Tapailemani mies asuikin vielä vaimonsa kanssa
saman katon alla, ero tulossa ja talo myynnissä. Viihtyi luonani paremmin kuin hyvin. Eipä juttumme mihinkään johtanut, kun opiskeluitten takia siirryn takaisin toiseen kaupunkiin. Mies kyllä tiesi siitä jo tavatessamme. Laittoi suhteeen poikki ja ensin syynä oli pitkäksi muuttunut välimatka. (olisi ollut vain tilapäinen) Seuraavassahetkessä olikin, että väliltämme puuttui joku juttu, mitä ei osaa määritellä.
Kommentit (5)
Oliko ero tulossa? Yleensähän ero ei ole tulossa tai ehkä se voisi ollakin, mutta siihen pitää sitten olla todella napakymppi nainen, jotta päihittäisi senhetkiset kotiolot. Kyllä miehissä on sellaisia moraalittomia torveloita ihmissuhdemielessä, vain oma hyvä olo on johtotähtenä kaikessa elämässä. Tuollaisista on hyvä päästä mitä pikimmiten eroon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ero tulossa? Yleensähän ero ei ole tulossa tai ehkä se voisi ollakin, mutta siihen pitää sitten olla todella napakymppi nainen, jotta päihittäisi senhetkiset kotiolot. Kyllä miehissä on sellaisia moraalittomia torveloita ihmissuhdemielessä, vain oma hyvä olo on johtotähtenä kaikessa elämässä. Tuollaisista on hyvä päästä mitä pikimmiten eroon.
Kyllä, ero oli tulossa. Ilmeisesti oli kierroksessa useampi nainen ja mahdollisuus olla pois kotoa.
Todennäköisesti mies ei ollut tosissaan. Ehkä halus näyttää vaimolle, et vientiä on.
Ei kai nyt välimatka ole syy, jos oikeesti toisesta tykkää.
Mulla oli kans nuorempana yks tollanen tapaus, hengaili mun kanssa, mun luona sen aikaa et sai järjestettyä työpaikan ja asunnon. Sitten loppui häneltä yllättäen kiinnostus. Paska maku jäi. Eli suoraan sanoen hyväksikäyttöä.
Mistä päin? J 38?