En voisi ikinä seurustella vartijan kanssa
Kommentit (20)
Yleensä ei ole penaalin terävempiä kyniä.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Vartijat tienaa ihan liian vähän.
Ja kuvittelevat olevansa jotain univormussaan. Lähinnä naurettavia.
Eipä ne mies vartijat taida pahemmin naisten perään ollakkaan.
No jaa, mun miehen yks kaveri on vartijaesimies. Ihan fiksu mies, asiallinen ja kohtelias (ja varattu). En nyt ihan ymmärrä Ap:n pointtia?
Kuumat kananmunat kainalossa. Joko saa pamputtaa
Vartija on liian usein sadisti joka nauttii toisen alistamisesta ja jopa väkivallankäytöstä.
Ap, avaa nyt lisää, mikset?
Ja kertokaa, mitä ite teette, niin voidaan vertailla, kuinka epähotteja te olette? Taidatte olla työttömiä akateemisia ja kateellisia niille, joiden alalla töitä riittää... Tai vaikka olisittekin hienossa ammatissa, niin ette taida kovin älykkäitä olla, koska halveksutte muiden ammatteja tuolla tavalla. Tai mitä sitten kun teidät tulee joku hakkaamaan jossain Rautatientorilla, olette kuitenkin heti ekana huutamassa vartijoita apuun?
Siis mistä vartijoista kyse? Kauppojen? Vankiloiden?
Entäs ne vastaanotossa työskentelevät vartijanaiset, jotka on korkokengissä ja hameet päällä? Nauttiiko nekin alistamisesta? ;-)
Mä voisin mielelläni huolia ainakin meidän firman vastaanoton assaritehtävissä toimivan vartijanaisen itselleni ilomielin... Fiksu ja hauska mimmi, palkkakin parempi ku perusvartijoilla (melkein sama kuin mulla, mitä juteltu).
T. It-osaston mies
Minä olen seurustellut :) vartijaeksäni on varmaan kiltein mies koskaan, mutta sopi hommaansa. Ja vei kyllä maahankin porukkaa.
Sängyssä leikimme hänen käsiraudoillaan joskus.
Kyl mä voisin. Monesti ihan kuumottaa, jos lähellä on sellainen. Mitä väliä vaikka niiden palkka oliskin pieni? Minulla on omaakin rahaa, en tarvitse mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä voisin. Monesti ihan kuumottaa, jos lähellä on sellainen. Mitä väliä vaikka niiden palkka oliskin pieni? Minulla on omaakin rahaa, en tarvitse mieheltä.
Äläpä. Tuo rahajankkaus on niin vitun rasittavaa.
Meidän yliopistossa opiskeleva sukulaispoika tienaa rahoja elämiseen vartianhommilla. Hänellä on oikein mukava ja fiksu tyttöystävä, joka juuri on myös aloittamassa opinnot yliopistossa.
On noista sukulaispojistamme rauhallisin ja jotenkin järkevin.
Huolisitko sit, jos saisit tietää, että vartijan hommien lisäksi soitan eräässä suht tunnetussa bändissä? Noita vartijan hommia ei välttämättä tarvis tehdä, mut tykkään alasta ja haluan säilyttää vakituisen tulonlähteen sekä pelata varman päälle, kun nuo bändijutut ei välttämättä elätä loppuikää.
Mut ei se mitään, en minäkään huolisi noin ennakkoluuloista ja ikävää ihmistä. :-)
Oman kokemuksen mukaan alalla suurin osa on oikeinkin järkeviä ihmisiä, sääli tietysti, että muutama ketjussa kuvaillun kaltainen pilaa kaikkien maineen. Sellaiset kuitenkin onneksi saa lähtöpassit ainakin meidän firmasta aika äkkiä, jos nyt edes ovat päässeet rekryseulasta edes läpi. Vartijan tehtäviäkin on niin moneen lähtöön ja todella kovillakin vaatimustasoilla, että luulen mm. ettei esim. aloittajaa edes huolittaisi niihin ja vaikka huolittaisiin, niin voisi olla, että tulisi aika äkkiä äitiä ikävä...
Mä voisin. Just eilen taas salama rakastuin kauppakeskus sellon naisvartijaan kun näin sen.
Vierailija kirjoitti:
Se on vartija, ei vartia. :-)
En voisi ikinä seurustella Antero Vartian kanssa.
En mäkään. Vartijat tienaa ihan liian vähän.