Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erikoisemmasta piirteestä pidät miehissä/naisissa?

Vierailija
06.08.2016 |

Kysymys otsikossa. Millainen "tavallisesta" mies/naisihanteesta poikkeava piirre kiinnittää huomiosi? Tykkäätkö lyhyestä hiusmallista naisella, ei-lihaskimpusta miehestä jne...

Itse sytyn silmälaseja käyttävistä miehistä. :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lyhyistä miehistä. Ei mies tietenkään mikäänbkääpiö saa olla, mutta tuollainen 176 senttinen olisi aika ideaali.

Mäkin pidän lyhyistä miehistä. Kaikki miehet joihin olen ihastunut ovat aina olleet lyhyitä ja nykyinen(ja ainoa) aviomiehenikin on melko lyhyt. Mutta tuo sun 176cm on mielestäni jo ihan pitkähkö. Itse pidän enemmin noin 160cm miehistä. Sellainen 155-165cm on ihanteeni.

Vierailija
22/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä tai leveistä nenistä naisilla. Siis niin että ainoastaan jompi kumpi piirre samaan aikaan. Iso nenä tuo usein särmää ulkonäköön. Teini-iän tyttöystävällä oli eksoottinen iso nenä ja harmittavasti hän puhui aina menevänsä nenäleikkaukseen. Harmi sillä nenä oli mielestäni kaunis ja erikoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset nenät on nam, kummallakin sukupuolella: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/72/6c/1b/726c1bab1bd92fe8792c…

Vierailija
24/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä käyttävät miehet. Adam Lambert, uu!

Vierailija
25/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän pitkistä tai leveistä nenistä naisilla. Siis niin että ainoastaan jompi kumpi piirre samaan aikaan. Iso nenä tuo usein särmää ulkonäköön. Teini-iän tyttöystävällä oli eksoottinen iso nenä ja harmittavasti hän puhui aina menevänsä nenäleikkaukseen. Harmi sillä nenä oli mielestäni kaunis ja erikoinen.

Hahah, mikä sattuma, että tällainen viesti tuli just ennen omaani. :D No hyvä, etten ole mieltymykseni kanssa yksin.

Vierailija
26/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset nenät on nam, kummallakin sukupuolella: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/72/6c/1b/726c1bab1bd92fe8792c…

Juutalainen nenä? Tietääkseni.

Vierailija
27/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilijän nenä miehellä, sellainen kerran tai pari murtunut. Ja "päällekäyvä" ilme. Se on sellainen vähän kylmä pilke silmissä, sellainen joka sanoo selvästi "minä vien, sinä vikiset".

Kunnon parta ja karvaiset sääret ei haittaa nekään, rinta- ja selkäkarvat on ok jos ei ole kiharat. Karvaiset kädet (erityisen karvaiset) ei iske yhtään. Alapään karvoitusta ei saa poistaa, saa näyttämään samalla tavalla pikkupojalta kuin parrattomuus.

Vierailija
28/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla leveät hartiat ja raskas rakenne.

Vierailija
29/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lyhyistä miehistä. Ei mies tietenkään mikäänbkääpiö saa olla, mutta tuollainen 176 senttinen olisi aika ideaali.

Paitsi että 176cm ei ole edes lyhyt. Ja edes 160cm ei ole "kääpiö". Lyhytkasvuiset ovat usein max 150cm aikuisena. Eli jos pidät 176cm pituisista niin pidät ihan normaalin pituisista ihmisistä ja olet väärässä ketjussa.

Vierailija
30/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään femiinisistä miehistä. Ukonköriläät ei kiinnosta alkuunkaan. Pari kertaa on myös käynyt niin et oon kattellu miestä "sillä silmällä" ja sitten tyyppi onkin paljastunut homoksi...

Vierailija
31/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibeliusryppy jostain syystä on mielestäni ihana :D

Vierailija
32/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasit, miesnutturat, pisamat, punaiset hiukset, hymykuopat, arvet (riippuu tietenkin arvesta, mutta pieni epätäydellisyys viehättää)

Vierailija
33/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä erittäin voimakkaat länkisääret on todella hot, samoin erikoisen isot jalat.

Miehekkäästi miehelle haiseva mies on kuuma.

-melkeinheteromies-

Munkin mielestä nimenomaan länkisääret on miehellä todella seksikkäät! Samoin en tykkää "täydellisen näköisistä" miehistä, vaan enemmän tavallisen näköisistä, joilla on joitakin omaa silmää miellyttäviä piirteitä (lihaksikas niskan seutu, leveähköt kasvot, länkisääret). Tykkään myös isoista, suorista tai hieman kyömyistä nenistä miehillä ja naisilla. Miehissä pidän myös siitä, että mies näyttää "elämää nähneeltä", melkein kuin karismaattiselta spurgulta :D

Vierailija
34/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistä jotka tekevät ruumiillista työtä ja ovat sillä tavalla lihaksikkaita. Bodatuista en syty yhtään. Ja vähän ylimääräistä pitää olla :) En myöskään pidä liian sliipatuista miehistä, käsistä pitää näkyä että töitä on tehty.

Jos vielä sattuu jossain raksavaatteissa vastaan niin täydellistä :P

Vierailija
35/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasit, miesnutturat, pisamat, punaiset hiukset, hymykuopat, arvet (riippuu tietenkin arvesta, mutta pieni epätäydellisyys viehättää)

Ollaanpas sitä erikoisia! :)

Vierailija
36/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla lyhyet hiukset ja pienet tissit, molemmilla sukupuolilla korvavenytykset ja lävistykset /biseksuaali

Vierailija
37/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: vaaleat, tuuheat ja pitkät silmäripset, hoikkuus. Lisätään nyt vielä että samassa paketissa vois olla myös karkeat, hiukan kihartuvat hiukset ja surumielisen näköiset silmät.

Vierailija
38/41 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään miehistä jotka tekevät ruumiillista työtä ja ovat sillä tavalla lihaksikkaita. Bodatuista en syty yhtään. Ja vähän ylimääräistä pitää olla :) En myöskään pidä liian sliipatuista miehistä, käsistä pitää näkyä että töitä on tehty.

Jos vielä sattuu jossain raksavaatteissa vastaan niin täydellistä :P

Apua nyt en voi lakata ajattelemasta miehiä snickersin housuissa :D Mun piti tehdä ihan muuta...

34

Vierailija
39/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että 176cm ei ole edes lyhyt. Ja edes 160cm ei ole "kääpiö". Lyhytkasvuiset ovat usein max 150cm aikuisena. Eli jos pidät 176cm pituisista niin pidät ihan normaalin pituisista ihmisistä ja olet väärässä ketjussa.

Tuon pituiset ovat minun silmissäni lyhyitä miehiä, enemmistö nuorista miehistä on nykyaikana 180 senttiä pitkiä.

Aina ovat myös kaverit ihmetelleet kuinka tapailen niin lyhyitä miehiä vaikka itse olen pitkä nainen.