Ajttelimme tarjota häissä kinkkukiusausta. Riittääkö 100g naisille ja 200 g miehille?
Kommentit (15)
Provoa pitää muuttaa tarpeeksi originaalista, jotta siitä olisi iloa. Sinun valitsemasi provo on vielä vahvasti mammojen muistissa, joten tästä langasta ei voi tulla kovin pitkää. On aika yrittää suosiolla uudestaan.
Mieluummin makaronilaatikkoa. Lapsille 50 grammaa
Vierailija kirjoitti:
Onko myös kasviskiusausta?
Entä maidotonta?
Ja sianlihatonta, jos vaikka joku maahanmuuttajataustainen pukkaa paikalle?
Varaisin 200g naisille ja 300g miehille. Ketsuppia 2 litraa.
Voittaa toi ainakin ne hemmetin riisi-tilli-lohisalaatit, mitä nyt kaksissa häissä on ollut. Kerran oli wokkia, mikä oli kyl megaouto valinta.
Niin kuin Ikeassa kun ostin lounaan? Miehille annettiin samaan hintaan enemmän ja minulle jakelija antoi paljon vähemmän. Kun pyysin yhtä paljon itsellenikin, niin jakelijamies sanoi, että antoi minulle "naistenannoksen". wtf?Tietääkseni olin yhtä maksava asiakas kuin ne miehetkin. ei tee mieli mennä sinne enää, kun on niin asenteellinen ja sovinistinen paikka, eivät kai halua naisasiakkaita.
Ap:n perheessä varmaan miehille tarjotaan ruoka ensin hopealautasilta ja kun he ovat syöneet, naiset jakavat vähäiset jäämäpalat keskenään keittiönpöydän ääressä.
Miksei perinteistä tappaiskeittoa? Tai rokkaa?
Keitto on huono hääruoka (tai ruoka ylipäätään) nykyään, kun porukka jotenkin ei vaan ymmärrä sitä nestettä siinä. Ensimmäiset ottavat omalla reikäkauhallaan kattilasta kaikki sattumat, kun ilmeisesti luulevat, että kokilta on jäänyt keitinvesi kaatamatta. Ja luulevat myös, että niitä sattumia on keitossa pohjattomasti. Tai sitten ajatellaan, että kun minä niin kovasti pidän lihasta niin voin ottaa vain sitä, sillä varmasti joku tykkää eniten pelkistä porkkanan palasista tai liemestä, joten kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli jo hyvä.
Ei ollut, vaan täysi kopio siitä yhtä paskasta makaroonilaatikosta.
Oisko 150 g sukupuoleen katsomatta?
Nyt oli jo hyvä.