Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesti ja haamujen haamu? :o

Vierailija
05.08.2016 |

Melkein vuosi jo yritystä takana ja olin jo melkein luovuttanut raskauden suhteen. En ole enää seurannut neuroottisena oireita, en tässä kuussa seurannut edes ovulaatiotani (omasta mielestäni en edes ovuloinut, kun ei tullut mitään ovulaatiooireita)

Äsken tuli pakottava tarve tehdä raskaustesti. En tiedä miksi, kiertoni pituus on 36 päivää (joskin saattaa heitellä muutamalla päivällä), nyt on menossa vasta kp 28.

Sain elämäni ensimmäisen haamuplussan. En ole koskaan saanut mitään plussaan viittaavaakaan, mutta tässä testissä on ihan varmasti kaksi viivaa! Plussaviiva on todella haalea, välillä mietin että olenkohan hullu, ei siinä mitään viivaa ole, mutta sitten kun katsoo oikeassa valossa, niin kyllä siinä haaleaakin haaleampi punainen viiva on. :D

Seuraava testi kannattanee tehdä vasta kun menkkojen pitäisi alkaa.
Laittaisin kuvan testistä, mutta peijakas haamu ei näy huonon kamerani kuvissa.

Onko muilla kokemusta haamuista ennen kuukautisia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://oi65.tinypic.com/126613a.jpg

Siinä on kuva, haukkukaa hulluksi, mutta kyllä siinä minusta jotain näkyy! :D[/quote

et oo hullu, onhan tuo selvä haamu, onnea VIELÄ:) !

Minä testasin yliopiston herkällä testillä ja sain rv3 selkeän haamun, haepa heti semmoinen ja aamupissasta ja uutta kuvaa :D <3 

oma viiva jo 8kk ihana poika <3 <3 

Vierailija
22/27 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo raskaudelta kuulostaa, ainakin nyt lämpöjen perusteella. Ihan mielenkiinnosta, mitä tarkoitat sillä, ettet mielestäsi edes ovuloinut? Jos olet seurannut lämpöjä, niin ovulaation kuuluisi näkyä lämmönnousuna. Ja ovislimoja ei välttämättä tule aina, joten niihin ei kannata luottaa.

24. heinäkuuta lämmöt ovat näköjään lähteneet laskuun (36.7 - 36.2) ja sen jälkeen kohonneet äkillisesti 37 asteeseen.  Eli 1.8. lämmöt ovat olleet tasan 37.0

Eli ei kai tuo 1.8. ollut nousu voi ovulaatio olla, eihän testiin nyt vielä mitään haamua tulisi?

Lämmöt ovat myös pompanneet 14.7. mutta laskeneet välittömästi takaisin normaaliksi.

Huoh. Olisi kiva tietää mitä minun kroppani oikein puuhailee.

ap

itse tikutin clearblue digillä, toimi ja hymynaamoja tuli :) lämmöt ei mulla toimi, mutta limaa kyllä riitti joten siitä tiesi heti että ovis on päällä :D  on VAIKEITA NÄÄ JUTUT VÄLILLÄ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo raskaudelta kuulostaa, ainakin nyt lämpöjen perusteella. Ihan mielenkiinnosta, mitä tarkoitat sillä, ettet mielestäsi edes ovuloinut? Jos olet seurannut lämpöjä, niin ovulaation kuuluisi näkyä lämmönnousuna. Ja ovislimoja ei välttämättä tule aina, joten niihin ei kannata luottaa.

24. heinäkuuta lämmöt ovat näköjään lähteneet laskuun (36.7 - 36.2) ja sen jälkeen kohonneet äkillisesti 37 asteeseen.  Eli 1.8. lämmöt ovat olleet tasan 37.0

Eli ei kai tuo 1.8. ollut nousu voi ovulaatio olla, eihän testiin nyt vielä mitään haamua tulisi?

Lämmöt ovat myös pompanneet 14.7. mutta laskeneet välittömästi takaisin normaaliksi.

Huoh. Olisi kiva tietää mitä minun kroppani oikein puuhailee.

ap

Mitä jos lopettaisit stressaamisen jostain kehon lämpötiloista, kun se ei ainakaan edesauta raskauden alkamista ja etenemistä. Kehon lämpötila kun voi nousta vaikkapa kuukautisten tai stressin takia.

Vierailija
24/27 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Tässä jotenkin herkisty kun kerroit miten kauan ootte jo yrittäneet ja viimeinkin onnistuitte :')

Vierailija
25/27 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan kyynikko, mutta en usko että ap on raskaana. Uskon sitten kun postaat kuvan ihan rehellisestä positiivisesta.

Vierailija
26/27 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen positiivisen raskaustestin, eli olihan se ihan varteenotettava haamu. :)

ap

Vierailija
27/27 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis pitäny alkaa menkat perjantaina ja tänäön tein testin joka näytti negaa, ei ollu minkäänlaista haamua vaikka kuinka valossa vääntelin ja kääntelin tikkua. Pe-su oli tosi lenssunen olo ja lämmöt kohollaan... En jaksais elää epätietosuudessa. Onko tietoa missä vaiheessa tk:ssa tutkivat verikokeesta ollakko raskaana vaiko ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi