Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ja Stefan yhteiskuvassa

Vierailija
05.08.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016080522006284_vi.shtml

Vaikea ajatella noita pariksi. Onko kriisiä taas, kun Martinan pitää todistella. Miehelläkin niin tyytyväinen ilme, että...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin onnellisen näköinen näköinen. Miettii, että kukahan " rantavosu" on kuvaan väkisin ittensä tunkenu.

Vierailija
22/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, että elävät yhdessä perheenä, mutta Martinan äiti ottaa pienituloisena lainaa, jotta Martina saa kulutusluotot maksettua. Sitten Stefu ostelee 200 tonnin autoja. Joo, jokainen hoitaa omat velkansa, mutta silti naurettavaa, kun yhdessä asutaan. Ois jättänyt yhden auton ostamatta ja kuitannut Martsun velat sillä. Yhteinen lapsikin kuitenkin on. Sitten jos/ kun ero tulee, niin ois vaikka päässyt vähemmällä elarimäärällä jos tuosta ois tehty paperit.

Martinan velat olivat maksamattomia vuokria, asianajopalkkioita,veroja jne.Eiköhän aikuisen ihmisen tule hoitaa velkansa ihan itse.Martina oli ulosotossa yli kymmenen vuotta, siinä ajassa nuo velat olisi saanut kuitattua moneen kertaan.Mutta kun luksuslaukut ja muut olivat niin paljon tärkeämpiä kuin velkojen maksu.

Stefanilla ei todellakaan ole ollut mitään velvollisuutta maksaa Aitolehden velkoja.

Jos olisin ollut Martinan äiti, niin olisin antanut tyttären hoitaa velkansa ihan itse.Aitolehti tienasi viime vuonna huomiohuoraamisella 54k, eli rahaa on ollut.Mutta kun ne chanelit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aina ihmetellyt näiden näennäisesti aika äveriästä elämää viettävien julkkujen rahakuvioita. Verotietojen mukaan tyypit tienaavat tosi tosi vähän tai korkeintaan jonkun perus-sairaanhoitajan verran. Ja silti on  tosi kalliita autoja, kauneuskirurgiaa, merkkivaatteita, kalliita matkoja jne... Todennäköiseti Martina ei ole edes ainut, jolla on noita ylivelkaantumisongelmia. 

Vierailija
24/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla Stefan kirjoittanu facessakin Martinasta ja on jopa kuvakin siellä. Miksi Stefan olisi Martinan kanssa jos ei haluaisi? Kyllähän se lastaan näkisi joka tapauksessa, joten tuskin ainakaan sen takia.

Vierailija
25/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään maksaisi puolisoni velkoja, jotka on hankittu törsäämällä turhuuteen.

Vierailija
26/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefanin instagram?

Vierailija
27/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, kyllä mullekin kelpaisi kulissisuhde miehen kanssa joka antais asua valtavassa lukaalissa kaartinkaupungissa, veisi veneilemään ja matkoille, olisi hevosia ja hienoja autoja. Voisin vaihtaa seksiä vonkuvan ukkoni tuohon martinan elämään helposti.

Vierailija
28/31 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinalla ja Stefanilla on yksi yhteinen lapsi, Isabella. Martinan toinen lapsi on Victoria, jonka isänä on Esko Eerikäinen.🤔

Vierailija
29/31 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefu on aina niin kyrpiintyneen näköinen.

Vierailija
30/31 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saint Tropezin matka ei maltaita kustanna. Halpislento Nizzaan.

Vierailija
31/31 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä aina ihmetellyt näiden näennäisesti aika äveriästä elämää viettävien julkkujen rahakuvioita. Verotietojen mukaan tyypit tienaavat tosi tosi vähän tai korkeintaan jonkun perus-sairaanhoitajan verran. Ja silti on  tosi kalliita autoja, kauneuskirurgiaa, merkkivaatteita, kalliita matkoja jne... Todennäköiseti Martina ei ole edes ainut, jolla on noita ylivelkaantumisongelmia. 

Sofia, mutta senkin velat maksoi toinen. Rahanpesua sitten olikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi