Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uutinen Pokémon pelistä, ihmetyttää

Vierailija
05.08.2016 |

Siis uutinen, jossa 41-vuotias mies kertoo "keränneensä kaikki". Käveli pitkin Helsinkiä kännykkä kourassaan tuntitolkulla muutaman viikon.
Voi mies parka, olisi painunut vaikka metsään keräämään marjoja, niin tuossa tuntimäärästä olisi saanut ilmaista vitamiinipimmis koko talveksi. Metsä on täynnä kerättävää. Jos ei metsä kiinnosta olisi kävellyt ja kuntoillut ympäri kaupunkia oikeasti kaupunkia katsellen, eikä jotain pientä ruutua tuijotellen. Olisi saattanut nähdä jotain oikeaa, ties mitä olisi löytänyt!
Kummallista, kun nykyihmiset elää vain kännyruudun kautta ja siitä vielä uutisoidaan ihmeenä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä puhelinta koko ajan tuijoteta kun peliä pelataan. Kun pokemon on lähistöllä, puhelin värähtää ja nappaat sen. Sitten voi taas ihailla maisemia.

Mutta hei, kuinka paljon paremmin säkin olisit voinut käyttää tähän aloitukseen tuhlaamasi ajan?

Vierailija
2/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen käynyt jo useasti marjassa eikä pokemonit kiinnosta.

Terveellinen vaihtoehto kahvin kanssa syödä mustikoita ja vadelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voisit kysyä miksi kaikki lenkkeilijät ja koiranulkoiluttajat ei käy samalla vaivalla marjassa.

Vierailija
4/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää sinä kaikki marjat, ja näpäytä kaveria.

Vierailija
5/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun oli uutinen marjanpoimijasta. Menisi oikeisiin röihin niin siinä olisi rahaa talveksi. Ainoa oikea tapa elää ja käyttää aikaansa. Koska minä sanon niin.

Vierailija
6/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Ulkoiluttavatko ihmiset virtuaalikoiria? Eläin tarvitsee huolenpitoa, jos sellaisen on hankkinut. Osan olin on hyötyeläin (palvelu, metsästys) ja toki seurakunnan.

Ap mainitsi lenkkeilyn, luitko viestin?

Vierailija
7/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän ulkoilutus, siinä ulkoiluharraste. Eikä maksa paljon kertainvestoinnin jälkeen.

Vierailija
8/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiinipimmis...

Vierailija
9/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta vinkuvonku valitusta mitä muut tekee vapaa-aikanaan

-yääääh, miksei mee marjaan, raaaah, menis röihin, kuska minä olen herra ja hidalgo jne jne.

Vierailija
10/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluttaahan jotkut mäyräkoiraa, kun tuossa oli puhetta kännykän ulkoiluttamisesta. Siis joko sellainen elävä mäyris tai kaupasta ostettava, onko niissä kaupan mäyriksissä vielä pahvipakkaus ympärillä?

Vierailija
11/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kun valitetaan ensin että ihmiset ei ulkoile tarpeeksi ja sitten kun ne ulkoilee syystä pokemon niin valitetaan että mikseivät mee vittu marjaan tai kerää vaikka kiviä. 

Vierailija
12/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kaikkia saa vierailematta useammalla mantereella. Marjoja saa torilta ja raha liikkuu.

Vierailija
13/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset ovat keksineet muka nokkelan hokeman, kun puhutaan Pokemon go- pelistä: "Menisivät metsään keräämään marjoja."

Miten nuo kaksi asiaa liittyvät toisiinsa? Kaikki eivät edes halua käydä marjassa?

Muuten. Marjojen kerääminen ei tee ihmisestä parempaa.

Vierailija
14/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä niin ihmetyttää? Sekö, että kaikki eivät elä kuten sinä haluaisit?

Vierailija
15/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itsekin olla parasta aikaa ruudun takana. Hyi olkoon, metsä olisi täynnä marjoja. Surullista, että et kerää marjoja vaan nyhjötät ruudun edessä.

Ps. Pokemoneja voi keräillä myös samalla, kun kerää marjoja ;)

Vierailija
16/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin samaa mieltä ihmisten ruutuajasta. Jossain tutkimuksessa aikanaan (harmi etten muista tarkemmin) kerrottiin, miten ihmiselle tekee hyvää katsoa avaraan kauas. Ei siis vain esim. Lukea kirjaa tai katsoa tv:tä tai seinää. Ulkona avaralla alueella näkee kauas ja saa yleensä liikuntaa ja raitista ilmakin. Mutta mitä tekee nykyihminen? Menee uloskin katsomaan lähelle pientä ruutuaan.

Vierailija
17/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin samaa mieltä ihmisten ruutuajasta. Jossain tutkimuksessa aikanaan (harmi etten muista tarkemmin) kerrottiin, miten ihmiselle tekee hyvää katsoa avaraan kauas. Ei siis vain esim. Lukea kirjaa tai katsoa tv:tä tai seinää. Ulkona avaralla alueella näkee kauas ja saa yleensä liikuntaa ja raitista ilmakin. Mutta mitä tekee nykyihminen? Menee uloskin katsomaan lähelle pientä ruutuaan.

Kuinka monta kertaa teille taliaivoille pitää vääntää rautalangasta?

Pelissä voi esimerkiksi kävellä vaikka 20 min ilman, että sitä ruutua katsoo. Itse kävelen m sitten jos värisee, niin katson ruutua sen minuutin tai yleensä alle.

Sitten taas kävelen JA KATSELEN monta minuuttia.

Vierailija
18/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä saatanan mustikoita pitää AINA jauhaa tän pelin yhteydessä?

Pelejä on pelattu todella paljon 80-luvulta asti. Miehet, naiset, lapset ja aikuiset pelaa jatkuvasti. Mutta yhtäkkiä tätä peliä ei saa pelata vaan pitää poimia jotain hiton mustikoita yhtäkkiä?!

Suurin osa pelaavista tuijottaa sitä tietokoneen tai TV:n ruutua tuntitolkulla. Nyt kun nääki laiskaperseet menee ulos pelaamaan ja kattelemaan paikkoja, niin sitä ruutua katsotaan liikaa? Vaikka sitä katsotaan neljä kertaa vähemmän kuin videopeleissä.

Vierailija
19/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen uutisen olisi ap lukenut, hän olisi huomannut miehen kertovan kuinka oli löytänyt uusia mielenkiintpisia ja kauniita paikkoja kotikaupungistaan.

Mä en kerää pokemoneja, mutten myöskään marjoja. Lapseni keräävät ensimmäisiä ja heidät saa ulos tuon pelin voimalla mikä on vaan positiivista. Ja löytyypä kaikkia mielenkiintoisia paikkoja lävellessä tuolla pitkin kyliä.

Se miten kukin käyttää aikaansa ei kuulu pätkääkään muille.

Vierailija
20/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä kumoaako pokemon go:n pelaaminen marjanpoiminnasta saadut yli-ihminen pisteet? Olen nimittäin poiminut tänään metsässä marjoja, mutta pelasin kuitenkin marjareissun jälkeen hieman pokemon go:takin. Niin ja kävin koiran kanssa lenkilläkin. Olenko nyt hyvä vai huono ihminen?