Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 23v. ja odotan kolmatta lastani. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
02.07.2008 |

Minäkin haluan vielä lisää lapsia :)

-Ap

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on onnistuneen elämän merkki, että on AKATEEMINEN??? :O

ja menty yksiin jonkun toisen kanssa. Av(i)oerohan on aina epäonnistuminen! Ja ap:n viittaus Siwan kassaan tarkoittanee, ettei hänellä ole akateemista koulutusta.

Vierailija
22/24 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri hoitaa vanhuksia ja aion käydä lähäriksi. Lasten kanssa työskentely kiinnostaa myös, minustahan voi tulla vaikka pph joka hoitaa muiden muksuja että rouvat pääsee sinne oikeisiin töihin :)

Nyt minulla on vain peruskoulu käytynä.

Myönnän että epäonnistuin, valitsin tosi nuorena ihan väärän miehen joka näkikin sitten vain oman napansa ja jota ei lapset sitten kiinnostaneetkaan kun ne ei olleetkaan kivoja leluja.

Toivon että olen valinnut nyt paremmin, uskoisin niin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään salaisuus ole, että tohtorit istuvat kaupan kassoilla ja siivoavat. Ei ole töitä. Että se siitä akateemisuuden tuomista autuuksista.

Vierailija
24/24 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri hoitaa vanhuksia ja aion käydä lähäriksi. Lasten kanssa työskentely kiinnostaa myös, minustahan voi tulla vaikka pph joka hoitaa muiden muksuja että rouvat pääsee sinne oikeisiin töihin :)

Nyt minulla on vain peruskoulu käytynä.

Myönnän että epäonnistuin, valitsin tosi nuorena ihan väärän miehen joka näkikin sitten vain oman napansa ja jota ei lapset sitten kiinnostaneetkaan kun ne ei olleetkaan kivoja leluja.

Toivon että olen valinnut nyt paremmin, uskoisin niin.

Ap