Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostan anopin paskamaisen käytöksen

Ap
06.08.2016 |

Anoppini ei voi hyväksyä poikani(22v) homoutta vaan pilkkaa tätä julkisesti ja keksii asiaan kuin asiaan jotain ilkeää sanomista homouteen liittyen. Tätä nöyryytysyä ja ilkkumista on kestänyt kaapista tulon jälkeen tähän päivään asti, noin vuoden verran siis.

Olen aivan kypsä ja huomaan miten asia painaa poikaani.

Myös välit anopin ja minun välillä ovat viilenneet vaikka olemme olleet aina hyviä ystäviä.

Useampi vuosi sitten anoppi avautui abortista, jonka teki kun oli pettänyt miestään(jo ennen mieheni syntymää). Aion möläyttää tämän viikon päästä, kun olemme koolla suvun kanssa.

Olenko liian ilkeä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin suuni kiinni abortista, mutta puhuisin sukujuhlissa siitä, että nämä tilanteet ovat aina tosi kiusallisia, kun osa suvusta (merkitsevä katse mummoon) ei hyväksy poikaa ja siitä tulee teidän perheelle pahaa mieltä ja surua jne. ja kiittelisin, että onneksi suurin osa sukulaisista on kuitenkin ihania ja rohkaisevia tmv. 

Vierailija
22/22 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puhuisi mistään aborteista vaan puhuisin muulle suvulle millä tavalla anoppi käyttäytyy. Kertoisin suoraan ja rehellisesti miltä se tuntuu ja kysyisin heidän mielipidettään siitä miksi anoppi käyttäytyy noin. Äkkiä se anoppi hiljenee kun muuta alkavat häneltä tivaamaan käytöksestä. 

Mikäli tuo ei toimi, lakkaisin pitämästä yksinkertaisesti yhteyttä. Sanoisin suoraan että lapsenlapsia et sitten jatkossa enää näe. Voit poikaasi tavata mutta minua et enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän