Onko miehen ammatilla väliä? Haluaisin lääkärimiehen!
Missä kaupungissa on paras lääkärimiesten tarjonta?
Kommentit (31)
Parisuhteessa voisin olla, mutta perhettä en mieluiten perustaisi miehen kanssa, jonka työ vie noin paljon aikaa. En vain yksinkertaisesti jaksaisi pyörittää huushollia yksin. Lisäksi pelkäisin, että lääkäriksi kouluttautunut ihminen on perusluonteeltaan sellainen, joka tarvitsee haasteita ja tavoitteita. Tässähän ei ole mitään väärää ja yhteiskunta tarvitsee myös näitä ihmisiä, mutta jos omalle kohdalle osuisi kumppani, joka tahtoo sitten myös tehdä väitöskirjan, harrastaa jotain kunnianhimoisesti, ottaa osaa yhteiskunnallisiin tehtäviin...niin mulla hajois pää jo ekan vauvavuoden aikana. Tunnen itseni. (Ja olen siis itsekin korkeasti koulutettu ja arvostan eteenpäin pyrkiviä ihmisiä. Kunoa mullakin olisi niin paljon energiaa, mutta kun ei ole :)).
Ekonomi täytyy olla!
Toisaalta olen vielä niin nuori, että olen erikoistunut vasta kyltereihin. Sellaisen halusin ja sellaisen sain <3
- kylteri vm. 2k16
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole sitten koskaan kotona ja työpäivät pyörii nuorien sh misujen seassa, jotka yrittävät pokata herkeämättä ja joita saa höylätä pitkin päivää :D
Susta tulee kärttyinen ja mustasukkainen ämmä ja ukko käy yhä vähemmän kotona kääntymässä. Sitäpaitsi elääkseen mahdollisimman leveästi, mies ottaa kuitenkin mielummin vaimoksi toisen lääkärin, jonka kanssa elää lapsineen ja koirineen pröystäilevää kulissiliittoaan samalla, kun nussii kaikkea mikä liikkuu, koska voi.
Ei oo kyllä ikinä tullut yritettyä "pokata" lääkäreitä, hauskoja ovar olleet varsinkin kirurgit.. mut meh!
Haluisin vaan yhden juristin jota en voi saada...
Lääkäreillä on hyvä palkka. Muuten ihan tavallisia tyyppejä. Akateemisista muihin verrattuna heillä ehkä keskimääräistä enemmän alkoholiongelmia+ lääkeongelmia. Suutarin lapsilla ei kenkiä. Kovia naistenmiehiä ovat, moni pettää kun saavat statuksellaan pimpsaa helposti.
Haluaisin poliisimiehen. Niin paljon, että haittaa deittailua kun muut ammatit on turn off :D. Typerää, tiedän, mutta en voi sille mitään. Töiden ja kavereiden kautta tunnen muutamia poliiseja jotka on ihan huipputyyppejä, niin siitä toi on kai saanut alkunsa. Ja onhan ne vaan niin komeita niissä uniformuissaan ja monesti ihan hyväkroppaisia, rotevia miehiä.... ;) Vaikka varmasti paljon k*päitä ja alkoholiongelmaisia mahtuu tuohonkin ammattikuntaan todellisuudessa... T. Sh.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa on paras lääkärimiesten tarjonta?
Kannattaa varmaan suunnata johonkin yliopistokaupunkiin?
Itselläni on myös kiikarissa eräs seksikäs lääkärimies. Harmi vain, että on naimisissa.