Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rahat palautuvat luottokortillesi" - siis tilille vai minne...?

Vierailija
05.08.2016 |

Ja ihan tosissani kysyn kun en tiedä - Ticket to Heaven palauttaa mun rahoja, kun palautin tuotteita, jotka maksoin luottokortilla. Mutta siis palaako ne rahat mun käyttötilille...? Tuo sanamuoto siis hämää, kun eihän sillä luottokortilla mitään rahaa ole ollutkaan

terveisin tynnyrissä kasvanut epätietoinen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotilille veikkaan

Sinne mihin maksat luottokortin käytöstä tulleet laskut.

Vierailija
2/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty ne poistaa luottokorttilaskusta kys. veloituksen eli tekee hyvityslaskun luottoyhtiölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos maksoit luotolla 200€ niin luottokortin saldo on nyt -200€. Ne palauttaa ne luottokortille eli saldo korjaantuu +200€:lla ja lopputulos ja -vaikutus 0€

Vierailija
4/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortti on tili. Se voi olla myös plussalla, kuten tässä tapauksessa tulee olemaan jos lasku on jo maksettu aikaisemmin. Samoin jos haluat ostaa vaikka jotain joka maksaa sanotaanko 3 tuhatta ja sulla on luottoraja 1 tuhatta, niin senkun maksan sinne laskulle 2 tuhatta ylimääräistä ja hups voitkin ostaa sen 3 tonnin jutun.

Vierailija
5/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sieltä siis tuli se luottokorttilasku, jonka maksoin normaalisti... Palautuuko rahat kuitenkin sinne mun käyttötilille..?

Hitto, mitä mä en nyt hoksaa tässä?!!!

-ap-

Vierailija
6/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sieltä siis tuli se luottokorttilasku, jonka maksoin normaalisti... Palautuuko rahat kuitenkin sinne mun käyttötilille..?

Hitto, mitä mä en nyt hoksaa tässä?!!!

-ap-

Jos sulla on vaikka 5000€ luottoraja ja ostit ticketiltä 300€ & maksoit koko laskun pois ->he palauttavat rahat ja sun luottokortin saldo on 5300€ plussalla. Eli voit höylätä luottokorttia 300€ edestä ennenkuin oikeasti käytät luottoa.

Vierailija
7/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne rahat menee siihen korttiin, seuraavan kerran kun maksat sillä niin maksupäätteess on vaihtoehtoina debit, credit, card ja valitset card niin voit käyttää ne rahat kortilta.

Vierailija
8/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa verkkopankista muutaman päivän kuluttua luottokorttisi saldo  niin olet viisaampi.Palautetut rahat siis hyvittävät luottokorttiasi jos kerran olet ne luottokortilla maksanut  eli saldo voi olla plussalla.

Vierailija
9/9 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutonen on oikeassa. Tiesitkö, että voit myös väliaikaisesti korottaa luottorajaasi esim. ulkomaanmatkan ajaksi juuri sillä tavalla että maksat luottokorttilaskua "liikaa" etukäteen. Nämä varat ovat sitten ensin käytössä ennen kuin menee oikeasti velaksi (eikä ne häviä sieltä minnekään, jos ei heti käytä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän