Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin paikka missä sinua on tultu iskemään?

Vierailija
05.08.2016 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, ovikelloa rimputti samassa talossa asuva mies kaljat kassissa kilisten. En innostunut, mies pyöri ryyppyporukoissa.

Vierailija
62/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautaustoimistossa :D Siis ihan oikeasti! Tapahtui Englannissa 1999. Olin siellä töissä kesän ja vuokranantajani mies kuoli. Asuin heidän alakerrassaan. Vuokranantajani oli vainajan vaimo ja tulimme hyvin juttuun keskenämme, joten ajoin hänet ko. hautaustoimistoon koska hän ei kyennyt ajamaan autoa siinä tilanteessa. Menimme hautaustoimistoon ja jättäydyin hienotunteisesti taaemmaksi vuokranantajan keskustellessa hieman vanhemman miehen kanssa hautausasioista. Istahdin sitten tuolille sen huoneen sisääntulon luona. Hetken kuluttua nuorempi, ilmeisesti hautaustoimiston tyyypin poika, joka tosin myös oli pukeutunut sellaiseen hautaustoimistopukuun tuli luokseni ja alkoi muina miehinä tiedustella treffien mahdollisuutta illemmalla :D Oli se tilanne korni ja kiusallinen. Vuokranantaja siinä muutaman metrin päässä sopimassa miehensä hautajaisista ja minä yritän vastata lyhyesti toisen hautausurakoitsijan kuiskutteluun, että perhaps not the best of places and times for chatting up :D Mistäänhän se nuorempi mies ei voinut tietää olenko ehkä äitini kanssa asioimassa heillä tai muuten vainajan läheinen, muttei se menoa haitannut.

Ps. en käynyt treffeillä.  :D

Minua tultiin iskemään isäni hautajaisissa. Isäni oli koko ikänsä kiinnostunut valokuvaamisesta, kaitafilmikameroista yms. asioista, ja hautajaisissa oli paikalla myös hänen kavereitaan,  jotka olivat innostuneista samoista asioista. Eräs minulle tuntematon mies tuli juttelemaan, ja sanoi että hänellä on kotonaan isäni 70-luvulla kuvaamia kaitafilmejä, ja hän haluaisi näyttää niitä minulle, mikäli olen kiinnostunut. Alkuun ajattelin tämän miehen olevan vaan ystävällinen, mutta sitten hän totesi sellaisella ällöttävällä äänensävyllä että "ja jos ei filmit kiinnosta, niin voisimme tavata ihan muuten vaan", ja hipaisi vielä reittäni.

Kyseessä oli vielä isäni ikäinen, lähes 60-vuotias mies, ja muutenkin tuollainen täysi tilannetajun puute ihmetytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kommentti täällä pistää miettimään, onko kaikki minunkin viattomat lausahdukseni milloin missäkin tulkittu iskuyrityksiksi. Heitän joskus läppää ihan tuntemattomille ihmisille. Ei se niin vakavaa ole!

Vierailija
64/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa pari kertaa. Suomimiehet.

Vierailija
65/65 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi. Matkasin n. 30 km matkaa ja istuin etupenkissä. Lähellä pysäkkiäni kuljettaja alkoi heittää hetulaa, että jatkahan matkaa x:n asti. Sellaista kepillä jään kokeilua, jota miehet tekee ilman että uskovat oikeasti mitään tapahtuvan. Olin sitten lennokkaalla tuulella ja vastasin, että no enpä tänä iltana lähde, kun ei ole tanssikengät matkassa, mutta huomenna onnistuu.

Seuraavana päivänä hyppäsin samaisen vuoron kyytiin - kyllä oli kuljettajan ilme näkemisen arvoinen. No, kuljettaja alkoi sitten pitämään puhetta yllä, vaikka minulla oli kirja mukana. Kun saavuttiin kaupunkiin x, oli kuljettaja kysymässä, että tulenko hänen asuntonsa kautta - yöpaikkakin kuulemma järjestyisi. Ja tässä vaiheessa ei ollut minkäänlaista esittäytymistä tapahtunut. Ilmeisesti hän koki "lämmitelleensä" tarpeeksi. Noh, ei innostanut lähteä tuntemattoman kotiin melko tuntemattomassa kaupungissa. Olin varannut yöpaikan ja yöelämään oli siis suunta. Eli kyllä se "lämmittely" siinä mielessä meni hukkaan. Eri asia, jos olisi vaikka ehdottanut treffejä seuraavalle päivälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi