Nainen, kiinnostaako sinua mies jolla on ollut paljon seksisuhteita?
Tuli yhdestä toisesta keskustelusta mieleen tämä. Siellä miespuolinen vastaaja väitti, että panomies on se josta naiset kiinnostuvat. Itselleni lähinnä vastenmielinen ajatus olla miehen kanssa jolla on paljon seksikumppaneita. Itselläni on enemmänkin käsitys, että lähinnä toiset miehet ihailevat miehiä joilla on ollut paljon naisia, ei naiset niinkään. Mutta tämä on vain minun arveluani, joten olisi kiintoisaa kuulla muidenkin näkemyksiä.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (78)
Jännää kaksinaismoralismia naisilta :D
Kaikille ei nimittäin ikävä kyllä riitä niitä hyvännäköisiä, karismaattisia, vetovoimaisia ja kunnollisia miehiä. Osa naisista, tämän huomatessaan, ei valitse ketään ja on mieluummin yksin. Osa valitsee ne paskanjauhajat ja tulee petetyksi, joskus pahempaakin. Osa valitsee kunnolliset. Minulle on aivan sama, mitä muut naiset valitsevat, kunhan ovat tehneet valintansa vapaasti ja ovat siihen tyytyväisiä.
Ei kiinnosta, olen erikoistunut korkkaamaan neitsytpoikia. :D
Jakokaapelit jätän muille.
Ei kai kukaan nainen tai mies halua pilalle mennyttä tavaraa? Ällöttää ajatus miehestä, joka on liian "käytetty"
Vierailija kirjoitti:
Panomies kelpaa panohommiin, muttei parisuhteeseen saati lapseni isäksi.
Vastaava lause naisesta, mikähän olisi yla- ja alapeukkujen suhde?
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko näkemystäsi mahdollisimman seikkaperäisesti niin saattaisimme kaikki oppia jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomies kelpaa panohommiin, muttei parisuhteeseen saati lapseni isäksi.
Vastaava lause naisesta, mikähän olisi yla- ja alapeukkujen suhde?
Tapaus Audimies taisi siitä jo jotain osviittaa antaa taannoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehet, joilla ollut liuta naisia. Ovat jotenkin limaisen ja käytetyn oloisia.
Kuvottavimpia ehkä ne, jotka rehvastelevat panoillaan. Varsinkin sillä miten ovat rahaa thaimaassa h*oriin mällänneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se mikään ongelmakaan ole. Mua ei kylläkään edes kiinnosta mahdollisen kumppanin seksihistoria. Ei kertakaikkiaan mitään mielenkiintoa käydä sellaista keskustelua. Menneet on menneitä. Minunkaan seksuaalihistoriani ei kuulu kenellekään. N25
Mäkin olen tätä ihmetellyt, mikä siinä niin kiinnostaa. Jostain syystä jokainen tähänastinen kumppani on tuota alkanut udella.
Sama juttu. Olen sanonut että yksityisasia, ei kuulu sinulle. Eikä kiinnosta tietää kumppaninkaan lukemia. Toki edelliset vakavat suhteet voi käydä läpi.
M30
Oikeastaan aika sama onko ollut monia seksisuhteita vai onko vaikka neitsyt. Mun mies oli 29-vuotias neitsyt kun tavattiin eikä se haitannut mutta ihan yhtä lailla olisin sen kanssa halunnut olla vaikka sillä olisi ollut 20 seksisuhdetta takanaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä näet kaksinaismoralismin nyt? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitä reagoisi, jos joku mies tulisi iskemään ja kehuisi itseään kovaksi panomieheksi. Luultavasti en pystyisi naurultani vastaamaan.
Minua ei nuoruuden hurvittelut haittaisi, jos mies ei olisi harrastanut suhteita yhtä aikaa ja olisi lopettanut tapansa. Jos joka suhteessa olisi ollut pettämistä, se voisi olla ylitsepääsemätöntä.
Tuo taipumus pettämiseen on kyllä sellainen turn off ettei mikään muu. Mielummin yksin kuin potentiaalisen pettäjän kanssa jos ei kunnollista miestä löydy.
Kyllähän se on vähän turn off jos on tiedossa että niitä seksikumppaneita on paljon ollut.
Minä en ainakaan kelpuuta panomiestä edes panemiseen. En harrasta yhdenillanjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehet, joilla ollut liuta naisia. Ovat jotenkin limaisen ja käytetyn oloisia.
Tämän allekirjoitan sanasta sanaan.
Mitä itsevarmemman oloinen - sellainen mustan tai platinanvärisen amexinsa mukamas huomaamatta tarjoilijalle sujauttava, silmiintuijottaen överi-imartelevia kohteliaisuuksia lateleva, kämmenselkää tai niskaani hiplaava supliikkimies - sitä vähemmän kiinnostaa.
Nää on niin nähty.
Ja niille on aivan sama kuka mimmi siinä kohteena on, kuvaelma on aina sama eikä repliikit vaihdu.
Joku vikahan niissä on kun eivät ole kenellekään puolisoksi kelvanneet?
Tai vielä pahempi: joku hissukka on siellä kulisseissa esittämässä vaimoa ja perheenäitiä.
Juu ei kiitos.
Molemmille yllämainituille sekä kaikille muille mahdollisille tyyppivariaatioille.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole vielä oppinut sitä, että jos naisilta kysytään suoraan tällaista asiaa niin nainen vastaa sen mitä häneltä odotetaan, sen minkä katsoo olevan moraalisesti oikein.
Totuus paljastuu kuitenkin kiertotien kautta.
Esimerkki:
Jos kysyt suoraan naisilta, että tykkäätkö jännämiehistä niin kaikki naiset vastaa, että ei todellakaan!
Mutta ketjussa "mieheni on liian kiltti ja huomaavainen enkä halua häntä enää" ketjussa naiset olivat samaa mieltä, että kyllä jännämies sen olla pitää.
Eli kun minä sanon, etten pidä jännämiehistä, niin sinä oletat minun valehtelevan koska olen nainen?
Olen sellaisen miehen kanssa yhdessä. Ei varmaan siis vaikea arvata miten ollaan yhteen päädytty, olen yksi niistä monista naisista. No mutta, nyt hän on jo useamman kuukauden ajan pitänyt yhteyttä entiseen hoitoonsa, että näinhän tässä sitten loppupeleissä näköjään käy.
Miettikääpä kuka hyötyy tuosta pelimiesten jalustalle nostamisesta, kuka?
No toiset pelimiehet tietysti. Kun on yleinen hyväksyntä tuolle toiminnalle, niin totta kai jokainen pelimies siitä hyötyy. Kukaan muu ei taida hyötyä, paitsi irtosuhdetta etsivät naiset. Miettikääpä jos nuo itseään säälittelevät miehet vaikka lopettaisivat pelimiesten ihailun.
Niinpä. Lähinnä kertoo huolestuttavia asioita ihmisen psyykestä ja empatiakyvystä jos pystyy leikkimään muilla ja muiden tunteilla.