Vahva ihminen ei tarvitse parisuhdetta tai seksiä
Tätä mieltä olen ollut aina. Yksi salaisuus pärjäämiseeni työssä ja opiskelussa on kieltäytyminen hormonitoiminnan aiheuttamista eläimellisyyksistä. Ihminen ei ole rationaalinen jos harrastaa parittelua tai tarvitsee toista ihmistä täyttämään tyhjiönsä. Ihminen joka ei pärjää itsetyydytyksellä on tarvitseva, heikko ja riippuvaiseksi julistautuva. Etenkin miesten on todella vaikea myöntää tätä ja siksi he halventavatkin seksikumppaneitaan.
Jos tieteeseen tukeudutaan niin voidaan sanoa että seurustelu-, ja paritteluaika vievät niin paljon aikaa muulta toiminnalta että se tappaa hyödyllisiä hermosoluja. Tämän vuoksi naimisissa olevat tai seurustelevat eivät ole täysin vakaita tekemään päätöksiä vaan heidän aivotoimintansa on monesta näkokulmasta epävakaata.
Hävettääkö teitä ikinä riippuvuutenne toisista? En kysy tätä pahalla. Olen parikymppinen nainen enkä tiedä mitään nöyryyttävämpää ajatusta kuin se että esiintyisin miehen rinnalla tarviten tältä jotain. En usko että tulen koskaan pariutumaan, sillä yksinelon luoma vahvuus ja itsenäisyys erottaa minut monessa mielessä muista. En ymmärrä miten te maskuliiniset miehet kehtaatte kävellä kadulla käsikkäin naisen kanssa, imagonne vahvoina sortuu hetkessä.
Tätä mieltä itse olen. Parisuhteeton ja seksitön ihminen on vahva ajattelija joka keskittyy asiaan eläimellisen hapatuksen sijaan.
Kommentit (68)
Kyllä ap:lla se vauvakuume n. 10 vuoden päästä alkaa ja tulee niin voimakas eläimellinen vietti, että Irakin pakolainenkin kelpaa puolisoksi.
On suuri riski laittaa oma onnellisuus kumppanin varaan. Monella on ollut haaveena idyllinen iso perhe. Sitten hieman alle neljäkymppisenä mies meneekin alkoholisoitumaan, pettämään ja nainen miettii, miten pystyy elättämään viisi lasta yksin olemattomalla työhistorialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, mutta parisuhdetta on silti turha vähätellä. Kyllä vahva ja älykäs ihminen voi myös löytää tasa-arvoisen kumppanin.
No sitten nuo tasavahvat rupeavat aina tappelemaan keskenään. Tasa-arvoisia parisuhteita ei ole olemassa. Aina toinen on alistettu ja toinen alistaja eikä tämä alistaminen ole sukupuolesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
parisuhteetta eläminen on yhtä epänormaalia kuin se, ettei harrasta vastakkaisen sukupuolen kanssa seksiä.
Sinulla lienee jokin trauma, ehkä seksuaaliterapeutti voisi auttaa sinua.
Hän on vain nuori maksimalisti - mustavalkoinen ja ehdoton. Tällaisia parikymppisiä on paljon. Iän myötä menee ohi. Aika parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo. En tiedä. Huolestuttavaa jo on että joku kehitellyt moisen aloituksen ja pahimmillaan olen väärässä ja hänen ajattelunsa on oikeasti noin mustavalkoista, jäykkää ja vääristynyttä. Toivottavasti hän siinä tapauksessa on ihan teini ja ehtii vielä kasvaa ja kehittyä ja toivon että hän saisi siihen hyvää , aikuisten ja tasapainoisten ihmisten tukea.
Ap:lla voi hyvin olla Aspergerin oireyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap:lla se vauvakuume n. 10 vuoden päästä alkaa ja tulee niin voimakas eläimellinen vietti, että Irakin pakolainenkin kelpaa puolisoksi.
Sorry. En tarkoittanut pakolaista, vaan turvapaikanhakijaa. Pakolaisella on status ja oleskelulupa Suomessa. Hyvin voi kelvata puolisoksi.
Joko ketjun aloittaja eli Alba on hakeutunut hoitoon? Kuten olemme saaneet seurata, tilansa on huonontunut ja pakkomielle eskaloitunut päivittäiseen palstamussuttamiseen yhdestä ja samasta teemasta.
Surullista ettei avohoito toimi eikä apua saa.
tämä on näitä, jotka kaikessa itsekeskeisyydesaään on vain niin fiksuja, että ovat valmiita lopettamaan ihmiskunnan alusta asti tähän päivään kestäneen sukuhaaran jalostumisen. Etkö edes häpeä, että osa tulevaisuuden maailmankaikkeudesta tulee päättymään sinun itsekkääaeen valintaasi?