Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen paskaduunari

Vierailija
05.08.2016 |

Minulle on sanottu joskus suoraan, että tekemäni työ on paskaduunia. Minusta se on kuitenkin tärkeää työtä. Palkka on kyllä paska ja työ fyysisesti raskasta ja yksitoikkoista. On silti mukavaa, kun on jokin työ. Kaikilla sellaista ei ole.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se hassua onkin ne ns paskaduunit on tosi tärkeitä.

Vierailija
2/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakos siinä sitten valitat? Mikään pakko ei ole käydä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennätkö likakaivoja?

Vierailija
4/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen, siivooja nimittäin. Siivoan toimistoja ja se olisi ihan mahtava duuni, jos saisin siivota yksin, mutta paikalla on aina luonnollisesti ihmisiä. Se on jotenkin nöyryyttävää. Onneksi tämä on vain väliaikainen työ. :)

Vierailija
5/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen keittiössä, en tyhjennä paskakaivoja. Tämä ei ole väliaikainen työ, vaan ajattelin pysyä hommissa vielä kauan aikaa. Olisi ollut mahdollisuuksia muuhunkin, mutta tykkään kun työ on yksinkertaisempaa eikä aiheuta turhaa stressiä vapaa-ajalla.

Vierailija
6/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa.

Itse olen pelkkä paska.

Vierailija
7/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiötyö on tärkeätä. Älä aliarvioi itseäsi.

Vierailija
8/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ihailen ihmisiä ketkä pystyy tekemään siivoustöitä. Mä en pysty, koen sen liian nöyryyttäväksi. Olen aina tehnyt vaan ns. toimistotöitä. Meitä on joka junaan, tsemppiä AP!

Vierailija
9/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja vanhuspuolella ja kuullut monta kertaa halveksuvia kommentteja ammatistani.Olen alkanut pitämään itsekin työtäni paskaduunina, sitähän se kirjaimellisesti onkin. En kehtaa sanoa vieraille, mitä teen työkseni, koska ala on niin aliarvostettu. Sääli sinänsä, koska pidän vanhuksista. Totuus on että häpeän ammattiani.

Vierailija
10/16 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajan työ on hyvin tärkeää. En kyllä pitäisi sitä paskaduunina ollenkaan, vaikkakin siinä paljon ollaankin sen paskan kanssa tekemisissä ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
11/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemärisukeltaja?

Vierailija
12/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Välillä suorastaan vihaan työtäni ja ainoa ilo on että saa palkkaa.

Vierailija
13/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ihailen ihmisiä ketkä pystyy tekemään siivoustöitä. Mä en pysty, koen sen liian nöyryyttäväksi. Olen aina tehnyt vaan ns. toimistotöitä. Meitä on joka junaan, tsemppiä AP!

Sitä pitää ajatella vain työnä ja että enemmän jää käteen kuin työttömyyskorvauksesta jos ei ole iso ansiosidonnainen saati sitten työmarkkinatuesta.

Vierailija
14/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu joskus suoraan, että tekemäni työ on paskaduunia. Minusta se on kuitenkin tärkeää työtä. Palkka on kyllä paska ja työ fyysisesti raskasta ja yksitoikkoista. On silti mukavaa, kun on jokin työ. Kaikilla sellaista ei ole.

Totta. Kaikilla ei ole työtä vaikka Paskaduunia on paljon.  Paskaduunia on työ, josta

- ei makseta palkkaa tai palkanmaksussa kusetetaan

- maksetulla palkalla ei saa edes asuntoa ja ruokaa

Paskatyöksi voisi laskea myös työn, jossa

- joutuu narsistisen työkaverin tai esimiehen  kiusattavaksi 

- joutuu päivittäin kuuntelemaan kiroilua, nimittelyä, haistattelua yms. 

- työmatkoihin tarvittavaa kulkuvälinettä vahingoitetaan työpaikan pihalla joka toinen kuukausi

- henk koht tavaroita omitaan "yhteiskäyttöön"

- pidetään ns. mustaa listaa työntekijöistä

- valehtelemalla ja mustamaalamalla estetään pääsy muihin töihin

Siinä nyt ensi alkuun Paskatöistä.  Lista ei ole kattava, mutta jokainenhan tekee itse oman listansa. 

Vierailija
15/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei muuta kuin kaikki vaan sossun eläteiksi, tulee meille kaikille nopeammin loppu. Eiku...

Vierailija
16/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Sinä olet sitten todellisuudesta vieraantunut tai elät jollain lottovoitolla.  Tavallisen suht terveen suomalaisen työikäisen ON PAKKO KÄYDÄ TYÖSSÄ.  Hyvin harva Suomessa syntynyt pärjää muuten.  

Sossu ei tavallista suomalaista kauaa elätä, jos elättää lainkaan. Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse. Ilman työtä sitä ei edes saa, vaikka sillä ei edes elä.

Ansiosidonnaista (max 500 pv) saadakseen pitää työssäoloehdon ensin täyttyä. Työmarkkinatuen myöntäminen ei ole automaattista.  

Jatkanko? Vai mennäänkö hakemaan lottokuponki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme