Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melkoisen outoa, että kaupassa ihmetellään "omistajakortin" "puuttumista" ! Myyjä kysyi

Vierailija
05.08.2016 |

...että olisiko minulla omistajakorttia. No ihan rehellisesti vastasin, että onhan se tuolla laukussa, mutta että en minä lähde tuollaisiin hömpötyksiin, että ollaan muka OMISTAJAA jonkun helvetin kortin avulla. Ja sanoin myös, että kortin avulla saatu "hyöty" on niin mitätön, että minä en jaksa leikkiä jotain omistajaa saadakseni tyyliin euron kuukaudessa jotain "bonuksia", ja että en tiedä, miksi edes vaivaudun pitämään koko korttia, kun en sillä mitään tee. Myyjä katsoi pitkään ja hymyili tekohymyä (?) Mitä vittua.

Niin ja tiedän että omistajakortista on jauhettu täällä paljon, mutta hitto kun alkoi ärsyttämään tuollainen venkurointi. Tiedättekö tunteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjää rupes vituttamaan sun avautuminen, koska oikeasti sitä ei kiinnosta oletko omistaja vai et.

Vierailija
2/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itselläni ei ole moisia kortteja täyttämässä lompakkoa. Ihmettelen että sinulla on, kun otat asian noin tunteikkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mulle tulee n.10€ puolessa vuodessa.

Vierailija
4/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan hämmentyi sekopäistä purkaustasi, eikä tiennyt miten reagoida. Pelkkä "ei ole" olisi riittänyt.

Miksi olet tietentahtoen kortin hankkinut jos se noin sua ahdistaa?

Ei myyjää kiinnosta henkilökohtaisesti onko sulla sitä s-korttia vai ei. Sitä kiinnostaa tehdä se paskatyönsä ja saada paskapalkkansa ja päästä kotiin nukkumaan. Mielummin ilman, että tarttee vielä kattella tommosia paska-asiakkaita jotka tulee naamalle.

Vierailija
5/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme raivohullu olet. Mä en olisi edes hymyillyt. Hälyttänyt vaan suoraan vartijan poistamaan sut liikkeestä.

Vierailija
6/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut S-etukortista niin saat satasen takaisin, jos viet sen S-pankkiin, + kertyneet bonukset päälle. Mä tein niin kun muutettiin, eikä kannattanut enää pitää ko. korttia.

Vierailija
7/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla sitten edes on koko kortti jos se on niin turha? Ja miksei pelkkä ei kiitos riittänyt? 

Vierailija
8/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kortit ja muut kanta-asiakasjärjestelmät ovat tulonsiirtoa vähän kuluttavilta paljon kuluttaville. Päivittäistavaroiden kohdalla se tarkoittaa, että yksinelävät tukevat lapsiperheiden taloutta, kun verotukselliset tulonsiirrot eivät näköjään vielä riitä.

Vierailija
9/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä kysyi kortista, jottei hänelle alettaisi huutaa, miksei hän muistuttanut näyttämään korttia.

Vierailija
10/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän omistan 14 osuuskauppaa.

Vierailija
11/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnettäköön, että minuakin alkoi vähän naurattaa kun myyjä rupesi puhumaan omistaja-asiakkuudesta tai mitä se nyt olikaan. En voinut olla sanomatta, että en mää ny mitään omista vaikka s-kortti onkin. Kuulosti se kyllä niin pölhöpäiselle. Et tavallaan kyllä ymmärrän ap:n avautumisen. Ihan kuin ne kaupassa pitäisi asiakkaita ihan tyhminä. Kyllähän mä tiedän, että se myyjä on saanut käskyn sanoa niin mutta silti.