Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen ammatilla väliä? Haluaisin lääkärimiehen!

Vierailija
05.08.2016 |

Missä kaupungissa on paras lääkärimiesten tarjonta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia? Lääkäreillä on pitkät työajat, runsaasti ylitöitä, jatkuvaa stressiä... Ja jos rahan perässä olet niin se iso palkkakin on pelkkä myytti jostain menneiltä ajoilta. Arvostusta kyllä löytyy jos aikeesi on ylpeillä miehesi hyvillä teoilla. 

Vierailija
2/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse lääkikseen. Saat lääkärin rahat ihan itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ammatilla väliä. Se paljonko tienaat, ratkaisee.

Vierailija
4/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kusipäitä ( hyi minua ei saisi yleistää) mutta itsellä ja parilla ystävällä kokemusta. Ehkä vain huonoa tuuria. Mutta moni on sellainen mieslääkäreistä, että se parisuhde jää kyllä työn ja oman statuksen kasvattamisen varjoon. Itse sain tuntea sitten jatkuvaa riittämättömyyttä, olisin tarvinut enemmän henkisellä puolella ( tunteiden jakamista jne).

T.sh

Vierailija
5/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin komeita! Arvostan myös lääkäreiden työpanosta ja osaamista :) ap

Vierailija
6/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Mulla poliisi. Iso, vahva, turvallinen ja luotettava. Palkka ei niin hyvä, mutta ei haittaa kun mulla on. T. Lääkäri

Vierailija
7/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ensimmäisenä lääkärimiehestä haaveilisi, jo ihan käytännön syistä. Romanttiset kuvitelmat ihmishenkiä pelastavista sankarilääkäreistä ovat todellakin juuri niitä kuvitelmia. Todellisuus on toinen pitkine työpäivineen ja päivystyksineen. On aika monta muutakin ammattia jossa mies tienaa hyvin, mutta on enemmän kotona ja läsnä perheen elämässä. Lisäksi varsinkin ne komeimmat lääkärit eivät ole sitä uskollisinta sorttia, ja joitakin vaivaa aikamoinen jumalasta seuraava-syndrooma.

Vierailija
8/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on kusipäitä ( hyi minua ei saisi yleistää) mutta itsellä ja parilla ystävällä kokemusta. Ehkä vain huonoa tuuria. Mutta moni on sellainen mieslääkäreistä, että se parisuhde jää kyllä työn ja oman statuksen kasvattamisen varjoon. Itse sain tuntea sitten jatkuvaa riittämättömyyttä, olisin tarvinut enemmän henkisellä puolella ( tunteiden jakamista jne).

T.sh

"Kusipäitä" on kaikkialla. Se että on vähemmän menestyvä, viisas, älykäs, yms. ei todellakaan tee ihmisestä mukavampaa.

nimimerkillä vuosi helvetissä (amk:ssa)

Vierailija
9/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nykyään naisvaltainen ammatti,vaikeaa edes löytää mieslääkäriä.

Vierailija
10/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on maanviljelijä. Pieni palkka ja kamalasti duunia. Ei hyvä.

Vierailija
11/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilla mitään väliä ole. Iso peenis on tärkein.

Vierailija
12/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.sh

"Kusipäitä" on kaikkialla. Se että on vähemmän menestyvä, viisas, älykäs, yms. ei todellakaan tee ihmisestä mukavampaa.

nimimerkillä vuosi helvetissä (amk:ssa)

Joo, no noitakin on nähty. Nykyinen mies on ekonomi ja tunneälykäs mies, on henkisestikin ihana suhde.

T.sh

Vierailija
13/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ekonomin

Vierailija
14/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis potentiaalinen lääkäripoikaystävä tarjolla. Mutta pelkään vähän tätä next-to-god asennetta, sitä hieman havaittavissa. Itse olen jalat maassa-ihminen, pelkään että olemme liian erilaiset...

Vierailija
15/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistäen ja mutulla, menestyvä mies pitää pokata ennen sitä suurta menestystä. Ja luonteesta (kuten joustamattomuudesta tai tylsyydestä) on turha marista. Sitten kun ollaan päästy oikeaan menestykseen kiinni, ei tavistytöillä ole enää mitään saumaa. Mutta sitä ennen, yliopiston ensimmäisinä vuosina, on hyvätkin mahdollisuudet koska yllättävän moni entinen hikari saattaa olla jopa aivan kokematonkin vielä (ja monet biletytöt eivät vielä siinä vaiheessa ymmärrä parastaan, vaan roikkuvat yhä pahoissa pojissaan).

Vierailija
16/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis potentiaalinen lääkäripoikaystävä tarjolla. Mutta pelkään vähän tätä next-to-god asennetta, sitä hieman havaittavissa. Itse olen jalat maassa-ihminen, pelkään että olemme liian erilaiset...

Missä sen huomaa?

Vierailija
17/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, lääkäreillä on kamalasti töitä ja stressaava elämä. Mieti, jaksatko sellaisen puolisona. Todellisuus todennäköisesti, että hoidat itse perhettä ja vietät paljon aikaa yksin. Tunnen paljon lääkäreitä. Monet ehkä vielä 30-vuotiaina hyvännäköisiä, mutta he usein rupsahtavat täytettyään 35. Sitä se stressaava työ teettää. Tiedän eräänkin lääkärimiehen, joka lihoi aivan järkyttävästi ja siinä meni koko terveys. Päälle päinkin näyttää siltä, että ei ole varmaan kovin monta suonea auki sydämessä.

Vierailija
18/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatilla mitään väliä ole. Iso peenis on tärkein.

Ehkä sinulle, mutta useimmat eivät ole noin pinnallisia. Itselleni on tärkeää iso sielu.

Vierailija
19/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.sh

Kannattaisi tyytyä omantasoiseen kumppaniin niin ei tarvitse pettyä. Vähän sama kun mestiksen pelaaja menisi änäriin ja pettyisi kun ei saa ikinä tehtyä maaleja. Tai pääse edes kentälle.

Vierailija
20/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai uskon että lääkäreitä on moneksi! Mutta jospa tuleva sulhoni olisi lääkäri, olisin ikionnellinen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi