Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex otti yhteyttä. Kerronko sen nykyiselle?

Vierailija
05.08.2016 |

Ex:äni, jonka kanssa pysyi jonkinlaiset välit eron jälkeen, otti 1,5 vuotta eron jälkeen yhteyttä. Kertoi kaipaavansa minua ja meidän keskustelujamme. Haluaisi aloittaa puhtaalta pöydältä yms. Tekee tämän jo toistamiseen. 7-8 kuukautta sitten, häneltä tuli saman tyyppistä viestiä ja käskin lopettamaan. Olikin hiljaa pitkän aikaa, mutta kohtasimme eräässä kesätapahtumassa pikaisesti ja taas viestittely alkoi... Itse olen pysytellyt eron jälkeen yksin ja tehnyt ajatustyötä itseni kanssa ja nauttinyt yksinolosta. Ex taas otti uuden kumppanin vajaa pari kuukautta eromme jälkeen.

Sinänsä minulle ihan sama. Toisaalta, tekisi mieli rysäyttää ex maan pinnalle kunnolla. Loukkasi minua todella pahoin suhteessamme. Annoin anteeksi, mutta suhteen lopun alkua oli se. Ex:n nykyinen on kokenut todella kovia entisen pettävän kumppanin taholta. Näköjään on löysi samanlaisen (siis ex:ni) joka nyt yrittää palata luokseni.

Olen aina ollut kiltti ja käyttäytynyt liiankin sivistyneesti. Sen takia olen joutunut kärsimään pahoja loukkauksia, "kun en mä koskaan suutu mistään." Nyt tekisi mieli ottaa kuvakaappaukset ex:n viesteistä minulle ja lähettää ne hänen uudelle kumppanille. Meneekö överiksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa täytyy olla jotain todella erityistä! Tosielämän kauniit ja rohkeat. :)

Vierailija
2/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähettäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene överiksi. Kuvat nyksälle vaan. Teet oikeasti palveluksen hänelle, ettei vaan lisäänny tuollaisen kanssa.

Vierailija
4/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ne kuvat! Itse ainakin haluaisin tietää, tai siis sainkin tietää exän pettämisestä kun toinen nainen (yhteinen kollega) otti yhteyttä . Olen kiitollinen että homma selvisi vaikkakin kaikessa karmeudessaan veti minut henkisesti aivan matalaksi. Teet palveluksen 👍🏻

Vierailija
5/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat paljastua palstailijaksi.

Vierailija
6/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä tosi tossu, jos et osaa tuollaistakaan asiaa päättää itse. Normaalisti ihmiset tekevät, jos tekevät, eivätkä kysele netissä, että pitäiskö vai ei.

Vierailija
7/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä loukkais ex:n uutta tuolla tavalla. Korkeintaan keskustelisin face to face kuinka sikamaisesti mies käyttäytyy jos ennenkin petetty niin tulee isona shokkina:( ja todellaki kertoisin nykyiselle jos ex puhuu yhteenpaluusta, oikeus tietää..

Vierailija
8/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerrot!

Vierailija
9/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisten hoitaa asiansa, vaikka pettymään voi tullakin. Älä siis sekaannu. Ja unohda exäsi, älä vastaa viesteihin.

Vierailija
10/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta sinä alat hämmentämään tuota exäsi laastari suhdetta.

Vierailija
11/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavan sopan tuosta saisi aikaan. Ettei vain exn nyksä alkaisi syyttämään ap:tä

Vierailija
12/12 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan puutu heidän suhteeseen noin. Korkeintaan sanot sille exällesi nätisti että mitä on juuri tekemässä nyksälleen että ei voi toimia noin selän takana. Pyydä ryhdistäytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi