossa. Tällä ei ollut mitään vaikutusta, rasvoittuminen ei vähentynyt ollenkaan. Päänahka kutisi ja oli näppyinen. Erilaisia shampoita kokeilin myös tuona aikana. Kaikille se harva pesuväli ei yksinkertaisesti sovi.

Tässä yksi liruletti lisää samoilla kokemuksilla. Minä yritin tuota yli vuoden putkeen kun kaikki sitkeästi hoki että kyllä se siitä kohta rasvoittuminen vähenee. No ei vähentynyt. Onnea vaan kaikille joilla toimii, osalla vaan on geenilotossa tullut luokattoman huonot hiukset eikä mikään päättäväisyys niitä muuksi muuta :(.

Vierailija
33/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pestä myös tyynyt joilla nukut tasaisin väliajoin.

Vierailija
34/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaaleat raidat karhentaa hiusta. Leikkasin polkan, nyt on helppo kihartaa joka aamu suoristusraudalla. Kunnon muotoilutuotteet auttaa ohuisiin hiuksiin. Hiuspuuteri on pop, tosin ei pitkiin hiuksiin juurikaan auta. Turha pitää pitkää tukkaa, jos sitä ei saa laitettua ja se on ruma.

Mikä kenestäkin on rumaa. Onko ohut /ohuehko pitkä terve tukka todellakin ruma vai onko vain yleinen tapa ajatella niin?

Minusta jopa vanhemmilla naisilla polkka/pitkä polkka/olkapäille ulottuva/selkään asti ulottuva tukka on paljon kauniimpi ja naisellisempi kuin se kananpeppu yms.

Ja pitkistä hiuksista saa tehtyä kampauksia, ohuistakin.

Vierailija
35/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliollakin on merkitystä. Ja elintavoilla. Ainakin jonkinverran.

Vierailija
36/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, usko pois, et todellakaan halua vaihtaa tällaiseen Etelä-Eurooppalaiseen, karkeaan, kiharaan pöheikköön. Samalla lailla se näyttää päänahasta lehmännuolemalta, mutta se oikein korostuu, kun latvat törröttävät kuivina kaikkiin ilmansuuntiin. Vaihtaisin milloin vaan silkkisen tuntuisiin, hienoihin suomalaisiin hiuksiin. 

Vierailija
37/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa hoitoainetta päänahkaan, varsinkaan jos hiuspohja on rasvoittuva

Vierailija
38/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen tuo kauneuden himo. Ennen vedettiin jopa arsenikkiä että saatiin valkoinen iho ja samalla hirveät myrkyt elimistöön.

Nykyisinkin halutaan myrkyttää itsensä ehdoin tahdoin kauneuden takia.

Vierailija
39/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut palashampoota (saippuapohjaista l. sulfaatitonta)? Mulla se tukan liruisuus ja lasimaisuus loppui siihen, pois en vaihda.

Mulla kans ohut liukas tukka. Kokeilin Flown teepuu shampoopalaa n. 2 viikkoa. Aluksi toimi hyvin, mutta sitten alko ihan kauhee hiustenlähtö ja päänähan kutina. Lopetin ja nyt hiustenlähtö loppunut onneksi.

Vierailija
40/69 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavaliollakin on merkitystä. Ja elintavoilla. Ainakin jonkinverran.

Hiuslaatu ei niistä kuitenkaan muutu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä