Kesälomani aikana minulle varmistui, että olen rakastunut työkaveriini
Olen ollut jo useita kuukausia ihastunut työkaveriini. Odotin, että kesäloman aikana pääsisin tunteistani eroon, mutta enpäs päässytkään. Olen koko loman nähnyt tästä miehestä unta joka ikinen yö ja muutenkin hän on ollut mielessäni.. Nyt töihinpaluu jännittää todenteolla, että mitkäköhän tämän miehen fiilikset ovat minua kohtaan.. Tämän miehen kohtaaminen jännittää niin paljon, että minulla on perhosia vatsassa jo pelkästä ajatuksesta.
Muita samassa tilanteessa olevia? Onko jollain kokemusta siitä, että toisen osapuolen tunteet olisivat kuolleet loman aikana?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
pää pyörällä kirjoitti:
Aivan samanlaisessa tilanteessa, onpa kiva kuulla etten ole ainoa. Ihastuin työkaveriin viime talvena ja kevään ja kesäloman aikana tunteet ovat vain vahvistuneet. Meillä on töissä kohtaaminen edessä vasta tämän kuukauden loppupuolella. Jännitän sitä jo nyt :)
Kiva kuulla, että joku muukin on samassa tilanteessa 😊. Talvella ihastuimme mekin toisiimme.
Ap
Vaikutat 13-vuotiaalta. Vieläpä lapselliselta sellaiselta. Olet kuitenkin töissä. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen hänen tunteistaan aivan varma, siitä tässä ei ole kyse 😊. Olemme myös halailleet toisiamme yms.
Ap
Ette ole puhuneet tunteistanne, mutta halailette työpaikalla. Ei kuulosta aivan terveeltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pää pyörällä kirjoitti:
Aivan samanlaisessa tilanteessa, onpa kiva kuulla etten ole ainoa. Ihastuin työkaveriin viime talvena ja kevään ja kesäloman aikana tunteet ovat vain vahvistuneet. Meillä on töissä kohtaaminen edessä vasta tämän kuukauden loppupuolella. Jännitän sitä jo nyt :)
Kiva kuulla, että joku muukin on samassa tilanteessa 😊. Talvella ihastuimme mekin toisiimme.
Ap
Anteeks mut pakko tarttua tuohon talvella ''ihastuimme mekin toisiimme''. Eli luetko tämän että mies on ''flirttaillut'' sinulle siksi että tunne on täysin molemmin puoleinen. Jos jotain olen oppinut niin mies voi flirttailla ja huomioida ilman mitään halua parisuhteeseen tai mihinkään muuhun.
Tämä on pitkä tarina, mutta mies on itseasiassa tosi ujo, joten mistään flirttailusta hänen tunteensa eivät ole ilmenneet. Minä olen aina ollut kova flirttailemaan, tämän miehen kanssa kyse on ihan muusta. Hän on muutenkin erilainen kun useat miehet, hän ei tuijota rintojani tms. Vaan hän tuijottaa syvälle silmiini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hänen tunteistaan aivan varma, siitä tässä ei ole kyse 😊. Olemme myös halailleet toisiamme yms.
Ap
Ette ole puhuneet tunteistanne, mutta halailette työpaikalla. Ei kuulosta aivan terveeltä...
Eteneekö sulla suhteet niin, että ennen mitään vipinää avaudutaan tunteista? Mulla ei ainakaan ole koskaan käynyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies siis ennen lomaa kertonut, että hänellä on tunteita sinua kohtaan?
Olen huomannut sen tämän miehen käytöksestä ja on hän vihjaillutkin siihen suuntaan.
Ap
Millä tavalla "vihjaillut siihen suuntaan"?
Niin AP. Kertoisitko noista vihjailuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pää pyörällä kirjoitti:
Ap
Anteeks mut pakko tarttua tuohon talvella ''ihastuimme mekin toisiimme''. Eli luetko tämän että mies on ''flirttaillut'' sinulle siksi että tunne on täysin molemmin puoleinen. Jos jotain olen oppinut niin mies voi flirttailla ja huomioida ilman mitään halua parisuhteeseen tai mihinkään muuhun.
Tämä on pitkä tarina, mutta mies on itseasiassa tosi ujo, joten mistään flirttailusta hänen tunteensa eivät ole ilmenneet. Minä olen aina ollut kova flirttailemaan, tämän miehen kanssa kyse on ihan muusta. Hän on muutenkin erilainen kun useat miehet, hän ei tuijota rintojani tms. Vaan hän tuijottaa syvälle silmiini.
Ap
Ja tuo on sinun mielestäsi varma merkki ihastumisesta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies on tosi ujo. Ja en tiedä mitä asian suoraan ääneen sanominen muuttaisi tilannetta. Olemme molemmat siis varattuja, joten mitään paria meistä ei voi tulla. Kohta vuoden olemme siis taistelleet tunteidemme kanssa eikä loppua näköjään ainakaan minun osaltani näy..
Ap
Tiedän, että hänellä on tunteita minua kohtaan, nyt minua vaan jännittää ovatko ne kuolleet loman aikana.. "Vihjeitä" ja melko suoriakin ilmaisuja on lukuisia, ne samat perusmerkit mitkä löytyy esim. Kaikista keskusteluista "onko mies minuun ihastunut tms.".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies on tosi ujo. Ja en tiedä mitä asian suoraan ääneen sanominen muuttaisi tilannetta. Olemme molemmat siis varattuja, joten mitään paria meistä ei voi tulla. Kohta vuoden olemme siis taistelleet tunteidemme kanssa eikä loppua näköjään ainakaan minun osaltani näy..
Ap
Voi elämä, mikä tomppeli...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että hänellä on tunteita minua kohtaan, nyt minua vaan jännittää ovatko ne kuolleet loman aikana.. "Vihjeitä" ja melko suoriakin ilmaisuja on lukuisia, ne samat perusmerkit mitkä löytyy esim. Kaikista keskusteluista "onko mies minuun ihastunut tms.".
Ap
No kerro sitten, miten on vihjaillut?
Vierailija kirjoitti:
Meillä loman aikana vahvistui ja nyt ollaan oltu yhdessä 6 vuotta, 4 vuotias muksu ja sama työpaikka. Käytiin kyll silloin seurustelun alkaessa pelisääntöjä vähä läpi. Eli jos joskus erottaisiin niin kumpikaan ei käyttäytyisi typerästi töissä toistaan kohden eikä myöskään aiheuttaisi ikäviä tilanteita.
Joo, nää pelisäännöt varmasti pätee eron jälkeen, kun pelkkä toisen naaman näkeminen saa aikaan raivokohtauksen.
Musta olisi ihan hirveää, jos oma puolisoni toimisi noin työpaikalla. :( Enkä voisi tehdä ikinä noin hänelle, sydämeni särkyy ajatuksestakin.
Miksi lietsot ihastusta toiseen varattuun haaveilemalla hänestä? :(
Niin siis olitko nyt menossa kesälomalta takaisin töihin vai yläasteelle?
Jos olette molemmat varattuja ja mitään ei voi tulla, miksi ylläpidät tilannetta. Itse olin todella ihastunut entiseen työkaveriini, mutta nyt jälkeenpäin tajusin, että olin tyypille luultavasti vain jonkinlainen egobuusteri. Oli kyllä varattu, mutta merkkejä tilanteen muuttumisesta oli, tai sitten "kehitin" niitä itse. Kun olisin vain halunnut keskustella asioista ja toin kantani esiin, en saanut mitään vastauksen tapaistakaan. Täydellistä kyvyttömyyttä seisoa omien tekojen takana ja olla avoin asiassa edes keskustelun verran.
Kannattaa harkita, onko tilanteessa järkeä roikkua? Itse olen tuhlannut tähän ihmiseen jo yli 1,5 v kun päästin tunteet kasvamaan ja nyt jälkikäteen tajusin, että ne olivat luultavasti yksipuolisia koko ajan.
Rakastuminen ja rakastaminen eriasia. Kyllä mäkin rakastuin ja hänkin. Rakastaa voimme vain erillään. Se on parempi molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi ihan hirveää, jos oma puolisoni toimisi noin työpaikalla. :( Enkä voisi tehdä ikinä noin hänelle, sydämeni särkyy ajatuksestakin.
Miksi lietsot ihastusta toiseen varattuun haaveilemalla hänestä? :(
Sanoa muuta, minustakin tämä on hirveää (olla rakastunut ihmiseen, jota ei voi saada) ja väärin. Mutta kun en voi tunteilleni mitään. Olemme yrittäneet jo vaikka mitä keinoja, että tunteet kuolisivat, mutta kun ne eivät näköjään kuole millään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olette molemmat varattuja ja mitään ei voi tulla, miksi ylläpidät tilannetta. Itse olin todella ihastunut entiseen työkaveriini, mutta nyt jälkeenpäin tajusin, että olin tyypille luultavasti vain jonkinlainen egobuusteri. Oli kyllä varattu, mutta merkkejä tilanteen muuttumisesta oli, tai sitten "kehitin" niitä itse. Kun olisin vain halunnut keskustella asioista ja toin kantani esiin, en saanut mitään vastauksen tapaistakaan. Täydellistä kyvyttömyyttä seisoa omien tekojen takana ja olla avoin asiassa edes keskustelun verran.
Kannattaa harkita, onko tilanteessa järkeä roikkua? Itse olen tuhlannut tähän ihmiseen jo yli 1,5 v kun päästin tunteet kasvamaan ja nyt jälkikäteen tajusin, että ne olivat luultavasti yksipuolisia koko ajan.
En halua näitä tunteita ylläpitääkään, mutta nyt olen jotenkin "alistunut" tilanteeseen kun tunteet eivät tunnu häviävän millään keinolla. Miten itse pääsit tunteistasi eroon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lietsot ihastusta toiseen varattuun haaveilemalla hänestä? :(Sanoa muuta, minustakin tämä on hirveää (olla rakastunut ihmiseen, jota ei voi saada) ja väärin. Mutta kun en voi tunteilleni mitään. Olemme yrittäneet jo vaikka mitä keinoja, että tunteet kuolisivat, mutta kun ne eivät näköjään kuole millään.
Ap
Aloituksessasi pelkäät että miehen tunteet ovat kuolleet ja nyt kerrot teidän yrittäneen vaikka mitä keinoja että tunteet kuolisivat?
Vierailija kirjoitti:
Meillä loman aikana vahvistui ja nyt ollaan oltu yhdessä 6 vuotta, 4 vuotias muksu ja sama työpaikka. Käytiin kyll silloin seurustelun alkaessa pelisääntöjä vähä läpi. Eli jos joskus erottaisiin niin kumpikaan ei käyttäytyisi typerästi töissä toistaan kohden eikä myöskään aiheuttaisi ikäviä tilanteita.
Onnea teille.. Mutta näin yleensä tuollaisilla pelisäännöillä voi pyyhkiä perseensä siinä vaiheessa kun tulee oikein kipeä ero.