Kaljaseuraa Tiksiin tai Hesaan ?!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Oisin voinu aiemmin lähtee mut just vaihdoin kotiverkat jalkaan enkä jaksa enää liikkua 😂
Yhden lapsen 30-v äiti
Hyvin ehtii ja jaksaa, nukutan vielä kuopusta jotta jonnekin pääsisin 😆 Pitäisi sitten vielä meikata että on tässä tekemistä ...
Tiksi on kaupunki Jäämeren rannalla Siperiassa. Kuka vittu sinne haluaa kaljoittelemaan? Hesa on sen sijaan Stadi.
Just suunnittelin, että jahka juna pääsee Malmilta eteen päin.. niin jään junasta Tiksissä ja ekaan pubiin.
Mies saa tulla hakee sieltä himaan jossain vaiheessa. Loppu junalla kulkeminen, tällä viikolla, ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Just suunnittelin, että jahka juna pääsee Malmilta eteen päin.. niin jään junasta Tiksissä ja ekaan pubiin.
Mies saa tulla hakee sieltä himaan jossain vaiheessa. Loppu junalla kulkeminen, tällä viikolla, ainakin.
Herttakseen? 👍🏻
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttakseen? 👍🏻
Ap
Sähän luet mun ajatuksia! :D
Taitaa olla Dixin paikat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttakseen? 👍🏻
Ap
Sähän luet mun ajatuksia! :D
Joo ei ole Dixissä muuta kuin Metso, kohta menee av kiinni 😄
Treffataanko Hertaksen edessä puoli kaksitoista, minulla tumma tukka, hame jossa valkoisia palloja ja sininen käsilaukkuTaitaa olla Dixin paikat kiinni.
Huomenna palaatte kertomaan tapasitteko ja oliko hauska ilta! =D
Vierailija kirjoitti:
Huomenna palaatte kertomaan tapasitteko ja oliko hauska ilta! =D
Näin tehdään jos mun viestini vaan tavoittaa tämän rimpsalle lähtijän 😂
Ap
Öh, oharit 😢
Ap alias Keddu viettää nyt jokatapauksessa seuraavat tunnit raiskaten korvansa luokattomalla karaokella, joten feel free to join , tuntomerkit edellä 😄
Keddu vietä hauska ilta, se surkea karaokekin voi toisinaan olla ihan pirun hauskaa. :)
Minä oisin voinut tullakin, mut onko jo liian myöhä?
Tässä tovi vielä hengataan, Welcome 😄
Oisin voinu aiemmin lähtee mut just vaihdoin kotiverkat jalkaan enkä jaksa enää liikkua 😂
Yhden lapsen 30-v äiti