Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein tyttöarvio onkin muuttunut oikeasti pojaksi?

01.03.2006 |

..etenkin rv 27 jälkeen tehdyt arviot?

Olen tässä ostellut kaikkea kivaa vaaleanpunaista söpöä tytönvaatetta ja nyt tulikin mieleen, että APUA jos tästä masusta putkahtaakin poika.

Lääkäri teki ultran rv 28+0 ja sanoi, ettei näy kivespusseja että tyttö on tulossa.

Voiko tyttökin muuttua pojaksi kun olen kuullut lähinnä poikien muuttuvan tytöiksi.

unsku rv 29+4

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanottiin rv 20 rakenneultrassa että tyttö on,ei näkynyt kiveksiä. Käytiin ultrassa rv 32 ja silloinkin sanottiiin että varmasti on tyttö.Saatiin vielä kuva jalkovälistä mukaankin,hyvin näkyi...Niinpä kävi että rv39+3 syntyi potra poika kaikkine vehkeineen!!Ja lääkäri oli ultrannut ja oli hyvä näkyvyys jalkoväliin.Meillä lähti vaaleanpunaiset vaatteet kiertoon....Nyt on toukokuussa vaavi tulossa ja ei olla edes kysytty koska voi näemmä muuttua tuo arvio..

Vierailija
2/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin ymmärsin, että nimenomaan ultrassa " vahvistetut" tytöt muuttuvat useimmin pojiksi kuin toisin päin... johtuen siitä, että vauvan kivekset eivät ole vielä välttämättä laskeutuneet ja näin ollen näyttää tytöltä!

Itse mietinihan samaa silloin, kun meilläkään ei kiveksiä näkynyt mutta ehkä uskallan luottaa vasta siihen synnytyksen tuottamaan tulokseen ;) !

Mutta kyllä mäkin kävin vähän vaaleanpunaisia unelmia ostamassa (tosin en mitään prinsessa juttuja, koska en voi sitää mitään röyhelöitä/räpellyksiä) mutta tuskin siinä vaatteet hukkaan menee, sillä voihan ne aina lahjoittaa tutulle tai myydä, eiks je?

Meillä oli kyllä ns. toiveissa poika mutta kaikki kyllä käy ;)

Kurmeli ja Teuvo 28+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme poikaa meillä on entuudestaan. Ekasta ei saatu ultrassa selvyyttä. Tokasta näin itse selvästi ne pallurat jalkojen välissä. Kolmannesta sanoi ultrannut kätilö, että tällaisia nappuloita ei kyllä tytöllä ole. Ja nyt neljännestä ei ole saatu hyvää sihtiä, mutta kätilö ja lääkäri arvelivat (rv 28 paikkeilla jouduin käymään päivystyksessä) että ehkä on tyttö, kun ei selvästi näy kiveksiä, mut eipä voi varmasti sanoa.

Nyt täällä pähkäilen, että ostanko jonkin rimpsu-hörsötyksen vai en? Meillä ei oo siis entuudestaan ythään tyttömäistä vaatekappaletta täällä, ja sormet syyhyäis hankkia jotain. Toisaalta tavallaan toivoisin, että tämäkin olis poika, kun niihin on ' tottunut' ja kun kaikenlaista urheiluvälinettä, lelua, vaatetta yms. on täällä jo valmiina...

Ostan - en - ostan - en - ostan - en --- ehkä ostan ja lahjoitan sitten jollekin jos tulee taas uros??

terveisin Jymy rv 31+5

Vierailija
4/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakenneultrassa viikolla 19 kätilö kysyi, haluammeko tietää kumpi on tulossa? Noh, kun kätilö sen noin kysyi niin ajattelin että nyt tulee varmaa tietoa kun hän sitä itse tyrkytti. Sanoi tulokkaan olevan tyttö 95%n varmuudella.

Kolme viikkoa ennen laskettua aikaa jouduin raskausdiabeteksen takia ylimääräiseen ultraan, ja ultraajana oli kaksi kätilöä. Koska mies oli ollut kokoajan sitä mieltä että poika tulee (oli nähnyt kilkuttimet rakenneultrassa :o)) niin hän kysyi että katsokaas nyt vielä onko se tyttö vai poika joka siellä köllii. Kätilöt nauroivat kun kuulivat että tyttöä meille oli luvattu ja lupasivat syödä hattunsa ellei tulokas olisi poika. Meikä meinas pudota sängyltä ja mies pääsi sanomaan että " mitäs mä sanoin!" .

Poika siis tuli. Oli mullakin pari vaaleanpunaista nuttua ja hattua mutta sujuvasti ja ilman vastalauseita poika niitä piti :o)

Tälläinen tarina mulla..

bonzu rv 27+3

Vierailija
5/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta.. osaako kukaan kertoa, miltä ne pojat vehkeet ultrassa näyttävät. Minkälaisiksi niitä voisi kuvailla ja voiko niitä erehtyä luulemaan napanuoraksi, onko samankaltaisuutta?

6/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin rv 32 ultrassa että tyttö olisi tulossa, häpyhuulet näkyy... ja näin ne kyllä oikein selvästi itsekin. Tyttömäisiä hörsötyksiä tuli osteltua paluumatkalla kaupasta :) mutta myöhemmin olen alkanut miettimään, että entäs jos onkin poika, eikä kivekset olleet vielä laskeutuneet. Tuo ultra näytti kyllä niin selvästi jalkovälin, että haluaisin uskoa sen pitävän paikkansa... vauvalla oli jalat mahan päällä, joten myöhemmin aloin sitten miettiä että jos siellä se pippeli olisi, niin olisiko tuo ollut jossain polvien välissä piilossa...

Kamalaa. Ensi viikolla uusi ultra vielä ,aion kylläkysyä että onko vielä sama arvio... poika meillä on ennastaan.

eikkuli 35+2