Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyin tosi huonosti eilen, hävettää. En tiedä mikä minuun meni

Vierailija
07.08.2016 |

Olin tosi väsynyt, nukuin huonosti ja oli kamala nälkä. Menin ruokakauppaan ja kiireellä piti käydä. Prisma täynnä ihmisiä, ei meinannut päästä hyllyille ja kaiken kukkuraksi ketutti muutenkin tehdä ruokaostoksia jättimarketista kun saa juosta ja etsiä tavaraa valtavista hyllyistä.. ja jos joku unohtuu niin täytyy paahtaa kaupan toiseen päähään. Aargh.

No. Yleensä olen hyväkäytöksinen jne, mutta en tiedä mikä minuun meni. Jotkut naiset olivat parkkeeraneet ostoskärryt keskelle käytävää, eivätkä huomanneet että olin tulossa. Sanoin vähän äkäisesti että "Varo!" Jolloin toinen naisista nopeasti vetäisi kärryt sivuun.
Hävetti jälkeenpäin. Kassallakin taisin huokaista kerran turhautuneena kun joku teki lottokuponkeja miljoonia kappaleita.

Kun pääsin kaupasta ulos, niin mietin että mikä vittua minua vaivaa? Ei todellakaan ole tapaistani, olen yleensä liiankin kiltti enkä näytä negatiivisia tunteita..
Hävettää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa pahis.:) Näytit kaapin paikan!

Vierailija
2/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerral käy syömäs eka jossain ja mee pikkukauppaan. Itse käyn cittari-prisma marketeis ehkä kerran kuussa. Mun lähikaupas menee 3-5min ba päivän ostokset valmiina. Harvoin jonoa ja aina ilonen myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono päivä, ihan normaalia.

Vierailija
4/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ajattelinkin etten enää ikinä mene väsyneenä, nälkäisenä ja pahantuulisena isoon markettiin. Hävettää vähän että toimin niin huonosti, toivottavasti en pilannut sen naisen päivää. :/ Jos luet tätä niin anteeksi. Paikkakunta Kuopio.

Vierailija
5/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuollainen pahimpina päivinäsi, niin lohduttaudu ajattelemalla, että jotkut ovat tuollaisia parhaina päivinään.

Vierailija
6/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se nainen ei muista edes koko asiaa. :)

Vierailija
7/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Bad girl!!

Vierailija
8/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä.

Mun mielestä voi kääntää sitenkin päin että käyttäytyikö se nainen huonosti kun blokkasi käytävän kaupassa kärryillään? Ei ole niin mustavalkoista.

Lisäksi olet selkeästi kiva ihminen kun otat moiset omantunnontuskat pienestä huonon päivän kärttyisyydestä. Otsikon perusteella ajattelin jotain pahempaa!

Vierailija
9/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan junttia käytöstä. Kyllä ihmisen pitää nälissäänkin ja väsyneenäkin olla kohtelias kaupassa tms. Muutoin törmäisimme vastaavaan koko ajan. Alkuun seliteltiin että olin tökerö humalassa, mutta nyt se laajenee ja missä tilassa vaan saa olla tökerö. Ei kiitos.

Vierailija
10/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt ollut pahakaan vielä. :) Normaalia satunnaista turhautumista, tuskin kukaan noista loukkaantui. Paljon huonompikäytöksisiäkin shoppailijoita on! Ensi kerralla sitten tasoitat tilanteen olemalla ystävällinen, hymyilevä ja huomioiva muille kaupassa olijoille. ;)

Vierailija
11/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas jos on niin ajattelematon että parkkeeraa kärryn keskelle kauppaa (x2) niin voi vähän ottaakin vastaan palautetta.

Vierailija
12/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olivat parkkeeranneet siihen keskelle käytävää kaikkien muiden tukkeeksi, jotainhan siinä on pakko sanoa. "Varo" on kyllä siitä kaikkein kilteimmästä päästä, mitä tuollaisille voi sanoa. Eivät he joudu terapiaan tuosta.

Kaltaisellesi (näköjään hyvin hyvin kiltille) ihmiselle tekee ihan hyvää oppia avaamaan suu tarvittaessa. Muuten odottaisit siinä vieläkin ahdistuneena, että milloinkohan huomaisivat päästää sinut ohi. :)

Vierailija
13/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olivat parkkeeranneet siihen keskelle käytävää kaikkien muiden tukkeeksi, jotainhan siinä on pakko sanoa. "Varo" on kyllä siitä kaikkein kilteimmästä päästä, mitä tuollaisille voi sanoa. Eivät he joudu terapiaan tuosta.

Kaltaisellesi (näköjään hyvin hyvin kiltille) ihmiselle tekee ihan hyvää oppia avaamaan suu tarvittaessa. Muuten odottaisit siinä vieläkin ahdistuneena, että milloinkohan huomaisivat päästää sinut ohi. :)

Hei, pääseekö läpi?

Vierailija
14/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi