Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin paikka missä sinua on tultu iskemään?

Vierailija
05.08.2016 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bno

Vierailija
42/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan ketjua täälläkin on ollut aiheena "mistä löytäisin parisuhteen muualta kuin baarista", ja vastauksissa vilisee työpaikat ja kaupat ja vaikka mitkä. Nyt ne yhtäkkiä onkin niitä tosi outoja paikkoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt päällimmäisenä tulee mieleen.. Auton katsastanut mies pyysi treffeille tarkastuksen jälkeen, oli suomalainen. Äskettäin tapahtunut, kun ulkomaalainen mies lyönttääntyi seuraani kun hikisenä raahasin painavaa kauppakassia kotiin. Käveli ihan kotitalolle asti kanssani, noin 10 min, jolloin vihdoin pääsin siitä eroon.

Vierailija
44/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen sairaala nuorena kun olin siellä masennuksen lääkkeen aloittamisen ajan tarkkailussa, yksi ulkomaalainen potilas mies tuli kyselemään numeroa, ihan hyvän näköinen oli eikä edes vaikuttanut hullulta mutta numeroa en silti antanut.

Vierailija
45/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-marketin kassalla. Olin pienen vauvan kanssa latomassa ostoksia muovikassiin, kun joku muija (hongankolistaja veljineen) tulee siihen taakse, ja on tosi epäystävällinen, voisiks sä vähän väistää, ( käveli melkein päin, vaikka oli tilaa ihan hyvin). Pyysin anteeksi ja koitin väistää vielä sivummalle.

Toinen on Shell huoltoasema, olin pari päivää sitten synnyttänyt, menin kavereideni kanssa kahville siihen sairaalan lähelle. Joku tyyppi istuu viereiseen pöytään ja tuijottaa herkeämättä. Ei kyllä napannut, tuore sektiohaava vielä.

Pääsiäisenä Mäkkärissä, joku kundi tuli istumaan viereiseen pöytään ja naputti sormilla ja tuijotti herkeämättä. Vilkaisin sitä ensin ja sitten toisen kerran. Itse asiassa tuttu tyyppi, yhtäkkiä vain läks pois, ja heitti ruokansa roskiin.

Pari vanhempaa naista on tullut jotain läppää heittämään, kenen äitejä??, toinen oli Stockan alusvaateosastolla, hiippaili viereen ja rupesi jotain miniästään, kun ei uskalla ostaa yöpaitaa, että voisinko mä pitää sellaista. Toinen vanhempi nainen hiippaili joskus nurkan takaa viereen ja rupesi jotain läppää ilmoista, en sen tarkemmin muista, ajoitus oli outo.

Sitten on niitä, jotka ovat kävelleet ihan suoraan päin kadulla, marketissa siinä toivossa, että tulisi jotain keskustelua- typerykset. Vituttaa kaiken maailman idiootti, stalkkeri-pösilöt.

Joku sanoi, että olen puusilmä, mutta jaa, olen vuosikausia pitänyt kirjaa (päässäni) kaikista omituisista, epäilyttävistä tyypeistä, jotka vain randomilla kävelee vastaan. Kerran voi, mutta toinen kerta ei ole sattumaa. Sano. Ehkä olen hullu, mutta ihmiset, sanat ja tilanteet syöpyy mun mieleen, en voi sille mitään.

Mitä?!? 😂😂

Lääkitystä täytyy häneltä vissiin vähän korjailla. Ei ole annostus ihan kohdillaan.

Vierailija
46/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti oudoin oli kun sain tekstiviestin että lähtisinkö kahville. Kyseinen tyyppi oli siis nähnyt minut aikuislukion yo-kokeessa, ilmeisesti katsonut paikkanumeroni jonka perusteella löytänyt nimeni listalta, ja sitä kautta saanut puhelinnumeroni numerotiedustelusta. Olin varattu joten en tarttunut tarjoukseen :D

Sen jälkeen outona olen pitänyt kun pari kertaa olen ollut pienen vauvan kanssa liikenteessä ja on näitä laitamyötäisessä olleita herrasmiehiä. Ensimmäinen tarjoutui isäehdokkaaksi ja toisella kertaa eräs kysyi että lähtisinkö hänen matkaansa, en tiedä tajusiko että mieheni oli muutaman metrin päässä.

Ei mua nyt edes kuukausittain isketä mutta aina silloin tällöin sellaistakin tapahtuu. Ihan piristävää jos ei ylitetä hyvän maun rajoja.

Vierailija
47/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä päivää vastaantulija polvistui ja kosi. Neljän pojan porukka, joten eiköhän oikeasti ollut kyse jostain vedonlyönnistä. Olin silloin sinkku ja aika ujo, joten joskus leikittelin ajatuksella, että mitä jos olisinkin vastannut myöntävästi. Ihan ok näköinen poika oli. 

Vierailija
48/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa, mies kysyi, olenko varattu, sanoin joo (en ollut), hän sanoi että harmi olisin pyytänyt kahville.

Kadulla, englantia puhuva mies syöksyi ravintolasta perääni, kun kävelin matkalaukkuani perässäni raahaten bussille. Aikoi lähteä mukaani, onneksi uskoi lopulta, että kun ei niin ei. Oli selvinpäin, kertoi ruoan jääneen kesken, kun ikkunasta huomasi minut.

Baarissa, minua reilu 30 vuotta nuorempi todella söpö nuorimies tuli viereen ja sanoi että terve. Tervehdin ja kiivaasti mietin, että hitto, Pitäisikö minun tuntea hänet. No selvisi, että hän opiskeli koulussa, jonka ravintolassa kävin usein lounastamassa. Sanoi, että odottavat poikien kanssa tuleeko se kaunotar tänään. Esitteli sitten kielilävistystään, kysyi, että haluatko kokeilla? No, kokeilin. Mutta vain pusun verran. Oli onneksi jo 18 täyttänyt hän. Häntä ei kuulama ikäero olisi haitannut. 😂😂

Onhan näitä ja terkut tutuille. 😏

Vierailija
49/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkitupa ehdottimasti. Olin ihan sika väsynyt töiden jäljiltä ja hikiverkkareissa.

Onneksi en enää ikinä nähnyt tätä kyseistä naapuria.

Vierailija
50/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketin kassalla. Olin pienen vauvan kanssa latomassa ostoksia muovikassiin, kun joku muija (hongankolistaja veljineen) tulee siihen taakse, ja on tosi epäystävällinen, voisiks sä vähän väistää, ( käveli melkein päin, vaikka oli tilaa ihan hyvin). Pyysin anteeksi ja koitin väistää vielä sivummalle.

Toinen on Shell huoltoasema, olin pari päivää sitten synnyttänyt, menin kavereideni kanssa kahville siihen sairaalan lähelle. Joku tyyppi istuu viereiseen pöytään ja tuijottaa herkeämättä. Ei kyllä napannut, tuore sektiohaava vielä.

Pääsiäisenä Mäkkärissä, joku kundi tuli istumaan viereiseen pöytään ja naputti sormilla ja tuijotti herkeämättä. Vilkaisin sitä ensin ja sitten toisen kerran. Itse asiassa tuttu tyyppi, yhtäkkiä vain läks pois, ja heitti ruokansa roskiin.

Pari vanhempaa naista on tullut jotain läppää heittämään, kenen äitejä??, toinen oli Stockan alusvaateosastolla, hiippaili viereen ja rupesi jotain miniästään, kun ei uskalla ostaa yöpaitaa, että voisinko mä pitää sellaista. Toinen vanhempi nainen hiippaili joskus nurkan takaa viereen ja rupesi jotain läppää ilmoista, en sen tarkemmin muista, ajoitus oli outo.

Sitten on niitä, jotka ovat kävelleet ihan suoraan päin kadulla, marketissa siinä toivossa, että tulisi jotain keskustelua- typerykset. Vituttaa kaiken maailman idiootti, stalkkeri-pösilöt.

Joku sanoi, että olen puusilmä, mutta jaa, olen vuosikausia pitänyt kirjaa (päässäni) kaikista omituisista, epäilyttävistä tyypeistä, jotka vain randomilla kävelee vastaan. Kerran voi, mutta toinen kerta ei ole sattumaa. Sano. Ehkä olen hullu, mutta ihmiset, sanat ja tilanteet syöpyy mun mieleen, en voi sille mitään.

Voi vitun vajaa XDDD Ketjun aihe on OUDOIN ISKEMISKOKEMUS/-PAIKKA, ja yksi tulee selittämään jotain ihan vitun pimeää paskaa aivan aiheen vierestä XDDDD

Vastaus: suklis näyttää sen verran nuorelta, että harvemmin kukaan tulee suoraan kyselemään ja kertoilemaan mitään. Joskus joku kyttäilevä poikaporukka tarjosi kaljan ja taisi pyytää suklista mukaansa, mutta en mennyt. Joskus baari-illan jälkeen suklis jutteli jonkun randomin miehen kanssa kaaaaukana baarista, suklis siis odotteli bussia eräässä paikassa joka ei ollut lähelläkään kyseistä kapakkaa. Mies kovin tykästyi suklikseen (kukapa ei XD), mutta käyttäytyi erästä henkilöä kohtaan niin juntisti (alkoholin takia), että suklis ei aivan innostunut. Juntti sai sitten poliisikyydin pois paikalta. XD Kyllä suklis välillä miettii, että olisiko pitänyt, mutta...

Useiden iskuyritysten sijaan suklis näkee kyllä paljon katseita, mitä av-kansa ei tahdo todeksi uskoa, vaikka suklis (se olen edelleen minä) sanoo asiasta monessa eri vastauksessaan.

Mutta suklis ei ota tätä itseensä, koska tietää tosiaan mitä näiden vuosien aikana miehet ja pojat ovat sanoneet sukliksen ulkonäöstä, kuinka paljon sukliksella on kokemuksia jne. joten suklis nauttii kaukaisesta ihailusta jatkossakin XD

Sukliksella on yli 10 säätöä + ihastuneet, ja suklista kehuneet jne. Tämä siksi, että sukliksen juttuja pidetään mielikuvituksen tuotoksena täällä XD

Vierailija
51/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketteluhississä. Olin rinteessä neljän muksun kanssa. Järjestäydyttiin siinä ankkurihissiin ja kun olin saanut lapset ylös, meninin itse hissiin. Pariksi liukui ehkä ikäiseni mies joka alkoi iskeä juttua vähän ujosti ja kysyi, joko kaakaotauko olisi paikallaan. Sanoin, että pidetään kyllä taukoa, kun mies ja isoin lapsi tulevat mustasta rinteestä. Pisteet kyllä siitä, että tuli juttelemaan, mukavalta mieheltä vaikutti.

Vierailija
52/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, kaikki tarinat naisten suusta. Vahvistaa vain sen faktan ettei naiset tee iskuyrityksiä.

Vierailija
53/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhyy. Minäkin haluan, että minua tullaan iskemään näiden tarinoiden tavoin. Varmasti lähtisin kahville, jos mies yhtään miellyttäisi silmää.  Oletteko iskettävät poikkeuksellisen kauniita?

T. perusnätti normaalipainoinen N26

Vierailija
54/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, kaikki tarinat naisten suusta. Vahvistaa vain sen faktan ettei naiset tee iskuyrityksiä.

Yllätys, tämä on naisvoittoinen palsta. Helvetinmoinen yllätys.

Ja sen takia ON todella helvetinmoinen yllätys, että ne trollailija"miehet" saavat poikkeuksetta helvetin monet palstanaikkoset uskomaan täysillä surkeita viritelmiään, joita provoiksikin kutsutaan. Mutta palsta"miesten" eli naisten "provot" ovat kaikessa heikkoudessaan niin säälittävää luettavaa, etteivät ne edes ärsytä ketään normaalia ihmstä XD

Ja miksi minä alkaisin ketään äijiä iskemään, ei sovi luonteelleni. Mies iskeköön minut, niin se toimii ja on aina toiminut.

Vierailija
55/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin tapahtu kesällä 1999, kun olin 18 vee ja menossa ajokokeeseen. Katsastuskonttoriin astuin ja siellä oli kolmekymppinen mies. Heitin, että ootko sää sen mun... tyyppi? kun en muistanut titteliä. Mies vastasi, että on asiakkaana, ja jatkoi juttelua siihen asti, että joku tuli opastamaan minut oikealle autolle. Aloin tekemään säätöjä istuimelle ja peileille, kun se mies tuli koputtamaan ikkunaan. En olisi enää seuraa kaivannut. Jatkoi juttelua ja jopa esitteli, että "tuo tuolla on mun auto" (en ymmärrä miksi miehet tekee niin). No, sitten tuli se oikea tyyppi ja suljin ikkunan että hei hei.

Ajokokeen jälkeen matkustin poikaystävän luo viikoksi. Elettiin lankapuhelimen aikaa. Reissun jälkeen tuli kotiin puhelu, jossa kysyttiin mua. Siellä oli se katsastuskonttorin puhelias mies! Kertoi, että olin niin jäänyt mieleen, kun olin nauranut ja jutellut hänen kanssaan. Oli sitten pyytämässä luokseen "iltapalalle". Kieltäydyin ja kerroin käyneeni juuri poikaystävän luona. Miehellä oli hyvät argumentit; no minähän asun paljon lähempänä kuin se poikaystäväsi ja minulla on autokin. Sitten aloin kyselemään, että niin mistäköhän sinä minun nimen ja numeron olet saanut. Voi että oli mies tyytyväinen nokkeluuteensa kertoessaan, että oli katsastuskonttorista kysynyt minkä autokoulun inssi oli tuolloin ollut, sitten soittanut autokouluun ja kysynyt kuka mahtoi tehdä ajokokeen päivänä x aikaan x. Kun oli kertonut ihastumisestaan, niin olivat antaneet minun nimen. Usko-vitun-matonta!! Mies oli sitten soittanut kaikki puhelinluettelosta löytyneet saman-sukunimiset, kunnes osui oikeaan. Kun kieltäytymiseni viimein tuli hälle selväksi, oli repliikki syvästi loukkaantunut "Hyvästi!".

Vierailija
56/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa korttikaupassa musta miesmyyjä yritti vongata treffeille. No thanks.

Vierailija
57/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Minä ainakin isken, enkä yritä. T: Nainen.

Vierailija
58/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa burgerkingissä, kun oli 15! Vuonna 2008.

Olin matkalla kaverin ja hänen vanhempiensa kanssa ja seisottiin kaverini kanssa eri jonoissa. Vanhemmat olivat jossain muualla sinä hetkenä.

Kaksi tummaihoista miestä tuli juttelemaan minulle ja ihmettelin kovasti, että miksi niin kovin kiinnostaa, kunnes he sitten pamauttivat, että "come party with us, we have booze and condoms, everything.."

Oikeasti siis olin niin tyhmä, että ajattelin sen jutustelun olevan vain brittiläistä kohteliaisuutta :D

Sanoin sitten heille, että "sorry but im 15 and im here with my parents so i think thats illegal.." Sitten hipsin äkkiä kaverini luo ja ne mustat miehetkin hävis aika nopeasti näköpiiristä :D

Eli vastasit, että "sori mutta olen 15 ja vanhempieni kanssa täällä, joten luulen sen olevan laitonta" XDDDDD Ei ihme, että häipyivät, kun tajusivat ettet osaa edes puhua.

No siinä oli mun vastalause kun olin 15.. :D en mä muista sanatarkalleen mitä sanoin, voi olla, että meni päin mäntyä vielä enemmänkin, mutta ymmärsivät kuitenkin kaiken edellisen vastaamani, kun kysyivät mitä kuuluu, mistä olen kotoisin yms. :D ja varmasti ymmärsivät mitä tarkoitin laittomalla, kun kerroin ikäni. Eivätkä varmaan olettaneet, että puhun kieltä täydellisesti, kun selvästi olin muualta.

Sinäkin varmaan ymmärsit mitä tuolla lauseella tarkoitin, mutta halusit tehdä jollekin tuntemattomalle pahan mielen nauramalla.

Eikä mua tosiaan haitannut, vaikka eivät oisi saaneet sanaakaan selvää puheestani. Ymmärrät varmaan mihin viinalla ja kortsuilla viitataan...

Vierailija
59/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut 3 kertaa ja kaikissa tapauksissa minä olen tehnyt aloitteen, ei mies.

Vierailija
60/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootpa älykäs, kun ajattelet, että yksi palsta kuvastaa kokonaisuutta.

Jos naisten iskusysteemit kiinnostaa, niin alota ketju nimellä "Naisten tekemät aloitteet". Ei tarvi itkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä