Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, huomasin juuri Facebookista että sekopäinen exäni meni tänään naimisiin!

Vierailija
06.08.2016 |

Oli epävarma, mustasukkainen, ahdistava, uhkaili itsemurhalla, haukkui muutavan kerran huoraksi jne jne.

Seurustelimme vuoden.

Voi morsian raukkaa, ei mulla muuta!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on tyhmempi-se, vai sinä, joka kyttäät sitä Facesta ja kirjottelet vielä aloituksia vauvapalstalle :D

Vierailija
2/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimen eka kirjain? Tiedän ehkä tyypin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Onks vaan täydellisillä ihmisillä oikeus mennä naimisin vai mikä tää aloitus on??

Vierailija
4/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse istut sinkkuna ja katkerana stalkkaamssa exäs fb sivuja ja sitten tulet kateellisena tänne uiluttamaan

Vierailija
5/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
6/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sinäkin jo oma elämä ja yritä päästä eroon exästä.

Vierailija
7/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunutkaan tyhmyydestä, ihan fiksu jätkähän se oli!

Ja tietysti saa mennä naimisiin, hienoa jos ovat löytäneet onnen. Toivottavasti vaan oikeasti ovat eikä vaan että on löytänyt tarpeeksi nujerrettavan kumppanin.

Noloa tietysti tehdä aloitus tänne mutta jollain tapaa hassu fiilis tuli. Olen niin onnellinen etten ole enää siinä suhteessa!

Ap

Vierailija
8/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J

Jos tää oli kakkoselle vastaus (eli minulle) niin voi että. Joo. Jos ei ihan nuoresta kaverista oo kyse. 

t. 2

Vierailija
9/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta eipä kai Facessa tarvitse erikseen mitään "kyttäillä". Kyllä feediin taitaa pyytämättä tulla tilapäivitykset, jos joku kuuluu kerran hyväksyttyihin ystäviin. Koko somen idea on, että siellä näkyy mitä ja kelle kukin haluaa itsestään näyttää. Jos jollekin ei halua itsestään jotain paljastaa/julkistaa/kertoa, sen kun pysyttelee poissa tai tekee muuten tiukat rajaukset.

Vierailija
10/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en kyttäillyt, meillä on yhteisiä facekavereita ja feediin tuli kuva häistä.

Etunimen eka kirjain ei ole J joten en sitä kirjoittanut. En halua ryvettää täällä niin että ketään tunnistetaan.

Enkä edes ole kateellinen tai elämääni tympääntynyt. Elämäni on itseasiassa todella onnellista nykyään, ihana mies ja esikoinen tulossa. Mutta kuten sanottu, niin helpottunut ja onnellinen että tajusin tuosta suhteesta lähteä. Jälkeenpäin olen ihmetellyt miten ihmeessä siinä niinkin pitkään jaksoin olla.

Mutta mistäpä sitä tietää, ehkä tyyppi saanut päänsä kuntoon!

Ap

Vierailija
11/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mietin myös usein pitäisikö minun varottaa tätä uutta naista. Mies oli nimittäin myös väkivaltainen, en tiedä miten ap:n mies?

Vierailija
12/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ollut väkivaltainen, fyysisesti siis. Henkistä väkivaltaa kyllä harjoitti (itsemurhalla uhkailu, arvosteleminen, nimittely, alituinen mielensä pahoittaminen).

Mutta onnea 11 että pääsit sinäkin tuollaisesta suhteesta pois!

Ap