Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin paikka missä sinua on tultu iskemään?

Vierailija
05.08.2016 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatiskillä. Siis ihan oikealla lihatiskillä Hakaniemen hallissa. 

Vierailija
22/65 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurasin nuorena naisena naapuria ja olin heidän torikojullaan viikon myymässä kahvia. Eräs mies kävi oikein kotoaan hakemassa hatun ja kosi minua. En kylläkään suostunut mutta herrasmiehenä hyväksyi asian ja antoi minulle hienon DH Lawrencen kirjan joka on vieläkin hyllyssäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä. Tultiin samasta koneesta ulos ja tää jamppa halusi saattaa (?) mut matkatavarahalliin. Olin valvonut koko yön enkä todellakaan hehkeimmilläni saati mitenkään hyvin pukeutunut, joten hämmästyin huomiota aikalailla.

Vierailija
24/65 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöjunan lemmikkivaunussa, sairaalan labran odotustilassa, keskellä katua, chilifestivaalien (tms?) anniskelu-alueelle pyrkiessäni portsarin toimesta.

Vierailija
25/65 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin naisen juttelemalla ajan kuluksi kivan näköiselle naiselle, joka ohjasi liikennettä asfalttityömaalla. Oli tosi kuuma päivä ja hänen oli vaikea päästä tauoille. Kuljin työmaan ohi useamman kerran päivän aikanaa ja kolmannella kerralla kysyin, voisinko tuoda jätskiä tai jonkin juoman. Seuraavalla kerralla toin lupaamani ja sanoin, että jätskin kääreessä on mun numero - soita kun pääset töistä, niin vien sinut syömään. Sän soitti illalla ja sovimme treffit.

Siitä alkoi seurustelu ja yhdessä asuminen, joka kesti yli kaksi vuotta. Erosimme vasta kun opiskelut pakottivat asumaan eri kaupungeissa ja yhteisen tulevaisuuden suunnittelu hankalalta.

Vierailija
26/65 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ulkomaalaisten ahdisteluja tässäkin ketjussa

Vierailija
27/65 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin kassalla

Vierailija
28/65 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa burgerkingissä, kun oli 15! Vuonna 2008.

Olin matkalla kaverin ja hänen vanhempiensa kanssa ja seisottiin kaverini kanssa eri jonoissa. Vanhemmat olivat jossain muualla sinä hetkenä.

Kaksi tummaihoista miestä tuli juttelemaan minulle ja ihmettelin kovasti, että miksi niin kovin kiinnostaa, kunnes he sitten pamauttivat, että "come party with us, we have booze and condoms, everything.."

Oikeasti siis olin niin tyhmä, että ajattelin sen jutustelun olevan vain brittiläistä kohteliaisuutta :D

Sanoin sitten heille, että "sorry but im 15 and im here with my parents so i think thats illegal.." Sitten hipsin äkkiä kaverini luo ja ne mustat miehetkin hävis aika nopeasti näköpiiristä :D

Eli vastasit, että "sori mutta olen 15 ja vanhempieni kanssa täällä, joten luulen sen olevan laitonta" XDDDDD Ei ihme, että häipyivät, kun tajusivat ettet osaa edes puhua.

Vierailija
29/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaana joku kojumyyjä Gran Canarialla, ja vanhempani olivat mukana ihan vieressä.

No tuo nyt ei ole mitenkään erikoisen outo paikka..

Vierailija
30/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui Englannissa 2007: näin naisen osastoa "big naturals", mutta oudoksi tilanteen tekee sen ettei se nainen edes yrittänyt iskeä minua!

M47

Vierailija
31/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin kassalla. Olin pienen vauvan kanssa latomassa ostoksia muovikassiin, kun joku muija (hongankolistaja veljineen) tulee siihen taakse, ja on tosi epäystävällinen, voisiks sä vähän väistää, ( käveli melkein päin, vaikka oli tilaa ihan hyvin). Pyysin anteeksi ja koitin väistää vielä sivummalle.

Toinen on Shell huoltoasema, olin pari päivää sitten synnyttänyt, menin kavereideni kanssa kahville siihen sairaalan lähelle. Joku tyyppi istuu viereiseen pöytään ja tuijottaa herkeämättä. Ei kyllä napannut, tuore sektiohaava vielä.

Pääsiäisenä Mäkkärissä, joku kundi tuli istumaan viereiseen pöytään ja naputti sormilla ja tuijotti herkeämättä. Vilkaisin sitä ensin ja sitten toisen kerran. Itse asiassa tuttu tyyppi, yhtäkkiä vain läks pois, ja heitti ruokansa roskiin.

