Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä basic t-paitoja ja pitkähihaisia ilman tekstejä tai kuvia?

Vierailija
04.08.2016 |

Ja mieluiten ei ihan lirua kangasta mistä näkyy läpi ja saumat kiertyy ja purkautuu. Ja kokoa 140<

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta. Ne vaatteet on jo pesty, joten näet laadun. Osta kierrätettyä ja mahdollisimman vähän. Luonto pelastuu ja kukkaro kiittää.

Vierailija
2/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laadukasta kangasta kangaskaupasta ja tee itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin just miehelle Fruit of the Loomin t-paitoja täältä: http://www.t-paitoja.com/fruit_of_the_loom.html En ole lastenvaatevalikoimaa kauheasti tutkinut, mutta on siellä lastenkin kokoja.

Vierailija
4/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan sanaa PERUS? :)) ei se basic ole sen hienompi sana, vaikka onkin englantia.

Vierailija
5/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta laadukasta kangasta kangaskaupasta ja tee itse.

Mun mielestä tää on aika huono neuvo. Vaatteiden ompeluun tarvitaan kuitenkin taitoa sekä oikeat välineet. Aika tuskaa ilman saumuria.

Vierailija
6/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taidoilla ei ommella itse. Kun katsastin h&m:n niin valikoima huono isommille lapsille. Oli paljon mustaa. Tummansininenkin olisi kivempi. On jotenkin kaikkialla hirveän löröä kangasta ja parin pesun jälkeen saumat aukeaa. Ei saa kuitenkaan paidoissa olla kauluksia tai nappeja.

Ap

Vierailija
7/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, löytyy ihan kaikissa kooissa. Laatu on niissä kaikissa ihan sama.

Vierailija
8/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&m katsastettu oli vaan pakkauksessa valkoinen ja musta. Jotenkin tuo musta tuntuu turhan synkältä. Alakoululaiselle ostaisin. Cubuksella olisi tai ainakin on tulossa nettikaupan mukaan mutta pari samanlaista paitaa ostanut ja saumat ratkenneet helmasta.

Ap

Vierailija
9/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Tarjoustalosta... Tilalle tuli Tokmann, jossa huonommat eli kirjavammat vaatteet.

Vierailija
11/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukkaro antaa myöten, niin itse katsastaisin kotimaisen r-collectionin tarjontaa... Samalla hinnallla millä sieltä todennäköisesti saat yhden, niin voi olla, että tokmannilta, tai vaikka lidlistä saat neljä. Mutta maksaahan ne ylikansalliset Merkki t-paidat aina enempi.   

Vierailija
12/12 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö ellokselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme