Treffimies alkoi kyselemään minun erosta eikä ole pitänyt enää yhteyttä.
Ekat treffit viime vkl eikä sen jälkeen ole miehestä kuulunut.
Oltiin lounaalla ja parilla sen jälkeen. Aika pian mies kertoi parisuhdehistoriansa, mikä oli ihan peruskamaa.
Sitten kysyi minulta avioerostani. No kerroin eron syyt: miehen narsistinen luonne, persoonallisuushäiriöt, jotka ilmeni mm siinä että hän ei tukenut minua missään minun jutuissa, krooninen saituus, sairaasti riippuvainen äidistään ja sisaruksistaan joita piti tavata usein, , paranoidinen skitsofrenia mahdollisesti, koska epäili mua kaikesta ja syytti mua tunnekylmäksi ja frigidiksi ym ym ym, kerroin ihan kaikki jutut)
Sitten treffimies alkoi tentata kuka pani eron vireille ja miten se köytännössä meni (tuntui olevan kiinnostunut), niin kerroin että minä hain eroa ja miten mun ystävättäret tsemppasi ja kannusti minua, koska tiesivät minun tilanteen, ollaan somessa ihan koko ajan niin kaikki asiat voidaan käydä läpi heidän kanssa tuoreeltaan ja he tiesivät minun tilanteen. Ja miten tukivat minua kun aloitin nämä oikeusjutut miestä vastaan, joista en tässä voi puhua enempää kun ne ovat vielä kesken. Itseasiassa ehdottivatkin käräjille menoa, mitä en itse olisi tajunnut tehdä.
Ja sitten kerroin miten mun äiti oli puolustanut minua ihan fyysisesti kun ositus meni pieleen ja osa mun tavaroista jäi miehelle ja jouduttiin hakeen ne mun veljen kanssa.
Mullon ollut rankat 5 vuotta mun exän kanssa ja tää treffimies vaikutti empaattiselta ja halusi kuulla lisää ja otti kädestäkin kun mulle tuli niin paha mieli ja itku.
Siksi ihmettelenkin kun miehestä ei kuulunut mitään???
Niin ajattelin jälkeenpäin tota treffietikettiä, et meninkö liian henkilökohtaisuukksiin ekoilla treffeillä. Tiedän et existä ja muista ei hirveästi kannata puhua, mut mies itse kyseli.
Ja oli muuten todella namu ja ihana, toivon niiiiin etten kussut tätä!!!
Kommentit (31)
Tää oli hauska! Tunnen ainakin viisi 25-35 vuotiasta naista, jotka sopivat pilkulleen tohon kuvaukseen. Yhden kanssa seurustelun kolme vuotta, kunnes en enää jaksanut sitä hulluutta. Ja ystävättäret menee aina miehen edelle. Jos sun naisen frendit ei diggaa sua, niin se on loppu slut.
Mun kokemuksen mukaan juuri nämä jotka heti ekalla tapaamisella haukkuvat ja diagnosivat exän ovat itse niitä narsisteja. Narsistin pitää päästä heti kertomaan että se toinen on syyllinen eikä itsessä ole mitään vikaa.
Ehkä mieskin ajatteli näin ja totesi, ettei halua sun kanssa parisuhteeseen.
Mulla taas on kyllä ymmärrys ap:n puolella. Pelkurimies. Ehkä meni liian yksityiskohtaiseksi avautuminen, mutta AINAKIN miehen pitäisi jollain tavalla nyt itsekin olla avoin ja edes sanoa jotain syitä rehellisesti, miksi nyt aikoo jättäytyä tuosta jutusta. Kuten että on parempi että ap toipuu vielä ettei mene lisää rikki jos ei ole valmis uutern tms. Kenellä ei ole traumoja elämästä? Itselläni takana suhdehelvetti, ja haluan olla siitä rehellinen ja silti tapailla ihmisiä. Koska en voi jäädä yksin kotiinkaan. Ap olisi toki voinut vielä korostaa, että on oppinut edellisestä paljon ja osaa arvostaa rauhallista arkea ja luottamusta suhteesss entistä enemmän exän jälkeen. Minulle on vaikea ajatus, että kohdatakseen tulevan rakkauden, kohtaamiseen pitäisi mennä "virheettömänä tuotteena". Elämä ON monimutkaista. Kuplatreffit on kivoja leikkejä mutta vaikka ap puhkesi itkuun, olisi joku toinen kiinnostuneempi/vahvempi mies sen kestänyt. Toki terapeutiksi ei kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän se kaiken tenttasi!
Kohteliaisuuttaan tietenkin lateli lisäkysymyksiä kun huomasi että aapeellä riitti juttua aiheesta.
Aika metsään mentiin kyllä niillä treffeillä. Ap, laita miehelle asiallinen viesti jossa kiität treffeistä. Lisää siihen vielä pahoittelut itkuavautumisestasi ja selitä lyhyesti, että jouduit jonkun ihme tunnekuohun valtaan hetkeksi mutta olet valmis jatkamaan elämässä eteenpäin ja kiinnostunut tapaamaan uudestaan iloisemmissa merkeissä. En tiedä pelastaako tuo mitään mutta ainakin tiedät yrittäneesi. Jos mies ei vastaa, älä ota enää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti riippuu siitäkin, kuinka hysteerinen olit, mutta muuten sanoisin näin miehenä, ettei se pelkästään tuohon kosahtanut. Jos ulkonäkösi olisi miestä miellyttänyt, olisi hän ilman muuta ottanut yhteyttä ja tapaillut ainakin niin pitkään, että olisi panemaan päässyt.
Jos ulkonäkö on miestä miellyttävä, niin se antaa paljon anteeksi. Jos taas ei, niin juuri mitään ei ole tehtävissä. Naama kaiken tärkein, sen jälkeen kroppa ja vasta sitten luonneasiat. Näin se meillä miehillä menee. Saa aika psyko olla, että mies kauniin naisen heti ensimmäisten treffien jälkeen heivaa.
M37
Niin no, joidenkin miesten on niin äärimmäisen vaikeaa saada seksiä, että sietävät naiselta ihan mitä vain. Niin se teillä luuserimiehillä vain menee. Sitten nämä miehet päätyvätkin suhteeseen jossa saavat sietää mitä vain - elämänsä loppuun asti, jos muija ei heitä pihalle kun kyllästyy katsomaan huonoitsetuntoista luuseria nurkissaan.
Oikeilla miehillä on sekä varaa että pokkaa valita, kenen kanssa ovat tekemisissä.
Äläkä nyt loukkaannu vaikka tässä sinua solvaan. Katsos kun näin se vain meillä naisilla menee. Sanomme joskus asiat kaunistelematta niin kuin ne ovat.
Jos ap ei ole provo, niin juu, kyllä taisi mennä vähän överiksi...:) Jos kerran vielä itkunkin pillautit :)
Juoksisin karkuun.
M34
Siis paranoidinen skitsofrenia ja narsismi siis samalla ihmisellä? Ja tyttöporukoiden kahvikikatuskeskusteluissa tehty tuollaiset analyysit? Kai tajuat, että paranoidinen skitsofrenia on sen verran vakava sairaus, että sellaiset tapaukset eivät kauaa ilman hoitoa tuolla kaduilla käppäile... EI herran jestas, tätä siitä tulee, kun naistenlehtiä luetaan ja otetaan niistä mallia. Lisäksi sysäät kaikki ongelmat exän päälle etkä itse ota vastuuta tai syytä mistään, vaan yrität näyttäytyä muille parempana ihmisenä, jota on on kohdeltu väärin ja saada sääliä sekä huomiota sen kautta - eli klassiset narsismin merkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti riippuu siitäkin, kuinka hysteerinen olit, mutta muuten sanoisin näin miehenä, ettei se pelkästään tuohon kosahtanut. Jos ulkonäkösi olisi miestä miellyttänyt, olisi hän ilman muuta ottanut yhteyttä ja tapaillut ainakin niin pitkään, että olisi panemaan päässyt.
Jos ulkonäkö on miestä miellyttävä, niin se antaa paljon anteeksi. Jos taas ei, niin juuri mitään ei ole tehtävissä. Naama kaiken tärkein, sen jälkeen kroppa ja vasta sitten luonneasiat. Näin se meillä miehillä menee. Saa aika psyko olla, että mies kauniin naisen heti ensimmäisten treffien jälkeen heivaa.
M37
Niin no, joidenkin miesten on niin äärimmäisen vaikeaa saada seksiä, että sietävät naiselta ihan mitä vain. Niin se teillä luuserimiehillä vain menee. Sitten nämä miehet päätyvätkin suhteeseen jossa saavat sietää mitä vain - elämänsä loppuun asti, jos muija ei heitä pihalle kun kyllästyy katsomaan huonoitsetuntoista luuseria nurkissaan.
Oikeilla miehillä on sekä varaa että pokkaa valita, kenen kanssa ovat tekemisissä.
Äläkä nyt loukkaannu vaikka tässä sinua solvaan. Katsos kun näin se vain meillä naisilla menee. Sanomme joskus asiat kaunistelematta niin kuin ne ovat.
No nyt oli nolo ja meni kyllä totaalisesti metikköön, sori vaan :)
Enkä nyt oikein nähnyt mitään yhtäläisyyttä vikinässäsi minun tekstiini. Itse olen todellakin valinnut, enkä todellakaan siedä mitä vaan. Kuitenkin järjestys on pässinselvä: ensin pärstä, sitten kroppa ja sitten luonne. Eihän niiden pykojen kanssa tietenkään seurustelemaan aleta, mutta voi niitä sen pari kertaa nusasta. Toki vaaralliset psykot heivataan jo heti ekan panon jälkeen.
Tällä "luuserimiehellä" on vaatimattomasti sanoen kohtuullisen mittava kokemus naisista ja edelleenkin ollaan reippaasti ylitarjonnan puolella, joten revippä siitä ;)
M37