Pari vanhempaa naista on tullut jotain läppää heittämään, kenen äitejä??, toinen oli Stockan alusvaateosastolla, hiippaili viereen ja rupesi jotain miniästään, kun ei uskalla ostaa yöpaitaa, että voisinko mä pitää sellaista. Toinen vanhempi nainen hiippaili joskus nurkan takaa viereen ja rupesi jotain läppää ilmoista, en sen tarkemmin muista, ajoitus oli outo.

Sitten on niitä, jotka ovat kävelleet ihan suoraan päin kadulla, marketissa siinä toivossa, että tulisi jotain keskustelua- typerykset. Vituttaa kaiken maailman idiootti, stalkkeri-pösilöt.

Joku sanoi, että olen puusilmä, mutta jaa, olen vuosikausia pitänyt kirjaa (päässäni) kaikista omituisista, epäilyttävistä tyypeistä, jotka vain randomilla kävelee vastaan. Kerran voi, mutta toinen kerta ei ole sattumaa. Sano. Ehkä olen hullu, mutta ihmiset, sanat ja tilanteet syöpyy mun mieleen, en voi sille mitään.

Vierailija
32/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työkeikalla hautajaisissa. Vainajan poika alkoi iskemään minua. Oli todella kiusallista

Vierailija
33/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketin kassalla. Olin pienen vauvan kanssa latomassa ostoksia muovikassiin, kun joku muija (hongankolistaja veljineen) tulee siihen taakse, ja on tosi epäystävällinen, voisiks sä vähän väistää, ( käveli melkein päin, vaikka oli tilaa ihan hyvin). Pyysin anteeksi ja koitin väistää vielä sivummalle.

Toinen on Shell huoltoasema, olin pari päivää sitten synnyttänyt, menin kavereideni kanssa kahville siihen sairaalan lähelle. Joku tyyppi istuu viereiseen pöytään ja tuijottaa herkeämättä. Ei kyllä napannut, tuore sektiohaava vielä.

Pääsiäisenä Mäkkärissä, joku kundi tuli istumaan viereiseen pöytään ja naputti sormilla ja tuijotti herkeämättä. Vilkaisin sitä ensin ja sitten toisen kerran. Itse asiassa tuttu tyyppi, yhtäkkiä vain läks pois, ja heitti ruokansa roskiin.

Pari vanhempaa naista on tullut jotain läppää heittämään, kenen äitejä??, toinen oli Stockan alusvaateosastolla, hiippaili viereen ja rupesi jotain miniästään, kun ei uskalla ostaa yöpaitaa, että voisinko mä pitää sellaista. Toinen vanhempi nainen hiippaili joskus nurkan takaa viereen ja rupesi jotain läppää ilmoista, en sen tarkemmin muista, ajoitus oli outo.

Sitten on niitä, jotka ovat kävelleet ihan suoraan päin kadulla, marketissa siinä toivossa, että tulisi jotain keskustelua- typerykset. Vituttaa kaiken maailman idiootti, stalkkeri-pösilöt.

Joku sanoi, että olen puusilmä, mutta jaa, olen vuosikausia pitänyt kirjaa (päässäni) kaikista omituisista, epäilyttävistä tyypeistä, jotka vain randomilla kävelee vastaan. Kerran voi, mutta toinen kerta ei ole sattumaa. Sano. Ehkä olen hullu, mutta ihmiset, sanat ja tilanteet syöpyy mun mieleen, en voi sille mitään.

Mitä?!? 😂😂

Vierailija
34/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljon ulkomaalaisten ahdisteluja tässäkin ketjussa

Niin mietippä, ulkomaalaiset iskee ulkomailla.

Vierailija
35/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepassa, suomalainen mies

Lähijunassa, ulkomaalainen mies

Uimarannalla, suomalainen mies

Ratikkapysäkillä, suomalainen mies

Ei nyt kovin eriskummallisia paikkoja

Vierailija
36/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummallista noissa paikoissa on (hautaustoimistoa lukuunottamatta, jos ei tiennyt, ettei ole lähiomainen)? Missä tavataan kiva ihminen, niin mahdollisuudesta kiinni vain!

Vierailija
37/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoja paikkoja, koska olen mies. Lähinnä baarissa.

M33

Vierailija
38/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään. Minua ei olla koskaan isketty.

t. ruma nainen

Tiedät paikkasi koira.

Vierailija
39/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kummallista noissa paikoissa on (hautaustoimistoa lukuunottamatta, jos ei tiennyt, ettei ole lähiomainen)? Missä tavataan kiva ihminen, niin mahdollisuudesta kiinni vain!

Tätä alapeukuttava: mitkä on mielestäsi sallittuja paikkoja ottaa kontaktia? Mitkä ei, ja miksi?

Vierailija
40/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi